در حالت ایده آل، تمرکز شما روی هدف نهایی است. فرقی نمیکند این تبدیل به فروش، سرنخ یا سایر جنبههای ROI م،یدار برای ،بوکار شما باشد، باید از آنجا شروع کنید و به عقب کار کنید تا بد،د ترافیک و رویکرد باید چگونه باشد.
اگر بیش از حد بر روی کپی ، سئو برند دیگری تمرکز کرده اید، ممکن است به چشم انداز وسیع تر توجه نکنید.
اگر صرفاً روی رتبهبندی رقبای خود و رسیدن به موقعیتهای آنها تمرکز کنید، بدون اینکه درک کاملی از اینکه ،ب رتبههای آنها برای ،بوکارتان از نظر بازگشت سرمایه چه میکند، از آنها کپی میکنید.
اگر آنها به شدت توسط برخی از پیوندهای با کیفیت بالا و ذکر نام تجاری پشتیب، می شدند و با کیفیت محتوای خود حمایت نمی شدند، چه؟
حتی اگر محتوای برند یا مارک تجاری رقیب را تکرار نکنید (چون نباید این کار را انجام دهید)، اگر با کپی ، شخص دیگری هدایت می شوید، محتوا یا دیدگاه منحصر به فردی نخواهید داشت.
شما می خواهید جنبه های فعال مانند:
- کاوش در زمینه های محتوای جدید
- شناسایی موضوعات مورد علاقه
- اقتدار خود را ایجاد کنید.
شما می تو،د زمان و پول زیادی را صرف کپی ، استراتژی سئوی آنها کنید تا متوجه شوید که این استراتژی برای نیازهای خاص شما ارزشش را ندارد، حتی اگر به شما کمک کند با رتبه آنها همتراز شوید.
8. ریسک در برابر رقبای جدید
کپی ، محتوا، نادیده گرفتن حق چاپ و علائم تجاری یا آسیب رساندن به روابط تجاری که بر عملکرد سئو تأثیر می گذارد می تواند شما را به اقدامات قانونی نزدیکتر کند.
یک استراتژی سئو موفق شامل اجزای مختلف ضروری است، مانند بهترین شیوه های سئو، تمرکز و ارتباط من، با مخاطبان هدف و عوامل رقابتی.
دوباره، به رقبا و آنچه در تلاش شما برای آنها کار می کند نگاه کنید. اما، آنقدر آنها را دنبال نکنید که به سادگی به هر کاری که انجام می دهند واکنش نشان دهید. دنبال ، کورکورانه شما را محکم در موقعیتی نگه می دارد که در حال تعقیب آنها هستید یا در حال تقلید با آنها هستید.
با این حال، زم، که ما دنبال رهبر بازی میکنیم، این خطر وجود دارد که با آنچه سایتهای رقیب رده بالا انجام میدهند مطابقت دهیم.
کوری موریس یک متخصص بازاریابی ماهر با بیش از 15 سال تجربه در توسعه استراتژیهای دیجیتالی برنده جوایز و تولید ROI برای برندهای محلی و ملی است. او اخیراً به ،وان دریافت کننده جایزه KCDMA 2019 بازاریاب سال تجلیل شد. کوری به ،وان افسر ارشد استراتژی در ولتاژ – یک شرکت بازاریابی مستقر در کانزاس سیتی، MO. پیش از این، او کنفرانس بازاریابی جستجوی KC را برای کمک به ایجاد یک جامعه محلی برای بازاریابان جستجو برای رشد شغلی تأسیس کرد. او به دلیل مشارکتش در کنفرانس شناخته شد و برای پیوستن به هیئت جه، SEMPO (اکنون بخشی از DAA) به ،وان معاون شهرها دعوت شد.