گوگل از شرکتی که با جعل هویت گوگل از کسب و کارهای کوچک کلاهبرداری می کند شکایت می کند

گوگل اعلام کرد شکایتی را علیه «کلاهبردار، که با جعل هویت گوگل از طریق تماس های بازاریابی تلفنی به دنبال کلاهبرداری از صدها ،ب و کار کوچک بودند» تنظیم کرده است. می‌د،د، تماس‌های «گوگل» از شما می‌خواهند ،ب‌وکارتان را ادعا کنید یا اطلاعات ،ب‌وکارتان را به‌روزرس، کنید. این تماس‌ها به احتمال زیاد، نه از طرف Google، بلکه از طرف یک شرکت جعلی است که وانمود می‌کند گوگل است تا از شما پول کلاهبرداری کند.

سئوکاران محلی از این بابت خوشحال هستند زیرا از کار ، با مشاغل کوچکی که توسط این شرکت ها کلاهبرداری می شوند خسته شده اند.

بنابراین این را بایگ، کرد دادخواست (PDF) در مقابل GVerifier Technologies LLC d/b/a G Verifier and G Verifier Pro. GVerifier Softech Services LLC d/b/a G Verifier and G Verifier Pro; Shri Hari GoMarketin LLC d/b/a GHyper، GHyperlocal و G Verifications. و Infinity GoMarketin LLC d/b/a GHyper، GHyperlocal و G Verifications. این شکایت می‌گوید که این متهمان گفته می‌شود «اظهاراتی نادرست و گمراه‌کننده درباره هویت، محصولات و وابستگی احتمالی خود به شاکی Google LLC («Google») به منظور پرداخت‌های بدخواهانه و فروش خدمات جعلی یا بی‌ارزش ارائه می‌کنند.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-sues-company-that-scams-small-businesses-by-impersonating-google-34505.html

خوب است که می بینیم گوگل در برابر کلاهبرداران واکنش نشان می دهد. صاحبان مشاغل کوچک به این کمک و موارد دیگر نیاز دارند.
https://t.co/VwdTk4bRiv

— امی تومان 🍁 [email protected] (@BubblesUp) 30 نوامبر 2022

گوگل گفت که این شرکت همچنین “وب‌سایت‌هایی را ایجاد کرده است که برای ،ید نظرات جعلی، مثبت و منفی، تبلیغ می‌کنند تا بررسی‌های نمایه‌های ،ب‌وکار را در جستجوی گوگل و نقشه‌ها دستکاری کنند.”

او گفت که برخی از کلاهبرداران سعی کرده اند از ابزار رایگان نمایه ،ب و کار گوگل “از طریق شیوه های فریبنده و غارتگرانه” سوء استفاده کنند و از آن سود ببرند. گوگل گفت در سال 2021 گوگل مجبور شد بیش از 12 میلیون تلاش بازیگران بد برای ایجاد نمایه های تجاری جعلی و نزدیک به 8 میلیون تلاش بازیگران بد برای ادعای پروفایل های تجاری که متعلق به آنها نبود را متوقف کند.

شنیدن این موضوع که گوگل از یکی از شرکت‌هایی که بررسی‌های پولی و سایر کلاهبرداری‌ها را ارائه می‌دهد بسیار عالی است. @google https://t.co/atUEDZg3OS

– جوی هاوکینز (@JoyanneHawkins) 30 نوامبر 2022

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است