لینکدین 17 درصد، جستجو و درآمد اخبار افزایش 11 درصدی

فراتر از انتظارات تحلیلگران، درآمد لینکدین 17 درصد و درآمد تبلیغات جستجو و اخبار 16 درصد رشد کرد. رشد لینکدین به لطف قدرت در بخش راه حل های استعداد ،ب و کار است. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت می‌گوید اکنون بیش از 150 میلیون اشتراک در خبرنامه‌های لینکدین وجود دارد.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-fy23-q1-linkedin-up-17-search-and-news-revenue-up-11-389075

درآمد کلی درآمد کلی مایکروسافت به 50.1 میلیارد دلار رسید که نسبت به سال قبل 11 درصد افزایش داشت.

رده تبلیغاتی جدید نتفلی،، به علاوه ،ب اکتیویژن بلیزارد می تواند جان تازه ای به پلت فرم جستجو بدمد.


نه چندان سریع – رشد. امی هود، مدیر مالی مایکروسافت، در طول این تماس به تحلیلگران گفت: «کاهش هزینه‌های تبلیغاتی مشتری، که در اوا، سه‌ماهه نیز ضعیف شد، بر جستجو در تبلیغات و راه‌حل‌های بازاریابی لینکدین تأثیر گذاشت.»

بازی های پس از همه گیری خدمات محتوای ای، با، 3 درصد کاهش یافت زیرا مایکروسافت به کمبود ساعات تعامل و ،ب درآمد از محتوای شخص اول اشاره می کند که همه اینها با رشد Xbox Game P، جبران شد. این امکان وجود دارد که پس از همه‌گیری، مردم دیگر در خانه ننشینند و بازی‌های ویدیویی انجام دهند، بلکه در سفر و تعطیلات هستند.

به دست آوردن یک لبه. افزایش جستجو و تبلیغات “به دلیل حجم جستجوی بالاتر و Xandr” بود. نادلا می‌گوید مایکروسافت «در طول سال گذشته، مناطق جغرافیایی ما را تقریباً 4 برابر افزایش داده است». مایکروسافت اج همچنین ممکن است به درآمدهای جستجو و تبلیغات Bing کمک کند. نادلا می گوید: «Edge سریعترین مرورگر در حال رشد در ویندوز است و همچنان به سهم خود ادامه می دهد زیرا مردم از ویژگی های کوپن داخلی و مقایسه قیمت برای صرفه جویی در هزینه استفاده می کنند.

بعدش چی ماه آینده، نتفلی، شروع به انتشار ردیف تبلیغات پولی خود با فناوری و فروش تحت پشتیب، مایکروسافت می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. ممکن است تبلیغ‌کنندگان نیز متوجه شده باشند که درآمد گوگل به اندازه کافی نیست. این سه ماهه اول سال مالی 23 برای مایکروسافت است و این اعداد آنطور که هیچ یک از ما انتظار داشتیم عالی نیستند، اما احتمالاً بسیاری از ما انتظار داشتیم. با این حال، برخی از تحولات جدید در افق مایکروسافت وجود دارد.

راه حل بازاریابی لینکدین همچنان به ارائه نوآوری های پیشرو و بازگشت سرمایه در تبلیغات دیجیتال B2B ادامه می دهد. به طور گسترده تر، با تبلیغات مایکروسافت، ما یک پلت فرم قابل اعتماد برای هر بازاریاب یا تبلیغ کننده ای که به دنبال نوآوری است، ارائه می دهیم. ما در طول سال گذشته، مناطق جغرافیایی خود را تقریباً 4 برابر افزایش داده ایم. ما شاهد استفاده روزانه از Edge، S، و Bing با استفاده از ویندوز هستیم. نادلا گفت که Edge سریعترین مرورگر در حال رشد در ویندوز است و همچنان به سهم خود ادامه می دهد زیرا مردم از ویژگی های مقایسه قیمت کوپن داخلی برای صرفه جویی در هزینه استفاده می کنند.

درباره نویسنده

جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است