محتوای با کیفیت چیست و چگونه آن را ایجاد می کنید؟ • Yoast

پنج مرحله ای که تاکنون در مورد آن بحث کردیم به شما کمک می کند محتوایی بنویسید که خواندن آن آسان و کاربر محور باشد. در مرحله بعد، من می خواهم یک مرحله اضافی را که به همان اندازه مهم است برجسته کنم: کار بر روی ساختار سایت خود. این مهم است زیرا به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند محتوای با کیفیت شما را پیدا کنند.

تجزیه و تحلیل محتوا در افزونه Yoast SEO Premium برای کمک به ایجاد محتوای با کیفیت طراحی شده است:

اگر می خواهید پیام خود را منتقل کنید و مطمئن شوید که مردم کل پست یا صفحه وبلاگ شما را می خوانند، خواندن مطالب خود را آسان کنید. این ی،ی چی؟ ی،ی به ساختار متن و کلماتی که استفاده می کنید فکر کنید. متن بیش از حد بدون هیچ ،وان یا پاراگراف باعث ترس مردم می شود، بنابراین مطمئن شوید که از آنها استفاده می کنید. آنها هنگام مطالعه به خوانندگان شما هوا می دهند. علاوه بر این، سعی کنید استفاده از کلمات دشوار را محدود کنید و مراقب طول، بودن جملات خود باشید. اینها می توانند درک مطالب شما را سخت تر کنند، که به ،ه خود باعث کندی خواننده شما می شود. و در آ،، خوب است از تنوع در متن خود استفاده کنید تا آن را جذاب کنید. از مترادف ها استفاده کنید و جملات طول، تر را با جملات کوتاه تر جایگزین کنید.

نوشتن محتوای با کیفیت باید یکی از جنبه های کلیدی هر استراتژی سئو باشد. اما چه زم، محتوای شما با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود؟ و آیا کیفیت بالا برای کاربران شما به همان م،است که برای گوگل دارد؟ در این مقاله، من در مورد اینکه محتوای با کیفیت چیست و چگونه می تو،د مطمئن شوید که محتوای شما به بهترین شکل ممکن می رسد، صحبت می کنم. این نیاز به برخی از مهارت های نوشتاری خلاق دارد. اما نگران نباشید، لازم نیست همینگوی بعدی شوید. با تمرکز بر چیزهای درست، می تو،د محتوای با کیفیتی با رتبه بالا ایجاد کنید که کاربران شما با خوشحالی آن را مطالعه کنند.

محتوای با کیفیت چیست؟

اینطور نیست که انتظار داشته باشید مقاله ای در مورد نوشتن محتوای با کیفیت شروع شود، درست است؟ نگران نباشید، قطعاً هنوز کارمان تمام نشده است! اگرچه کیفیت محتوای شما در نهایت توسط کاربران تعیین می‌شود، اما چند قدم وجود دارد که می‌تو،د انجام دهید تا مطمئن شوید که در نهایت محتوایی فکر شده، خواندنی و جذاب خواهید داشت. به عبارت دیگر: محتوایی که واجد شرایط است که توسط کاربران و موتورهای جستجوگر شما با کیفیت بالا در نظر گرفته شود. و بله، این مدتی طول خواهد کشید. اما زمان خوبی است، به من اعتماد کنید. فقط آنچه را که قبلاً گفتم در مورد آنچه می تو،د با نوشتن محتوای عالی به دست آورید، به خاطر بسپارید.


Yoast SEO به شما کمک می کند محتوای با کیفیت ایجاد کنید!

این سوال میلیون دلاری است. دانستن اینکه چگونه محتوای خوب بنویسید به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید، نرخ پرش کمتر و تبدیل های بیشتری داشته باشید. اما چه ،ی کیفیت محتوای شما را تعیین می کند؟ پاسخ آسان این است: کاربران شما. با این حال، این نیز ایجاد محتوای من، را دشوارتر می کند. زیرا هر کاربر متفاوت است و هدف جستجوی متفاوتی دارد. اگرچه آنها یک چیز مش، دارند. هر کاربر می داند که چه می خواهد. در همین حال، شما هنوز در حال کشف این موضوع هستید که مخاطبان شما می خواهند در مورد چه چیزی بخوانند!

سوم، رتبه‌بندی‌ها را به Google اضافه کنید، گواهی‌نامه‌ها را به صفحات من، اضافه کنید و HTTPS را راه‌اندازی کنید. این به کاربران شما و گوگل کمک می کند تا بفهمند سایت شما به یک ،ب و کار یا شخص واقعی تعلق دارد و به آنها اجازه می دهد تا با خوشحالی و خیال راحت سایت شما را مرور کنند. آیا صاحب یک سایت تجارت الکترونیک هستید؟ سپس به این 7 روش برای افزایش فروش با ایجاد اعتماد نگاهی بیندازید.

5. محتوای خود را به روز نگه دارید

در حین ایجاد محتوا برای یک صفحه خاص، مهم است که هدف جستجو را در نظر بگیرید. به همین دلیل است که من به شما توصیه می کنم اه، خود را با اه، جستجوی مختلفی که کاربران ممکن است داشته باشند مطابقت دهید. آیا یکی از اه، شما این است که اشتراک های بیشتری در خبرنامه خود داشته باشید؟ سپس باید آن دکمه اشتراک را به صفحاتی اضافه کنید که کاربران دارای هدف اطلاعاتی در آنجا فرود می آیند.

اگرچه محتوای خوب ساختار یافته و خوانا ممکن است فوراً شما را به جایگاه برتر گوگل نرساند، اما قطعاً در دراز مدت تأثیر مثبتی بر سئوی شما خواهد داشت. بنابراین، قبل از شروع انتشار پست پس از پست (یا صفحه به صفحه)، ارزش آن را دارد که چند مرحله را در نظر بگیرید.

  • متن خود را برای عبارات کلیدی و مترادف های مرتبط بهینه کنید
  • اشکال مختلف عبارت کلیدی شما را تشخیص می دهد، بنابراین می تو،د به طور طبیعی روی نوشتن تمرکز کنید
  • مفرد و جمع و زمان افعال را تشخیص می دهد
  • بررسی کنید که آیا عبارات کلیدی شما به خوبی در متن توزیع شده است

اولین قدم در ایجاد محتوای باکیفیت این است که مطمئن شوید که حاوی اطلاعاتی است که مخاطبان شما به دنبال آن هستند. برای اینکه بفهمید کاربران شما به دنبال چه اطلاعاتی هستند، باید تحقیقات من،ی برای کلمات کلیدی انجام دهید. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید در مورد چه موضوعاتی بنویسید و مخاطبان شما از چه کلماتی استفاده می کنند. تحقیقات کلمات کلیدی همچنین به رتبه بندی شما کمک می کند، زیرا بازدیدکنندگان بیشتر و نرخ پرش کمتر به گوگل می گویند که صفحه شما نتیجه خوبی برای نمایش در نتایج جستجوی آنهاست.

2. محتوای خود را خوانا و جذاب کنید

اگر یک سایت تجارت الکترونیک دارید، می‌خواهید خوانندگان درباره محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید بدانند. اگر وبلاگ نویس هستید، می خواهید خوانندگان با شما و موضوعات مورد علاقه شما آشنا شوند. با این حال، در نظر گرفتن آنچه که کاربران شما واقعاً می خواهند در مورد آن بخوانند نیز مهم است. آنها چه منافعی دارند؟ آنها چه رویدادها یا اخباری را دنبال می کنند که شما می تو،د به ،ب و کار خود مرتبط کنید؟ و آنها سعی دارند چه مشکلاتی را برطرف کنند که آنها را به سایت شما رسانده است؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. هدف جستجو به چه م،است؟ هدف جستجو دلیلی است که ،ی جستجوی خاصی را انجام می دهد. این اصطلاحی است که برای توصیف هدف آنها استفاده می شود. به ،وان مثال، آیا آنها سؤالی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود؟ یا می خواهند چیزی آنلاین ب،ند؟ هدف جستجوی افراد در نحوه در نظر گرفتن کیفیت محتوای شما تفاوت ایجاد می کند. اگر در آن لحظه با نیاز آنها مطابقت داشته باشد، آنها مدت بیشتری در صفحه شما خواهند ماند. اما اگر به پاسخی برای یک سوال نیاز داشته باشند و صفحه ای که در آن قرار می گیرد فقط سعی کند محصولات را به آنها بفروشد، قبل از اینکه شما متوجه شوید از بین می روند.

اطمینان حاصل کنید که برای خوانندگان خود بنویسید، محتوای خود را خوانا کنید، هدف جستجو را با اه، خود مطابقت دهید، قابل اعتماد باشید، محتوای خود را به روز نگه دارید و روی ساختار سایت خود کار کنید. نتیجه نهایی: محتوای جذابی که خوانندگان شما از آن استقبال خواهند کرد. این تاثیر مثبتی بر تعداد بازدیدکنندگان، نرخ پرش و تبدیل شما خواهد داشت. اگر می‌خواهید بد،د که آیا هنوز زمینه‌هایی از سئوی محتوا وجود دارد که بتو،د آنها را بهبود ببخشید، می‌تو،د این آزمون کوتاه را انجام دهید. یا برای راهنمایی ها و ترفندهای بیشتر، به راهنمای ما برای کپی رایتینگ SEO نگاهی بیندازید!

اول از همه، شما باید محتوای خوبی برای کاربران خود بسازید. افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند، اگر پر از محتوای بد باشد، احتمالاً برای مدت طول، در اطراف خود باقی نمی مانند. اما این تنها دلیل نیست. محتوای بی کیفیت برای سئو نیز مضر است. گوگل همیشه هوشمندتر می شود و اکنون آنها می گویند راهی برای تشخیص محتوای بی کیفیت پیدا کرده اند. با “به روز رس، محتوای مفید”، گوگل می خواهد شروع به اندازه گیری تعداد صفحات با کیفیت پایین در سایت شما کند. اگر کیفیت کلی به اندازه کافی خوب نیست، همه صفحات شما ممکن است در نهایت رتبه پایین تری داشته باشند. بنابراین باید بیش از هر زمان دیگری بر تولید محتوای با کیفیت تمرکز کنید.

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم

1. برای خوانندگان خود بنویسید نه خودتان

هنگامی که افراد وارد صفحه شما می شوند، ایجاد اعتماد نیز مهم است. به خصوص زم، که هنوز با سایت شما آشنا نیستند. شما باید به مخاطبان خود نشان دهید که قابل اعتماد هستید. چگونه؟ ابتدا با نوشتن به روشی واضح و کاربر محور. دوم، سعی کنید از ع،‌های استوک دوری کنید، زیرا ع،‌های واقعی اعتماد بیشتری ایجاد می‌کنند و به سایت شما احساس شخصی می‌دهند. همین امر برای صفحه “درباره ما” شما صادق است. سعی کنید از ع، های واقعی تیم خود استفاده کنید.

یکی دیگر از ،اصر کلیدی نوشتن محتوای با کیفیت، اطمینان از به روز بودن و مرتبط بودن آن است. این بدان م،است که شما باید هر از چند گاهی محتوای خود را به روز کنید تا مطمئن شوید که مردم قادر به یافتن اطلاعات من، هستند. اما چرا این مهم است؟ زیرا به کاربران شما نشان می دهد که از پیشرفت های اخیر مطلع هستید و همیشه می تو،د اطلاعات دقیقی را در اختیار آنها قرار دهید. به عبارت دیگر: اعتماد ایجاد می کند و باعث می شود مخاطبان شما به سایت شما بازگردند. به روز نگه داشتن وب سایت و پست های وبلاگ شما نیز برای سئو مهم است، زیرا این امر به گوگل نشان می دهد که سایت شما “زنده” و مرتبط است. بنابراین، مطمئن شوید که در زم، برنامه ریزی کرده اید که محتوای خود را به طور منظم به روز کنید.

امتیاز: زمان سرمایه گذاری در ساختار سایت

ساختار سایت به نحوه سازماندهی محتوای سایت اشاره دارد. این یک بخش حیاتی از هر استراتژی سئو قوی است. وقتی سایت خود را به خوبی ساختار می دهید، موتورهای جستجو می توانند URL های شما را بهتر ایند، کنند. این به گوگل کمک می کند تا اهمیت صفحات فردی شما و اینکه کدام صفحات به یکدیگر مرتبط هستند را تعیین کند. علاوه بر این، یک ساختار سایت خوب به کاربران این امکان را می دهد که راحت تر راه خود را در اطراف سایت شما پیدا کنند. این به آنها کمک می کند محتوای با کیفیت شما را در نتایج جستجو و در وب سایت شما پیدا کنند. به همین دلیل است که می توان از تکمیل ساختار سایت خود چیزهای زیادی به دست آورد. در مورد نحوه کار بر روی ساختار سایت و اهمیت انجام این کار بیشتر بخو،د.

خلاصه ای سریع از محتوای با کیفیت

البته، تجربه به ما می گوید که همیشه سیاه و سفید نیست. با این حال، خوب است که هدف جستجوی کاربرانتان را در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تمرکز محتوای خود را تعیین کنید و چه فراخو، را می خواهید به یک صفحه یا پست خاص اضافه کنید. یک راه عالی برای شروع، اتخاذ یک ذهنیت طراحی محتوا است. این طرز فکر به شما کمک می کند محتوای کاربر محور بر اساس نیازهای واقعی تولید کنید. همچنین، برای برخی ورودی‌ها، توصیه می‌کنم برای ایجاد محتوای عالی به نتایج جستجو نگاهی بیندازید.

4. قابل اعتماد باشید

Yoast SEO Premium همچنین به شما امکان دسترسی به تمام دوره های آکادمی Yoast SEO را می دهد، از جمله آموزش تخصصی ما در زمینه نگارش SEO! میخواهی بیشتر بد،؟ به تحلیل Yoast SEO Premium نگاهی عمیق بیندازید.

چرا محتوای با کیفیت مهم است؟

بیشتر بخو،د: کپی رایتینگ سئو: راهنمای نهایی »

ماریکه ون د راکت

نکته مهم دیگری که باید روی آن تمرکز کرد: هنگام نوشتن از آن لذت ببرید! و در نوشتن خود شخصی باشید. این به شما کمک می کند محتوای با کیفیتی متفاوت از رقیب خود بنویسید و به کاربران کمک می کند شما و برند شما را بشناسند. میخواهی بیشتر بد،؟ در این مقاله، به این نکات برای نوشتن پست‌های وبلاگ خوانا عمیق‌تر می‌پردازیم.

3. در مورد هدف جستجو و هدف خود فکر کنید

آیا بازدیدکننده قصد معامله ای دارد (ی،ی: می خواهد چیزی ب،د)؟ مطمئن شوید که آنها در صفحه درست قرار می گیرند. اگر شخصی عبارت «محصول x» را جستجو کند، نمی‌خواهید در یک پست وبلاگ در مورد موضوع مرتبط با آن محصول بحث کند. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید آنها در صفحه‌ای که به «محصول x» اختصاص داده شده است، بیایند. با این حال، صفحه دسته‌بندی زم، که چندین تنوع از «محصول x» دارید نیز کار می‌کند.

ماریکه رئیس استراتژی Yoast و بنیانگذار آکادمی Yoast SEO است. او دوست دارد ایده ها و محصولات جدیدی ارائه دهد تا SEO را برای همه قابل دسترس کند و از رشد سالم Yoast اطمینان حاصل کند!

آواتار یا ماریکه ون د راکت


منبع: https://yoast.com/quality-content/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است