گوگل می گوید محتوای نوشته شده توسط انسان لزوماً محتوا را مفید یا مفید نمی کند

فقط به این دلیل که چیزی توسط انسان نوشته شده است، آن را به محتوای مفید و خوب تبدیل نمی کند. من واقعاً روی ایجاد چیزهایی عالی، منحصر به فرد، متقاعد کننده تمرکز می کنم که مردم به دوستان توصیه می کنند – نه فقط چیزی که از نظر فنی خوب است.

— 🦇 johnmu: گربه ها مردم نیستند 🦇 (@JohnMu) 23 اکتبر 2022

جان گفت: “فقط به این دلیل که چیزی توسط انسان نوشته شده است، آن را به محتوای مفید و خوب تبدیل نمی کند.” در عوض، جان پیشنهاد کرد که «روی ایجاد چیزهای عالی، منحصر به فرد، متقاعد کننده، که مردم به دوستان توصیه می کنند تمرکز کنید – نه فقط چیزی که از نظر فنی خوب است».

متاسفانه و خوشبختانه، هیچ راه میانبری برای ایجاد چیزی عالی وجود ندارد.

— 🦇 johnmu: گربه ها مردم نیستند 🦇 (@JohnMu) 24 اکتبر 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-human-written-content-seo-34295.html

این توییت هاست:

جان مو، از گوگل گفت توییتر اینکه صرفاً به این دلیل که یک محتوا توسط یک انسان نوشته شده است، آن محتوا ،وماً محتوای مفید و خوبی را ایجاد نمی کند. داشتن محتوای نوشتاری انس، تضمین نمی‌کند که محتوا در جستجوی Google رتبه خوبی داشته باشد.

چگونه می توان محتوای مفید یا خوب را تعریف کرد؟

بنابراین آیا می‌تو،د از ماشین‌هایی بخواهید که محتوای شما را بنویسند؟ خوب، جان مستقیماً بله یا نه نگفت:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است