با هوش مصنوعی تجارت الکترونیک به مشتریان خود آنچه می خواهند بدهید

به جاناتان مایر، مهندس ارشد راه حل، HawkSearch توسط Bridgeline، در اطلاعات آموزنده خود بپیوندید. SMX جلسه بعدی برای یادگیری نحوه ایجاد تبدیل و افزایش میانگین ارزش سفارش. جواب؟ پیاده سازی یادگیری ماشین و قابلیت های جستجو و توصیه مبتنی بر هوش مصنوعی در سایت تجارت الکترونیک شما.

دلیل پایین ماندن تبدیل برای برخی عمدتاً این است که مشتریان نمی توانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. مشتریان بیش از هر زمان دیگری برای راحتی در حال ،ید آنلاین هستند. اگر آنها نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند در سایت شما پیدا کنند، آنها را ، می کنند، چرخ دستی ها را رها می کنند و به سراغ رقیب شما می روند تا آنچه را که نیاز دارند سریع و آسان ب،ند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

با کمک به مشتریان خود در حین جستجوی آنها در سایت تجارت الکترونیک خود، جلسه را هماهنگ کنید و از رقبای خود در سال 2023 پیشی بگیرید.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


کلید حل مشکل تبدیل شخصی‌سازی است – نتیجه‌گیری اینکه مشتریان شما چه می‌خواهند و چگونه به آن‌ها کمک کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. فراتر از تصدیق چیزهایی است که در گذشته ،یده‌اند و آنچه را که مشاهده کرده‌اند و با آن تعامل داشته‌اند حسابرسی می‌کنند.

بعد از این جلسه، شما قادر خواهید بود:

  • روندها را دنبال کنید و ال،ا را تشخیص دهید
  • تولید خودکار توصیه های محصول
  • تجربه مشتری را شخصی کنید

تجارت الکترونیک یک محیط بسیار رقابتی است که در آن ،ده‌فروشان آنلاین غول‌پیکر مانند والمارت و آمازون، رشد و ایجاد تبدیل را برای سایر بازرگانان آنلاین دشوار می‌کنند.

درباره نویسنده

HawkSearch توسط Bridgeline

HawkSearch تجربیات دیجیتالی را برای برخی از بزرگترین برندهای جهان تقویت می کند. راه حل نوآورانه جستجوی سایت ما فراتر از هر ابزار جستجوی دیگری در بازار است. HawkSearch شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا ترافیک بیشتری را جذب کنند، ارزش سفارش را افزایش دهند و تبدیل را افزایش دهند. مجموعه راه‌حل‌های تجربه دیجیتال ما قابلیت‌های تجارت الکترونیک و مدیریت محتوا، جستجوی کلیدی در سایت و تجارت، ابزارهای بهینه‌سازی SEO و موارد دیگر را ارائه می‌کند – همه برای حفظ درآمد شما طراحی شده‌اند.


منبع: https://searchengineland.com/give-your-customers-what-they-want-with-e-commerce-ai-389865

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است