گزارش عملکرد کنسول جستجوی گوگل در تاریخ 21 سپتامبر

Google تأیید کرده است که ممکن است برخی از داده‌ها در گزارش عملکرد جستجوی کنسول جستجوی Google در 21 سپتامبر 2022 وجود نداشته باشد. اگر وارد سیستم شوید و آن گزارش را مشاهده کنید، باید یک حاشیه‌نویسی را در آن روز ببینید، که بیشتر توضیح داده شده است.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-console-performance-report-data-missing-34189.htmlگوگل نوشت که در 21 سپتامبر 2022، “به دلیل یک خطای ورود به سیستم، سایت ها ممکن است افت کمی در داده های این روز داشته باشند.” گوگل اضافه کرد که “این فقط یک مشکل ثبت گزارش است؛ تغییراتی را در عملکرد جستجو یا رفتار کاربر نشان نمی دهد.”

بنابراین در اینجا یک سر برای شما است، اگر گزارش مشتری ارائه کرده اید یا گزارش مشتری را ارائه خواهید کرد، ممکن است بخواهید این جزئیات را به آن گزارش ها اضافه کنید.

در اینجا یک اسکرین شات از گزارش عملکرد جستجوی تصادفی که من به آن دسترسی دارم آمده است که حاشیه نویسی روی گزارش را نشان می دهد:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل در حال کار بر روی پر ، اطلاعات به زودی است، گوگل گفت: “ما امیدواریم به زودی بیشتر داده های از دست رفته را جایگزین کنیم.” بنابراین به خاطر داشته باشید، گوگل ممکن است بیشتر مشکلات داده را در اینجا حل کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است