SEM سریع است. هر روز وظایف متعددی برای تکمیل خواهید داشت. خود را از تحت فشار قرار دادن برای اجرای بیشتر از آنچه که راحت هستید، نگه دارید. وقتی احساس می کنید عجله دارید، بدون شک اشتباهات وارد کار شما می شوند.
2. وظایف و ضرب الاجل ها را بی امان مدیریت کنید
نشان دهید که میل به مالکیت و توانایی مدیریت دارید.
7. بخواهید یک پروژه جدید را رهبری کنید
اگر در داخل شرکت هستید، این بدان م،است که درباره استراتژی شرکت خود بیشتر بد،د.
در راستای موارد فوق، می تو،د یافته های سطح بالا در مورد ،ب و کار/مشتری خود را به تیم خود ارائه دهید. این ارائه ها می توانند کم استرس اما از نظر تجربه بازده بالایی داشته باشند.
مسیر رشد حرفه SEM شما
اگر تجربه و در دسترس بودن برای راهنمایی اعضای تیم جوان را دارید، آن را دنبال کنید. از طرف دیگر، می تو،د یک مربی در شرکت خود برای خود پیدا کنید.
همچنین، احتمالاً در این فرآیند از تیم های دیگر یاد خواهید گرفت. میتو،د استراتژیها و تکنیکهایی را ببینید که قبلاً هنوز آنها را امتحان نکردهاید.
در اینجا نحوه رساندن بهترین خود به موقعیت روزانه و انجام کارهای برجسته آورده شده است.
1. بدون نقص در حساب ها اجرا کنید
وقتی به حرفه خود فکر می کنید، قدرت پیشگامی و مالکیت را دست کم نگیرید.
8. درک جامعی از ،ب و کار خود به دست آورید
در ا،ر تیم های SEM، لیست بی پای، از وظایف وجود دارد، و هر،ی که وارد تیم شود و شروع به فعالیت کند، مورد توجه و ارتقاء قرار می گیرد.
مقاله اول، «کتاب بازی شغلی SEM: مروری بر صنعت در حال رشد»، نقشهایی را در بازاریابی جستجو معرفی کرد. مورد دوم، «چگونه در نقشهای فعلی و آینده SEM خود برتر باشید»، راههایی را برای به دست آوردن فرصتهای یادگیری برای ایجاد حرفهتان مورد بحث قرار میدهد.
در آ،ین ،مت از این مجموعه، مجموعه مهارتهای اصلی را برای پیشبرد حرفه SEM شما بررسی خواهیم کرد.
همچنین، هر روز زمان من،ی را برای هر پروژه تعیین کنید. اولویت بندی کارها و اختصاص زمان کافی برای هر پروژه تضمین می کند که می تو،د بدون نقص اجرا کنید.
3. اه، و نقاط عطف بلند مدت را دنبال کنید
جوزف کرشبام، معاون ارشد آزمایشگاههای جستجو و رشد است 3Q/DEPT. جوزف در طول 20 سال تجربه خود در بازاریابی دیجیتال، با مشاغلی در هر اندازه از SMB ها گرفته تا مقیاس سازم، کار کرده است. جوزف بیش از یک دهه است که به طور منظم در کنفرانس های بازاریابی دیجیتال سخنران بوده است. جوزف یکی از همکاران دائمی سایت موتورهای جستجو است. او یکی از نویسندگان کتاب Wiley/Sybex، “Pay-Per-Click SEM: One Hour a Day” است که مدت ها پیش منتشر شد و منسوخ شد، اما این چیز خوبی است زیرا SEM یک صنعت پویا است.