در اینجا یک اسکرین شات از صفحه است که من امروز می بینم، فقط در مورد (برای بزرگنمایی کلیک کنید):
من فرض میکنم جان میگوید از آنجایی که جستجوی Google اغلب تغییر میکند، نه فقط رتبهبندیهای اصلی، بلکه ویژگیهای جستجو را نیز تغییر میدهد، تولید آنها اغلب میتواند نتایج را به سرعت بیات کند. بنابراین حتی زم، که گوگل تاییدیه من،ی را برای انتشار یکی از این مطالعات موردی دریافت کند، نتایج این مطالعه ممکن است به دلیل تغییر رتبهبندی یا کاهش یک ویژگی یا حتی غروب آفتاب به سمت دیگری تغییر کرده باشد.
گوگل این مطالعات موردی SEO و صفحه داستان های موفقیت از سال 2019، و من معتقدم که آنها آن را چند بار به روز کرده اند. اخیراً شخصی Mariachiara M،lla از جان مو، پرسید که آیا گوگل می تواند مطالعات موردی جدیدی را اضافه کند.
بحث انجمن در ماستودون.