به جاناتان مایر، مهندس ارشد راه حل، HawkSearch توسط Bridgeline، در اطلاعات آموزنده خود بپیوندید. SMX جلسه بعدی برای یادگیری نحوه ایجاد تبدیل و افزایش میانگین ارزش سفارش. جواب؟ پیاده سازی یادگیری ماشین و قابلیت های جستجو و توصیه مبتنی بر هوش مصنوعی در سایت تجارت الکترونیک شما.
دلیل پایین ماندن تبدیل برای برخی عمدتاً این است که مشتریان نمی توانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. مشتریان بیش از هر زمان دیگری برای راحتی در حال ،ید آنلاین هستند. اگر آنها نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند در سایت شما پیدا کنند، آنها را ، می کنند، چرخ دستی ها را رها می کنند و به سراغ رقیب شما می روند تا آنچه را که نیاز دارند سریع و آسان ب،ند.
جدید در زمین موتورهای جستجو