میانگین درآمد برای سایت های محتوا (به ازای هر کاربر، ماه و سال)


این راهنما میانگین درآمد را برای سایت های محتوا به اشتراک می گذارد.

در زیر، میانگین درآمد هر کاربر، ماهانه، سالانه و هر پلتفرم تبلیغاتی را برای سایت‌های محتوایی که با تبلیغات نمایشی ،ب درآمد می‌شوند، مشاهده می‌کنید. همچنین میانگین سودی را که می‌تو،د به ،وان ناشر محتوا از هر پلتفرم تبلیغاتی دریافت کنید، پیدا خواهید کرد.

همانطور که در این راهنما متوجه خواهید شد، عوامل مختلفی بر میانگین درآمد سایت‌های محتوا و همچنین میزان درآمدی که توسط هر پلتفرم تبلیغاتی با ناشر ت،یم می‌شود، تأثیر می‌گذارند.

میانگین درآمد برای سایت های محتوا

میانگین درآمد برای سایت های محتوا

میانگین درآمد برای سایت های محتوا 5-50 دلار برای 1000 بازدید است. کل درآمد به پلتفرم تبلیغات، دسته بندی وب سایت، نوع محتوا، میزان ترافیک وب سایت، مکان کاربر و میانگین تعداد تبلیغات نمایش داده شده در سایت بستگی دارد.

میانگین درآمد هر کاربر

میانگین درآمد هر کاربر برای سایت‌های محتوا 0.005 تا 0.050 دلار است که بیشترین درآمد کاربران در ایالات متحده، بریت،ا و استرالیا است.

میانگین درآمد در ماه

متوسط ​​درآمد ماهانه برای سایت های محتوا 50 تا 500 دلار برای 10000 بازدید است. فصلی بودن بر میانگین درآمد در هر ماه تأثیر می‌گذارد، زیرا تبلیغ‌کنندگان هزینه‌ها را در طول هر سه ماهه سال تنظیم می‌کنند.

میانگین درآمد در سال

میانگین درآمد سالیانه سایت های محتوا 500 تا 5000 دلار برای 100000 بازدید در طول سال است.

میانگین درآمد به ازای هر پلتفرم تبلیغاتی

پلتفرم های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای ،ب درآمد از یک سایت محتوا استفاده کرد. محبوب ترین گزینه ها AdSense، Ezoic، Mediavine، Adthrive و Monumetric هستند.

هر پلتفرم تبلیغاتی سهم درآمد متفاوتی را با ناشران محتوا ارائه می دهد، بنابراین میانگین درآمد بسته به پلتفرم مورد استفاده در وب سایت متفاوت خواهد بود. با این حال، همان اصولی اعمال می شود که بر اعداد متوسط ​​درآمد تأثیر می گذارد: دسته وب سایت، نوع محتوا، میزان ترافیک وب سایت، مکان کاربر، میانگین تعداد تبلیغات نمایش داده شده در سایت و فصلی بودن.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

در مورد میانگین درآمد هر پلتفرم تبلیغاتی برای سایت‌های محتوا، می‌تو،د بر اساس داده‌های گزارش درآمد مختلف که به‌صورت آنلاین توسط وبلاگ‌نویسان و صاحبان وب‌سایت منتشر شده‌اند و همچنین تجربه من از سایت‌های محتوا، درآمد زیر را انتظار داشته باشید:

  • AdSense به طور متوسط ​​برای 1000 بازدید 8-20 دلار پرداخت می کند. ناشران 68 درصد از درآمد را دریافت می کنند.
  • Ezoic برای 1000 بازدید به طور متوسط ​​10-40 دلار پرداخت می کند. ناشران 90 درصد درآمد را دریافت می کنند.
  • Mediavine برای 1000 بازدید به طور متوسط ​​30-50 دلار می پردازد. ناشران 75 درصد از درآمد را دریافت می کنند.
  • Adthrive برای 1000 بازدید به طور میانگین 15 تا 35 دلار پرداخت می کند. ناشران 75 درصد از درآمد را دریافت می کنند.
  • Monumetric برای 1000 بازدید به طور متوسط ​​5-20 دلار پرداخت می کند. بسته به میانگین تعداد بازدید از صفحه، ناشران 70 تا 85 درصد از درآمد را دریافت می کنند.

توجه: این اعداد درآمد فقط میانگین هستند. به این م،ی که سایت محتوای شما ممکن است بیشتر یا کمتر از این مبالغ درآمد داشته باشد. برای به حدا،ر رساندن درآمد وب سایت خود، می خواهید کاربر، را از مکان های پردرآمد جذب کنید، مطالبی را در موضوعات پردرآمد منتشر کنید، میانگین تعداد بازدید از صفحه در هر جلسه را افزایش دهید و بازدیدهای مجدد را تشویق کنید.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که برخی از پلتفرم های تبلیغاتی مانند Mediavine دارای برنامه های تشویقی مانند پاداش وفاداری هستند که میانگین سود را برای سایت های محتوا افزایش می دهد. هر صاحب سایت در سالگرد Mediavine خود، 1٪ اضافی به سهم درآمد خود، حدا،ر تا 5٪ اضافه می شود. همچنین یک برنامه فقط دعوتنامه برای سایت های محتوایی وجود دارد که حداقل 500000 دلار درآمد تبلیغاتی سالانه ،ب می کنند که سهم درآمد را به 85٪ افزایش می دهد.

با این حال، پلتفرم هایی مانند Ezoic دارای برنامه های تشویقی درآمد برای سایت های محتوا در هر سطح درآمد هستند. برنامه Ezoic Premium 100٪ درآمدی را که از طریق تبلیغات ویدیویی و نمایشی به دست می آورند به صاحبان سایت های محتوا می دهد. می تو،د بررسی کامل Ezoic Premium من را در اینجا بخو،د تا دریابید که چگونه به نفع شما به ،وان یک ناشر محتوا کار می کند.

شما همچنین می تو،د از پیوند وابسته Ezoic من در اینجا استفاده کنید برای شروع امروز راه اندازی و ادغام را می توان در کمتر از 24-48 ساعت پس از ایجاد یک حساب کاربری تایید کرد.

Ezoic را امتحان کنید

میانگین درآمد بر اساس دسته وب سایت

در اینجا چند نمونه از میزان پرداخت Google AdSense به ازای هر 1000 بازدید از یک سایت محتوا در دسته های مختلف آورده شده است. همانطور که قبلا ذکر شد، AdSense 68٪ از سهم درآمد را به ناشران پرداخت می کند در حالی که 32٪ را حفظ می کند. سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند Ezoic، Mediavine، و Adthrive برای همین دسته‌ها به شما پول بیشتری نسبت به AdSense می‌پردازند، زیرا 70٪ تا 90٪ سهم درآمد را برای صاحبان سایت محتوا ارائه می دهند.

  • هنر و سرگرمی: 5.62 دلار به ازای هر 1000 بازدید از صفحه
  • خودروها و وسایل نقلیه: 9.20 دلار به ازای هر 1000 بازدید از صفحه
  • زیبایی و تن، اندام: 13.01 دلار در هر 1000 بازدید از صفحه
  • امور مالی: 32.13 دلار در هر 1000 بازدید از صفحه
  • غذا و نوشیدنی: 14.33 دلار در هر 1000 بازدید از صفحه
  • سلامت: 17.40 دلار به ازای هر 1000 بازدید از صفحه
  • خانه و باغ: 23.35 دلار به ازای هر 1000 بازدید از صفحه
  • املاک و مستغلات: 14.50 دلار به ازای هر 1000 بازدید از صفحه
  • ورزش: 4.23 دلار به ازای هر 1000 بازدید از صفحه
  • سفر: 14.10 دلار به ازای هر 1000 بازدید از صفحه

اگر می‌خواهید درباره درآمد تبلیغات برای سایت‌های محتوا اطلاعات بیشتری ،ب کنید، این راهنماهای مرتبط را بررسی کنید:

خلاصه میانگین درآمد برای سایت های محتوا

امیدوارم از این راهنما در مورد میانگین درآمد برای سایت های محتوا لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، میانگین درآمد هر کاربر برای سایت های محتوا 0.005 تا 0.050 دلار یا 5-50 دلار برای 1000 بازدید است. با این حال، میانگین سود به عوامل مختلفی مانند دسته وب سایت، نوع محتوا، میزان ترافیک وب سایت، مکان کاربر، میانگین تعداد تبلیغات نمایش داده شده در سایت و سهم درآمد پلت فرم تبلیغات با ناشران بستگی دارد.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.

ایزویکاین آگهی را گزارش کنید




منبع: https://seochatter.com/average-revenue-for-content-sites/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است