5 نمونه تبلیغات گوگل با کپی تبلیغاتی مرتبط و با کیفیت

درباره نویسنده

بله، می‌تو،د برخی از ،اصر را برای لغو این ویژگی بهینه‌سازی خودکار پین کنید، اما Google برای ایجاد مرتبط‌ترین تبلیغ، بیش از پیش بر قابلیت‌های یادگیری ماشینی خود تکیه می‌کند.

به تبلیغ‌کنندگ، که امتیازات کیفیت و ارتباط بالاتری دارند، معمولاً با ترافیک بیشتر و CPC کمتر پاداش می‌گیرند.

داده های زیر (ایند، شده برای امکان ادغام چندین عمودی و کلاینت) این نکته را ثابت می کند. همانطور که نمرات مربوط به تبلیغات بالا می رود، CPC کاهش می یابد و CTR افزایش می یابد.

داده ها نشان می دهد که ارزش تجاری واقعی در ارائه ارتباط تبلیغاتی بالا وجود دارد. داشتن ،اصر من، برای اجرای تست ها و بهینه سازی کلیدی است. مواظب ،اصر جدیدی باشید که Google ارائه می کند و به آزمایش آن ادامه می دهد.


افزونه‌های دیگر رتبه‌بندی‌ها و معاملات هستند که به خوبی برای دادن اطلاعات اضافی به مصرف‌کنندگان برای کمک به تصمیم‌گیری استفاده می‌شوند.

مثال 2: بلیط کنسرت

من یک طرفدار موسیقی هستم و شروع به جستجوی نمونه هایی برای هنرمندان مختلف و بلیط نمایش هایی کردم که شاید دوست داشته باشم ببینم. مثال زیر را در جستجوی «بلیت‌های عاشقانه شیمیایی من» پیدا کردم.

نتایج Google Ads برای "بلیط های عاشقانه شیمیایی من"

روی کدام تبلیغ کلیک می کنید؟ چرا؟

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


مثال 4: هدفون حذف نویز

در زیر یک نتیجه برای جستجوی “هدفون حذف نویز” آمده است.

نتایج Google Ads برای "هدفون حذف نویز"

Seatgeek کار خوبی انجام داد و دو چیز را مطرح کرد:

  • با این ادعا که پایین ترین قیمت ممکن است.
  • من مشخص نکردم که کدام نمایش را می‌خواهم ببینم، و لیست نمایش‌های مختلف آینده به خوبی در برنامه‌های افزودنی ش،ته شده است. این به من کمک می کند تا یک نمایش را انتخاب کنم و به طور خاص به آن لیست ها بروم.

مثال 3: نرخ برق

ارتباط اغلب در بازاریابی دیجیتال مورد بحث قرار می گیرد. این موضوع مهمی است زیرا نه تنها برای مصرف کنندگان خوب است، بلکه از زمان شروع امتیاز کیفیت برای تبلیغ کنندگان نیز خوب است.

این یک مثال جالب به دلیل ،یب گسترده قیمت گذاری است.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


آنها همچنین از ،د تماس استفاده ،د. وقتی تبلیغات حاوی شماره تلفن باشد، بلافاصله به مصرف کننده این امکان را می دهید که به صورت آنلاین تماس بگیرد یا تعامل داشته باشد. این انتخاب مصرف کننده حیاتی است.

تبلیغی که من کشیدم ،یبی جالب از 3 شرکت برتر بیمه بزرگ، Progressive و سایر سایت های تولید سرنخ است. توجه کنید که کدام آگهی دارای کلمات کلیدی پررنگ است که با عبارت جستجوی «بیمه خودرو» مرتبط است.

نتایج Google Ads برای "بیمه خودرو"

بیایید به داغ ترین محصول مصرفی در حال حاضر، آیفون 14 نگاهی بیندازیم. مثال زیر تعدادی از بزرگترین بازیکنان بازی است.

نتایج Google Ads برای "هدفون حذف نویز"

جالب است بد،د که Progressive اصطلاح “بیمه خودرو” را در توضیحات ندارد، به جای آن بر ادعاهای اثبات شده مصرف کننده تمرکز می کند (4 از 5).

فراموش نکنیم که گوگل فقط تبلیغات متنی را نشان نمی دهد. تبلیغات ،ید رایج هستند و اغلب برای جستجوهای ،ده فروشی نشان داده می شوند.

اخیراً گوگل کنترل بیشتری بر بهینه سازی تبلیغات در دست گرفته است. با توجه به اینکه تبلیغات جستجوی واکنشگرا نوع تبلیغ پیش‌فرض است، گوگل این قدرت را دارد که ،وان و توضیحاتی را که فکر می‌کند بهترین عملکرد را دارد انتخاب کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید به چند نمونه از تبلیغات PPC مرتبط و با کیفیت نگاه کنیم.

مثال 1: بیمه اتومبیل

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

به نظر می رسد هدفون JBL ارزان ترین هدفون در Target است. هدف همچنین شامل یادداشت «در فروشگاه»، به‌علاوه علامت‌گذاری قیمت و رتبه‌بندی محصول است. ،یب قیمت و لیست های قوی قانع کننده است.

رویکرد AT&T و Verizon مشابه است، “آیفون را بر روی ما بگیرید.” آنچه متفاوت است استفاده از افزونه ها و لینک های سایت است. هر کدام رویکرد متفاوتی دارند.

در صورت استفاده موثر، همه این ،اصر می توانند عملکرد شما را افزایش دهند. داده های مربوط به تبلیغات را به خاطر بسپارید. یک تبلیغ مرتبط تر می تواند CTR شما را بهبود بخشد و CPC شما را کاهش دهد. اطلاعات صحیح به کاهش اصطکاک برای مشتریان کمک می کند.

استفاده از کپی و این افزونه‌ها ،یب من،ی از گزینه‌ها را فراهم می‌کنند، در حالی که همچنان بر عملکرد/تبدیل‌ها تمرکز می‌کنند (“دریافت یک نقل قول”).


ا،ر برندها هنگام بهینه سازی، قیمت رقبا را دلیلی برای بالا یا پایین بودن نرخ تبدیل در نظر نمی گیرند.

بر اساس داده‌های ما، امتیاز مربوط به تبلیغات بالاتر از میانگین در مقابل امتیاز مربوط به تبلیغات کمتر از میانگین می‌تواند CPC را تا 40% کاهش دهد.

CPC و CTR ایند، شده بر اساس رتبه بندی مربوط به آگهی.

وقتی با مشتریان صحبت می کنیم، در مورد «تجربه جستجو» صحبت می کنیم. این شامل کلمه کلیدی، آگهی و صفحه فرود است – سه ،صر مهم کمپین PPC.

بیمه خودرو یکی از رقابتی ترین مقوله ها و عمودی های پر هزینه است.

یکی از مهم ترین ،اصر در ارتباط، کپی آگهی است. در این مقاله، من چندین نمونه کپی تبلیغات را تجزیه و تحلیل خواهم کرد و آنچه به کیفیت آنها کمک می کند را شناسایی می کنم.

،اصر یک تبلیغ PPC مربوطه

استفاده مشابهی از برنامه‌های افزودنی در دسته‌بندی متفاوت برای «نرخ‌های برق» بود.

نتایج Google Ads برای "نرخ برق"

کلید دیگر افزونه های تبلیغاتی است که به تازگی به ،وان دارایی تغییر نام داده اند. برنامه‌های افزودنی در چند سال گذشته شکوفا شده‌اند و اکنون 19 نوع مختلف در Google Ads وجود دارد:

  • 8 مورد از آنها پویا هستند (به ،وان مثال، رتبه بندی، ،د مکان، قطعه ساختار).
  • 11 به صورت دستی تنظیم می شوند (به ،وان مثال، قیمت، مکان، فرم سرب).

من شخصاً تبلیغ AT&T را در موقعیت اول به اندازه کافی قانع کننده می دانم و پیوندهای سایت به من اجازه می دهند روی مدل خاص کلیک کنم.

بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی گوگل

جیسون تبلینگ مدیر عامل شرکت است م،ن هوا و یک مدیر اجرایی موفق بازاریابی و رهبر اثبات شده با بیش از 20 سال تجربه در رشد تیم های قوی و سودآور، کار برای و با شرکت های Fortune 500 در صنایع مختلف است. قبل از AirTank، جیسون به ،وان معاون اجرایی محصول برای BrandMuscle، یک شرکت نرم‌افزار و خدمات سازم، با تمرکز بر برندهای Fortune 1000، خدمت می‌کرد و در آنجا نوآوری و استراتژی محصول را رهبری می‌کرد. او رتبه رهبری را در موج اتوماسیون بازاریابی از طریق کانال Forrester 2020 به دست آورد. او همچنین 16 سال با Rosetta، Razorfish و Progressive Insurance کار کرد و تیم‌های رسانه‌ای پولی، ،ب درآمد و مالکیت را در سراسر مراقبت‌های بهداشتی، خدمات مالی و بخش‌های ،ده‌فروشی رهبری کرد. او توسط Direct Marketing News به ،وان “40 زیر 40” انتخاب شد، داور جوایز AMA Reggie بوده و در فوربس و بسیاری از نشریات دیگر به ،وان کارشناس موضوع منتشر شده است.


منبع: https://searchengineland.com/google-ads-examples-relevant-quality-ad-copy-388142

برای شروع، ما باید قو،ن اساسی را تعیین کنیم.

در اینجا، ما بر تبلیغات تمرکز کردیم و همانطور که دیدید، برندهای مختلف رویکردهای متفاوتی دارند – افزونه‌های مختلف، امتیاز کپی و قیمت، و غیره. همه اینها نتایج متفاوتی را برای تبلیغ کنندگان خود به همراه خواهد داشت.

در حالی که موضوع متفاوتی است، بد،د که تحقیقات رقابتی یک ورودی حیاتی است که برای درک عملکرد شما لازم است.

مثال 5: آیفون 14

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است