13 مهارت ضروری سئو که برای موفقیت به آن نیاز دارید


بزرگترین مهارت در سئو چیست؟

اگر تو باور داشته باشی این توییت، این است صبر.

اگرچه صبر یک پاسخ عالی است، من هرگز نمی گویم “بزرگترین” مهارت SEO وجود دارد.

چرا؟

زیرا سئو برای موفقیت به مهارت های سخت مختلف (چیزهایی که می تو،د یاد بگیرید یا به شما آموزش داده شود) و مهارت های نرم (نحوه کار و تعامل با دیگران) نیاز دارد.

همانطور که همیشه متوجه شده ام، پرسیدن یک سوال از بسیاری از متخصصان سئو، نظرات مختلفی را به همراه خواهد داشت. بنابراین من از چندین متخصص سئو پرسیدم که چه چیزی را بزرگترین مهارت در سئو می دانند.

این چیزی است که آنها به من گفتند.

1. تحقیق و عیب یابی

دیو دیویس، سئوی اصلی، وزن و تعصبات

  • «تا آنجایی که بهترین مهارت‌ها وجود دارد، باید پاسخ سئو سهام را دنبال کنم: بستگی دارد. با این حال، در این مورد، واقعاً اینطور است.

    اگر تمرین‌کننده بر محتوا متمرکز باشد، مهارت‌های نوشتاری همراه با توانایی‌های تحقیقاتی قوی (هم SEO و هم مبتنی بر موضوع) قطعاً در صدر فهرست من قرار می‌گیرد. اگر متخصص سئوی فنی باشد، مهم‌ترین مهارت‌ها به دانش فنی منحرف می‌شوند – اما حتی آن نیز منشعب می‌شود.

    اگر آنها به ،وان یک پیمانکار کار می کنند، احتمالاً باید درک گسترده ای از فناوری های مختلف و توانایی قوی برای تحقیق در مورد جزئیات و کار با توسعه دهندگان داشته باشند. اگر آنها یک سئو داخلی یا پیمانکار مخصوص پلتفرم هستند، احتمالاً به درک قوی‌تری از یک پشته خاص و احتمالاً قابلیت‌های استقرار نیاز دارند.

    تنها مهارتی که هر سئو به آن نیاز دارد، قابلیت تحقیق و عیب یابی است. اگر نتوانند این کار را انجام دهند، کارشان کوتاه خواهد بود. خوشبختانه، اگر در حال خواندن این مطلب هستید، تحقیق خود را انجام دهید.»

2. تفکر انتقادی

دن تیلور، رئیس سئوی فنی، SALT.agency

  • برای من، یکی از مهارت‌های مهم برای متخصصان سئو، تفکر انتقادی است. ا،یستم سئو مملو از سر و صدا و ادعا است، با سطوح مختلف داده ها و شواهد حکایتی برای حمایت از آنها. اغلب اوقات، بسیاری از این محتوا و توصیه ها به طور کلمه به کلمه گرفته می شود و بدون فکر دوم در موقعیت های شخصی اعمال می شود، با این انتظار که پیاده سازی همان نتایج را به همراه داشته باشد.

    یک مثال رایج در سئو هنگام کار با مشتری (و سایر سهامداران) در طراحی مجدد وب سایت اتفاق می افتد. اغلب، طرح‌ها و برخی از پیاده‌سازی‌های فنی پیشنهادی، از وب‌سایت‌های دیگر بدون در نظر گرفتن عوامل «سایر» که در رتبه‌بندی یک وب‌سایت نقش دارند، گرفته می‌شوند. فقط به این دلیل که ای بی، بی بی سی، آمازون و غیره X را انجام می دهند، به این م،ی نیست که X برای سخت افزار Bob یا Bob’s Finance Co کار می کند.

    با تفکر انتقادی، سئوکارها باید یک مطالعه را به صورت آنلاین بخوانند، ورودی ها و نتایج را ببینند، و سپس عمداً مطالعات دیگری را که با این نتایج در تضاد هستند بیابند – و سپس نظرات خود را تشکیل دهند و با اعمال سناریوی مشتری فعلی بر استراتژی های خود تأثیر بگذارند.

جان مک آلپین، مدیر استراتژی سئو، بازاریابی دیجیتال کاردینال

3. حل مسئله

المر بوتین، معاون عملیات WrightIMC

کوری موریس، مدیر ارشد استراتژی، ولتاژ

  • “بزرگترین مهارت در سئو، حل مسئله است. به ندرت طبق برنامه پیش می رود.

    انطباق، یافتن راه‌های جدید و کاوش در همه منابع برای عوامل فنی، درون صفحه، IT، UX و خارج از صفحه همگی برای موفقیت بسیار مهم هستند. استفاده از چک لیست، و علامت زدن کادرها، شما را راه دوری نمی برد.”

4. آزمایش ،

هیم، کانکاریا، بنیانگذار Missive Di،al

  • “بزرگترین مهارت در سئو، آزمایش ، است. چیزی که برای یک ،ب‌وکار یا صنعت کار می‌کند، ،وماً برای دیگری کارساز نیست. شما نمی تو،د بدون آزمایش قضاوت کنید.

    همچنین، ا،ر پروژه‌ها دیدگاه‌های متفاوتی برای ،ید و مرور مخاطبان، فناوری‌های UX وب‌سایت، محتوا، نحوه ساخت ناوبری و غیره دارند. بنابراین باید به بررسی مواردی که برای وب‌سایت، مشتری یا کارفرمای شما کار می‌کند ادامه دهید، زیرا SEO همیشه وجود دارد. – در حال تکامل است و نمی توان بدون آزمایش چیزهای جدید یا قدیمی را یاد گرفت یا از یاد گرفت. گاهی اوقات، ما از آزمایش های دیگران یاد می گیریم، بنابراین آزمایش ، یک مهارت فوق العاده در سئو است.

5. هوش تجاری

تروند لینگبو، بنیانگذار، سیاره جستجو

  • به ،وان یک مشاور سئو متخصص در مشاوره سئو در سطح سازم، برای شرکت‌های تجارت الکترونیک سازم، و ،ده‌فروشان همه‌کانال، برای استراتژی‌های سئو ارزش قائل هستم که استراتژی‌های سئو برای گوگل نیستند، بلکه سئو برای نتایج عملکرد ،ب‌وکار، بهره‌وری و رشد اقتصادی هستند.

    درک کامل از ،ب و کار، فرآیندهای ،ب و کار، اتوماسیون گردش کار و تراز بین عملکردی در این بخش ارزش طلایی دارد.

ک، چن، متخصص سئو، رسانه های ترافیکی متحرک

  • «آگاهی تجاری (ROI) و مهارت‌های نرم زیرا باید بتو،د کاری را که انجام می‌دهید به تأثیر قابل اندازه‌گیری برای سهامداران خود تبدیل کنید. شما همچنین باید بد،د که چگونه ایده های فنی را به مفاهیمی که برای آن ذینفعان منطقی است، تقطیر کنید.

6. سازگاری

ماریا وایت، رئیس SEO، کورت گایگر

  • سئو یک طیف است. به این ترتیب، تسلط بر همه مهارت ها (فنی، داده، محتوا، روابط عمومی، داستان گویی، مدیریت و غیره) دشوار است. این مهارت ها با پیشرفت گوگل و جستجو تغییر می کنند. هر الگوریتم گوگل روش سئوی ما را شکل می دهد.

    با توجه به اینکه تنها عامل ثابت تغییر است، بهترین مهارت برای موفقیت، توانایی سازگاری است. هنگام کار در یک آژانس، تغییرات عادی است: مشتریان جدید، مشتریان بزرگتر، بودجه های مختلف، سرعت سریع و موارد دیگر. اگر همراه با آن، تغییرات ثابتی را به الگوریتم اضافه کنیم که شامل تغییر روش کار می‌شود، در اینجاست که تنها ،، که توانایی سازگاری را دارند نه تنها زنده می‌مانند، بلکه رشد می‌کنند.»

هالی می، اندرسون، مدیر محصول سئوی اصلی Under Armour

  • “بزرگترین مهارت در سئو سازگاری است. سئو یک مهارت آموخته شده از فنی تا محتوایی است. اما سازگاری یک انتخاب است.»

7. ارتباطات

کیسی مارکی، مالک، Wyse Media

  • سئو به توانایی توضیح واضح مفاهیم و اه،، معمولاً به روش های مختلف، برای افراد مختلف نیاز دارد. توانایی شما برای انجام این کار، به صورت حرفه ای و بدون احساس، بخش بزرگی از موفقیت روزانه شماست.»

8. توانایی یادگیری

کریس سیلور اسمیت، رئیس، رسانه آرجنت

  • “بزرگترین مهارت در سئو، توانایی یادگیری است. یکی از موارد ثابت در سئو تغییر است – فرد باید چیزهای جدید یاد بگیرد و برای سازگاری دائم با روش های جدید انعطاف پذیر باشد.

9. پایداری

لودویگ ماخیان، یکی از بنیانگذاران، MAZELESS

  • “پشتکار بزرگترین مهارت است، جایی که شما از ش،ت ناامید نمی شوید و به یادگیری ادامه می دهید، برای پیشرفت تلاش می کنید، با تیم های دیگر تعامل می کنید و برای موفقیت بیشتر ،ب و کاری که نماینده آن هستید همکاری می کنید.”

10. همکاری متقابل

جان کلارک، شریک مدیریت، رسانه های ترافیکی متحرک

  • “همکاری متقابل یک مهارت فوق العاده ارزشمند است. سئو یکی از معدود مهارت‌ها/نقش‌هایی است که تقریباً در تقاطع هر بخش در یک سازمان قرار دارد: طراحی، توسعه، محتوا، UX، روابط عمومی، بازاریابی، مهندسی، تضمین کیفیت، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر.

11. درک کاربر

مایک گرهان، معاون ارتباطات شرکتی، NP Di،al

  • “بزرگترین مهارت یک SEO درک کامل “نیاز اطلاعات” یک کاربر نهایی است. آنها تحقیقات خود را به ،وان یک مصرف کننده یا یک مشتری B2C یا B2B یا هیچ چیز دیگری به جز یک انسان در تلاش برای حل یک مشکل شروع نمی کنند. به Google کمک کنید تا به آنها کمک کند – و گوگل مطمئناً به شما کمک خواهد کرد!»

12. کنجکاوی

مارک ،ون، رئیس و مدیر عامل Vizion Interactive

  • «ذهن کنجکاو. در سئو، شما می تو،د یک فرد با استعداد فنی و فوق العاده باهوش یا یک متخصص بازاریابی محتوا باشید، اما اگر ذهن کنجکاو ندارید، ممکن است از همه زوایای ممکن به پروژه نگاه نکنید.

13. توانایی دانستن آنچه مهم است

اولاف کوپ، یکی از بنیانگذاران و رئیس SEO، Aufgesang

  • “بزرگترین مهارت در سئو “تجربه رتبه بندی” است. شما می تو،د کارهای زیادی در سئو انجام دهید. اما تنها 20 درصد آن 80 درصد موفقیت را تضمین می کند. تنها با تجربه کافی در دانستن اینکه کدام وظایف موثر هستند، در این صورت تفاوت بین سئوی خوب و متوسط ​​را ایجاد می کند.

جو دویتا، شریک مدیریت، رسانه های ترافیکی متحرک

  • توانایی متمرکز ماندن بر سیگنال‌های بهینه‌سازی که اهمیت دارند به‌جای حواس‌پرتی توسط این همه نویز.»

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/essential-seo-s،s-388876

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است