جستجوهای خرید Google روی دسک‌تاپ بیشتر بصری می‌شوند


Google با افزودن مجموعه‌ای جامع‌تر از تصاویر محصول، تجربه ،ید در دسک‌تاپ را بصری‌تر می‌کند.

در مثالی از Google که در زیر نشان داده شده است، می‌تو،د ببینید که چگونه نتایج جستجو برای صفحات دسته‌بندی محصول شامل یک ردیف کامل از تصاویر کوچک است.

احتمالاً، تصاویر از صفحاتی که در نتایج جستجو به آنها پیوند داده شده است، است،اج می شوند، اگرچه گوگل مشخص نمی کند.

،ید گوگلع، صفحه از: blog.google/،ucts/s،pping/s،ppable-search-on-desktop/، اکتبر 2022.

همانطور که صفحه را به پایین اسکرول می کنید، یک ویژگی جستجوی منحصر به فرد با قیمت ها و رتبه بندی های اختصاص داده شده به نتایج هر محصول را خواهید دید.

با کلیک بر روی یکی از محصولات، پانلی در سمت راست با پیوندهایی به ،ده فروشان مختلف که محصول را می فروشند، ظاهر می شود.

این ویژگی به شما امکان می دهد بدون از دست دادن جایگاه خود در نتایج جستجو، اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول بخو،د.

،ید گوگلع، صفحه از: blog.google/،ucts/s،pping/s،ppable-search-on-desktop/، اکتبر 2022.

به‌علاوه، می‌تو،د نتایج را بر اساس نوع، نام تجاری، ،ده‌فروش، اطراف و آنچه در فروش است فیلتر کنید.

در یک پست وبلاگی، گوگل می گوید که تجربه جستجوی ،ید جدید هنگام جستجو برای لباس، لوازم الکترونیکی، محصولات زیبایی یا کالاهای خانگی به وجود می آید.

با این به‌روزرس،، نتایج جستجو برای پرسش‌های مربوط به ،ید در دسک‌تاپ به تجربه‌ای نزدیک‌تر است که Google اخیراً در تلفن همراه ارائه کرده است.

گوگل خاطرنشان می کند که نتایج و فیلترهای جستجوهای ،ید پویا هستند، به این م،ی که به طور مداوم با جدیدترین محتوا به روز می شوند.

تجربه ،ید جدید روی دسکتاپ اکنون در نتایج جستجوی Google ارائه می شود.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: رومن سامبورسکی/شاتراستاک




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-s،pping-searches-on-desktop-get-more-visual/468434/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است