نوسانات رتبه بندی ارگانیک گوگل با به روز رسانی های الگوریتم گوگل

گلن گیب در این پست ارسال کرد توییتر و نوشت: «اگر می‌خواهید نمونه‌ای عالی از مدل‌های یادگیری ماشینی داشته باشید که برای پیدا ، یک سایت مشکل دارند، دیگر به دنبال آن نباشید. ،زش. با ما همراه باشید. بیشتر در راه است.”

من تازه شروع به کندوکاو کردم، اما واضح است که گوگل در درک اینکه سایت چه کاری انجام می دهد، مشکل دارد، آیا باید به ،وان یک سایت بررسی محصول طبقه بندی شود (احتمالاً باید …)، و آیا اصلاً باید رتبه بندی شود. مانند سایر مواردی که تحت تأثیر قرار گرفتند، سایت برای برخی سؤالات از ص،ه ای افتاد … pic.twitter.com/c9SFmZay8k

– گلن گیب (@glenngabe) 30 سپتامبر 2022

آیا قبلاً این را با چنین نوسانات شدید دیده اید؟

گلن اضافه کرد: «من تازه شروع به جستجو کردم، اما واضح است که گوگل در درک کاری که سایت انجام می دهد، مشکل دارد، اگر باید به ،وان یک سایت بررسی محصول طبقه بندی شود (احتمالاً باید …)، و آیا اصلاً باید رتبه بندی شود. مانند سایر مواردی که تحت تأثیر قرار گرفتند، سایت برای برخی سؤالات از یک ص،ه افتاد…”

برای اندازه واقعی کلیک کنید

با همه این به روز رس، های مختلف الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در چند هفته گذشته، زمان بسیار شلوغی برای سئوکاران بوده است. در حالی که ا،ر سایت ها احتمالاً نوسانات بزرگ را نمی بینند. گلن گیب سایتی را ثبت کرد که نه تنها شاهد یک تغییر بزرگ در رتبه بندی، بلکه چندین تغییر بود!

اینکه گوگل الگوریتم هایی دارد که با همدیگر مبارزه می کنند، به نوعی گیج کننده است. این من را به یاد زم، می اندازد که سایت ها در لبه آستانه کیفیت گوگل هستند، اما در این مورد، الگوریتم های مختلف چیزها را متفاوت قضاوت می کنند.

دیدن چنین حرکتی از یک سایت در چنین دوره‌ای به ندرت اتفاق می‌افتد، اما وقتی این کار را انجام می‌دهید، شما را وادار می‌کند وای.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/wild-google-rankings-34186.htmlدر اینجا نمونه نمودار کنسول جستجوی سایت با آن نوسانات دیوانه کننده است:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است