کلمات کلیدی ارگانیک چیست؟ (و نحوه یافتن و بهینه سازی برای آنها)


در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که کلمات کلیدی ارگ،ک چیست؟

اما ما بیشتر از توضیح تعریف کلمات کلیدی ارگ،ک به طور عمیق تر خواهیم رفت. ما همچنین به اهمیت جستجوی ارگ،ک، نحوه یافتن کلمات کلیدی ارگ،ک در گوگل آنالیتی، و کنسول جستجو، و همچنین نکاتی در مورد چگونگی افزایش رتبه بندی ارگ،ک خود خواهیم پرداخت.

این راهنمای کامل خود را در مورد هر جنبه مربوط به کلمات کلیدی ارگ،ک در نظر بگیرید.

کلمات کلیدی ارگ،ک چیست؟

کلمات کلیدی ارگ،ک چیست؟

کلمات کلیدی ارگ،ک نوعی کلمه کلیدی هستند که با بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ترافیک رایگان جذب می کنند. یک کلمه کلیدی ارگ،ک به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که وب سایت شما را بدون کلیک بر روی تبلیغ پیدا کنند. کلمات کلیدی ارگ،ک در مقایسه با کلمات کلیدی پولی که برای رتبه بندی در موتورهای جستجو هزینه دارند، رایگان هستند.

چرا کلمات کلیدی ارگ،ک مهم هستند؟

کلمات کلیدی ارگ،ک مهم هستند زیرا هدفمند هستند. ترافیک جستجوی ارگ،ک نیز رایگان است. ترافیکی که از کلمات کلیدی ارگ،ک به دست می آید برای جذب ترافیک وب سایت بدون پرداخت و افزایش دید سایت شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است.

چگونه کلمات کلیدی ارگ،ک را پیدا کنیم

گوگل آنالیتی، راهی برای یافتن کلمات کلیدی ارگ،ک است که ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کند. کنسول جستجوی گوگل راه دیگری برای یافتن کلمات کلیدی ارگ،کی است که سایت شما برای آنها رتبه بندی می کند، تعداد نمایش هایی که هر کلمه کلیدی دریافت می کند، نرخ کلیک و میانگین رتبه رتبه بندی.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

اولین روش برای یافتن کلمات کلیدی ارگ،ک استفاده از گوگل آنالیتی، است. با رفتن به بخش «جستجوی ارگ،ک» داشبورد می‌تو،د این کلمات کلیدی را در Google Universal Analytics ببینید:

  • اکتساب > همه ترافیک > کانال ها > جستجوی ارگ،ک

مرحله 1: کلمات کلیدی ارگ،ک Google Universal Analytics

پس از کلیک بر روی پیوند “جستجوی ارگ،ک”، لیستی از کلمات کلیدی را مشاهده خواهید کرد که ترافیک را به وب سایت شما منتقل می کنند. با این حال، این داده ها کامل نخواهند بود زیرا نتیجه برتر “(ارائه نشده)” را به همراه تنها چند کلمه کلیدی عمومی نشان می دهد.

در Google Analytics 4 (GA4)، شما فقط داده‌های کلی «جستجوی ارگ،ک» را بدون هیچ اشاره‌ای به کلمات کلیدی می‌بینید. می‌تو،د با رفتن به بخش «اکتساب ترافیک» داشبورد به این صفحه دسترسی پیدا کنید:

  • اکتساب > ،ب ترافیک
مرحله 1: کلمات کلیدی ارگ،ک Google Analytics 4 (GA4)

در سال 2011، گوگل به ایمن تر ، داده های جستجو با محافظت از حریم خصوصی کاربران خود:

هنگامی که یک کاربر وارد شده از سایت شما از طریق جستجوی ارگ،ک گوگل بازدید می کند، تمام سرویس های تجزیه و تحلیل وب، از جمله گوگل آنالیتی،، بازدید را به ،وان جستجوی “ارگ،ک” گوگل تشخیص می دهند، اما دیگر عبارات درخواستی را که کاربر در آن جستجو کرده گزارش نمی کنند. برای رسیدن به سایت شما.”

بنابراین، گوگل آنالیتی، بازدیدکننده را در کانال جستجوی ارگ،ک می‌شناسد، اما عبارت جستجوی دقیقی را که منجر به بازدید از وب‌سایت می‌شود، به شما نشان نمی‌دهد. در نتیجه، کلمات کلیدی ارگ،ک را در این گزارش خواهید دید (ارائه نشده است). خوشبختانه، کنسول جستجوی گوگل (در ادامه توضیح داده شد) داده های کلمه کلیدی ارگ،ک مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مرحله 2: کلمات کلیدی ارگ،ک Google Analytics

برای جزئیات بیشتر در مورد بررسی ترافیک جستجوی ارگ،ک در Google Analytics 4 (GA4)، این راهنمای دیگر در مورد نحوه مشاهده ترافیک ارگ،ک در Google Analytics را بررسی کنید.

کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل برای یافتن کلمات کلیدی ارگ،ک که وب سایت شما در آنها رتبه بندی می کند بسیار بهتر است زیرا داده ها به کاربران جداگانه پیوند داده نمی شوند.

با رفتن به بخش “عملکرد” ​​داشبورد می تو،د لیست کاملی از کلمات کلیدی خود را مشاهده کنید:

  • عملکرد > نتایج جستجو
کلمات کلیدی ارگ،ک در کنسول جستجوی گوگل

با Google Search Console، می‌تو،د فهرستی از تمام پرس‌و‌جوها (ی،ی کلمات کلیدی) که ترافیک ارگ،ک را به سایت شما ارجاع می‌دهند و همچنین تعداد کلیک‌ها، نمایش‌ها، نرخ کلیک و موقعیت برای هر پرس و جو را مشاهده کنید.

اکنون که پاسخ “کلمات کلیدی ارگ،ک به چه م،است” را می د،د؟ و اینکه چگونه این نوع داده ها را در ابزارهای سئو گوگل خود پیدا کنید، می تو،م به چند استراتژی برای افزایش کلمات کلیدی ارگ،ک و ترافیک SEO برای وب سایت خود بپردازیم.

چگونه کلمات کلیدی ارگ،ک را افزایش دهم؟

1. یک لیست کلمات کلیدی ارگ،ک ایجاد کنید

بهترین راه برای افزایش کلمات کلیدی ارگ،ک این است که ابتدا لیستی از کلمات کلیدی را برای هدف ایجاد کنید.

برای این مرحله، به یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند نیاز دارید KWFinder توسط Mangools (رایگان امتحان کنید). این یکی از تنها ابزارهای SEO است که من به ،وان یک شرکت وابسته توصیه می کنم زیرا ارزان و در عین حال قدرتمند برای تحقیق کلمات کلیدی است.

(من همچنین یک پست در مورد چگونگی پیدا ، کلمات کلیدی کم رقابت در اینجا دارم که شامل روش های تحقیق دستی است.)

با KWFinder، می‌تو،د یک کلمه کلیدی seed را تایپ کنید و فهرستی از کلمات کلیدی ارگ،کی را که افراد فعالانه در گوگل جستجو می‌کنند، دریافت کنید. این کار حدس و گمان را برای یافتن کلمات کلیدی خوب برای هدف گذاری در وب سایت شما از بین می برد.

فقط به این فکر کنید که مردم چگونه محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند و همچنین به انواع سؤالات مربوط به صنعت و جایگاه شما فکر می کنند.

فهرستی از آن کلمات کلیدی تهیه کنید و سپس جستجو در KWFinder را شروع کنید تا ببینید آیا سطح خوبی از حجم جستجوی ماهانه دارند یا خیر. نکته جالب این است که کلمات کلیدی ارگ،ک را با حجم جستجوی بالا و رقابت کم تا متوسط ​​پیدا کنید، که نشان دهنده عبارات بالقوه ترافیک بالا است که رتبه بندی آنها آسان تر است.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، KWFinder این اطلاعات را در زیر ستون های “Search” و “KD” به شما می دهد. KD مخفف کلمه Keyword Difficulty است که امتیازی است که KWFinder به هر کلمه کلیدی بر اساس معیارهای مختلف می دهد. هرچه KD کمتر باشد، رتبه بندی آن برای پرس و جو آسان تر است.

کلمات کلیدی جستجوی ارگ،ک KWFinder

2. کلمات کلیدی مرتبط را کشف کنید

گام بعدی این است که همه کلمات کلیدی ارگ،ک نزدیک به هم را برای هر یک از کلیدواژه های اصلی که در جستجوی آن هستید، بیابید.

در تصویر قبلی، می تو،د تغییرات مربوط به عبارت جستجوی “کلیدواژه های ارگ،ک” را مشاهده کنید. با این حال، تنها یکی از آن عبارات به طور مستقیم با عبارت جستجوی اصلی مرتبط است:

بهتر است فهرست را مرور کنید و یادداشت کنید کدام کلمات کلیدی با کلیدواژه اصلی مرتبط هستند و بقیه را نادیده بگیرید. اگر روی نماد ستاره در کنار کلمه کلیدی در KWFinder کلیک کنید، می تو،د آن را در یک لیست ذخیره کنید.

سپس، یک جستجوی جدید در ابزاری مانند KWFinder برای کلمات کلیدی مرتبطی که پیدا کردید انجام دهید تا کلمات کلیدی نزدیک‌تر را پیدا کنید.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

می‌تو،د با جستجوی مستقیم «م،ای کلمات کلیدی ارگ،ک» که عبارت دیگری را پیدا کرد که بسیار مرتبط است، چگونه این کار را در تصویر زیر انجام دادم:

  • تعریف کلمات کلیدی ارگ،ک

این فرآیند می تواند به شما کمک کند مجموعه کلمات کلیدی مورد نیاز برای خوشه بندی در مرحله 3 را محدود کنید.

م،ی کلمات کلیدی ارگ،ک

3. کلمات کلیدی ارگ،ک خود را برای هر صفحه دسته بندی کنید

بعد از اینکه مرحله 2 را برای هر کلمه کلیدی اصلی که فکر می کنید مربوط به ،ب و کار شما است تکرار کردید، می خواهید خوشه های کلیدواژه نزدیک مرتبط را انتخاب کنید و برای هر مجموعه یک صفحه وب جداگانه بنویسید.

(این کلید برای نوشتن مبتنی بر سئو است. برای جزئیات بیشتر به پست من در مورد نکات نوشتن محتوای SEO مراجعه کنید.)

شما نمی خواهید چندین خوشه کلیدواژه را در یک صفحه هدف قرار دهید زیرا هدف جستجو متفاوت است. و موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ URL های مختلفی را در نتایج جستجوی ارگ،ک بر اساس آن هدف رتبه بندی می کنند.

به ،وان مثال، در مرحله 1 مشاهده کردید که با جستجوی کلمه کلیدی دانه اصلی، انواع عبارات نامرتبط کشف شد.

سه مورد از این اصطلاحات شامل:

  1. کلمه کلیدی جستجوی ارگ،ک ارائه نشده است
  2. جستجوی ارگ،ک ارائه نشده است
  3. جستجوی ارگ،ک semrush

دو کلمه کلیدی اول باید در صفحه وب خودشان باشد و سومی باید جداگانه نوشته شود زیرا شخصی که می خواهد در مورد “جستجوی ارگ،ک ارائه نشده” بیاموزد به دنبال آموزش تجزیه و تحلیل “جستجوی ارگ،ک semrush” نیست.

4. کلمات روی صفحه را افزایش دهید

یک راه آسان برای افزایش کلمات کلیدی ارگ،ک، نوشتن مقالات طول، تر است. هرچه محتوای سئو طول، تر باشد، شانس بیشتری برای رتبه بندی کلمات کلیدی ثانویه دارید که به طور طبیعی در صفحه استفاده می شوند. برای کمک به افزایش رتبه کلمات کلیدی خود برای انواع خاصی از محتوا، این راهنمای مرتبط را برای حداقل تعداد کلمات برای SEO مشاهده کنید.

5. ،وان صفحه خود را بهینه کنید

،وان متا که به ،وان صفحه نیز شناخته می شود، مهم ترین فاکتور رتبه بندی سئو در صفحه برای یک صفحه وب است. و این همان چیزی است که برای صفحات وب شما در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) نمایش داده می شود، زم، که افراد درخواست شما را جستجو می کنند.

بنابراین، باید ،وان صفحات خود را با درج کلمه کلیدی اصلی خود در این زمینه بهینه کنید. ترجیحاً به ،وان اولین کلمات در ،وان.

6. کلمات کلیدی را در URL های خود قرار دهید

URL یکی دیگر از عوامل رتبه بندی گوگل است که می تو،د از آن برای بهبود موقعیت کلمات کلیدی برای جستجوی طبیعی استفاده کنید. بنابراین کلمه کلیدی اصلی را در URL صفحه قرار دهید.

از خط تیره (-) در بین کلمات استفاده کنید و از زیرخط (_) استفاده نکنید، بنابراین به نظر می رسد:

Ezoic را امتحان کنید

7. کلمات کلیدی را در محتوای خود بگنج،د

گوگل در سند خود کلمه به کلمه می گوید جستجو چگونه کار می کند، “اصلی ترین سیگنال مرتبط بودن اطلاعات زم، است که محتوا حاوی کلمات کلیدی مشابه با عبارت جستجوی شما باشد.”

اگر می‌خواهید رتبه ارگ،ک وب‌سایت خود را افزایش دهید، کاملاً واضح است که باید کلمات کلیدی خود را در محتوای صفحه قرار دهید. این مقاله مرتبط با نمونه‌های کلمات کلیدی SEO را ببینید تا انواع کلمات کلیدی را که می‌تو،د برای سئوی درون صفحه بهینه کنید، بیابید.

8. تگ های هدر خود را بهینه کنید

سند Google’s How Search Work نیز می‌گوید: “اگر آنها در سرفصل‌ها ظاهر شوند، ممکن است اطلاعات مرتبط‌تر باشد.” به عبارت دیگر، کلمات کلیدی ارگ،ک خود را در تگ های هدر مانند H1 و H2 قرار دهید تا به افزایش دید در موتورهای جستجو کمک کند.

H3s باید شامل کلمات کلیدی یا تغییرات جزئی (مترادف) باشد تا بهینه سازی بیش از حد کاهش یابد. بر،ب‌های H4 تا H6 برای بهبود رتبه‌بندی ارگ،ک ارزشی ندارند.

برای راهنمایی بیشتر در مورد این موضوع و سایر موارد مرتبط با سئو داخلی، ممکن است بخواهید دوره کارشناسی ارشد SEO در صفحه را در نظر بگیرید. این سیستم کامل من برای بهینه سازی ،اصر HTML در سایت برای به حدا،ر رساندن رتبه بندی کلمات کلیدی و ترافیک را به شما می آموزد.

9. اعتبار موضوعی را با پیوند داخلی افزایش دهید

همه چیزهایی که تا به اینجا بحث کرده ایم، در مورد سئوی درون صفحه برای صفحه ای است که در مورد عبارت کلیدی هدف نوشته شده است. و در حالی که این روش خوبی برای اطلاع دادن به گوگل است که صفحه باید برای کلمات کلیدی جستجوی ارگ،ک خاص رتبه بندی شود، می تو،د این سیگنال ها را با انجام پیوندهای داخلی استراتژیک بهبود بخشید.

پیوند دادن به صفحه هدف از سایر صفحات مرتبط در سایت شما با استفاده از کلمات کلیدی مطابقت دقیق در متن لنگر می تواند ارتباط موضوعی صفحه هدف را افزایش دهد. بنابراین نه تنها صفحه به خوبی برای گوگل بهینه شده است تا بفهمد موضوع محتوا چیست، بلکه پیوندهای داخلی ورودی نیز این اعتبار را تأیید می کنند.

فقط نمی‌خواهید با استفاده از متن‌های انکر تطبیق دقیق که به همان صفحه اشاره می‌کنند، با این تکنیک بازاریابی جستجوی ارگ،ک زیاده روی کنید. کمی آن را تغییر دهید تا با استفاده از تطابق جزئی کلمه کلیدی و کلمات پرکننده اضافی در متن لنگر برای طبیعی نگه داشتن پیوندهای داخلی، برای عبارات کلیدی خود بیش از حد بهینه نشوید.

10. سایت خود را برای دستگاه های موبایل بهینه کنید

در مقاله خود در مورد سئوی موبایل توضیح می دهم که چگونه گوگل از نمایه سازی موبایل اول استفاده می کند برای موتور جستجویش این بدان م،است که الگوریتم عمدتاً از نسخه موبایلی محتوا برای نمایه سازی و رتبه بندی استفاده می کند.

بنابراین اگر می خواهید کلمات کلیدی ارگ،ک خود را افزایش دهید، باید وب سایت و محتوای خود را برای موبایل بهینه کنید. چند تاکتیک برای بهینه سازی موبایل شامل استفاده از طراحی وب سایت واکنش گرا، بهبود عملکرد سرعت، عدم استفاده از پاپ آپ های بینابینی و افزودن داده های ساختاریافته در صفحاتی است که می توانند از آن بهره مند شوند.

خلاصه کلمات کلیدی ارگ،ک

امیدوارم از این راهنمای در مورد کلمات کلیدی ارگ،ک لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، ایده اصلی در پس م،ای کلمات کلیدی ارگ،ک، جستارهایی است که محتوای شما در گوگل رتبه بندی می کند و ترافیک رایگان را از طریق بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ارائه می دهد.

و ساده ترین راه برای چگونگی پیدا ، کلمات کلیدی ارگ،ک برای وب سایت خود استفاده از Google Analytics و Google Search Console است.

در نهایت، افزایش رتبه شما برای کلمات کلیدی ارگ،ک می تواند با چند تکنیک بهینه سازی در صفحه و همچنین لینک سازی داخلی و بهبود سرعت موبایل انجام شود.

کلمات کلیدی ارگ،ک به چه م،است

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/what-are-،ic-keywords/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است