قیمت لوله فلکسی لوله فلکسی روکش دار لوله روکش دار لوله شلاقی لوله خرطومی گالوانیزه لوله خرطومی لوله پی وی سی لوله PVC محصولات اتصالات لوله در پارس سنتر

قیمت لوله فلکسی لوله فلکسی روکش دار لوله روکش دار لوله شلاقی لوله خرطومی گالوانیزه لوله خرطومی لوله پی وی سی لوله PVC محصولات اتصالات لوله در پارس سنتر

در کیفیت لوله های فلکسی خرطومی، کانال فلکسیبل، کانال فلکسی، لوله های فلکسیبل و … لوله فلکسی خرطومی یا لوله های خرطومی در بسیاری از پروژه های مسکونی، تجاری، بیمارستانی، فرودگاهی و … مورد استفاده قرار می گیرند و این شرکت توانسته در سال های اخیر با استفاده از به کارگیری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته مطابق با تکنولوژی روز دنیا کانال های فلکسیبل یا لوله های فلکسیبل خرطومی را تولید و به بازار عرضه نماید. مقایسه لوله فلکسی بل با کانال گالوانیزهلوله فلکسیبل هوا دارای مزایا و ویژگی بسیار زیادی است از مهمترین آنها کاهش و حذف صداهای اضافی است در صورتی که در کانال های که از جنس گالوانیزه است صدا های سیستم و هوایی که از کانال عبور می کند بسیار زیاد است.

  • اما بست لوله فلکسی با قرارگیری در طول مسیر نقش نگهدارنده و نظم‌دهنده را ایفا کرده و در فواصل مشخص (طبق سایز فلکسی) نصب خواهد شد.
  • انواع مختلفی لوله فلکسی وجود دارد که هر کدام برای شرایط مختلف بهینه شده‌اند.
  • این نکته مهم است که متناسب با نوع پروژه و اندازه و وزن کابل ها سایز فلکسی را انتخاب کنیم.
  • این دسته از لوله‌های روکشدار در نصب دوربین‌های مدار بسته مورد استفاده قرار میگیرد و برای محافظت از سیم و کابل‌ها در محیط مرطوب و سر باز استفاده می‌شود.
  • لایه خارجی حلالی شکل است که باعث انعطاف لوله می شود قسمت میانی منسجم و از مواد عالی پی وی سی ساخته می شود قسمت داخلی هم کاملا صاف و یکدست است.

لوله خرطومی نوعی لوله فلکسیبل یا به عبارتی منعطف است که برای گذر دادن انواع سیم و کابل برق در دیوارها استفاده می‌شود. لوله‌های خرطومی در ساخت تمامی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری به کار می‌روند. یکی از قدیمی‌ترین انواع لوله‌های خرطومی، لوله فلکسیبل هوا برزنتی است.

بستگی دارد که این موارد می تواند تولید کانال های خرطومی فلکسیبل با لوله فلکسی یا لوله فلکسیبل را تحت شعاع قرار دهد. شرکت صنعتی نظری تولید کننده انواع لوله خرطومی مناسب واحدهای ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است. سال‌‌ها سابقه تولید تجهیزات ساختمانی سیستم هوارسانی و محافظتی کابل‌‌های برق مثل لوله فلکسی نشان از استمرار در کیفیت قطعات تولیدی این مجموعه دارد. کاهش میزان هزینه‌‌های خرید به دلیل حذف واسطه‌‌ها و سودجویی افراد غیرمسئول نیز از دیگر مزایای همکاری مستقیم با شرکت تهویه نظری خواهد بود. لوله خرطومی فلکسیبل (لوله شلاقی) در دو نوع روکش دار و بدون روکش و در سایزهای ۱۰۰، ۷۵، ۶۳ ، ۵۲ ، ۴۸ ، ۴۲ ، ۳۶ ، ۲۹ ، ۲۵، ۲۱،۱۶ ، ۱۳ ،۱۱ ، ۹ عرضه می گردد و جهت لوله کشی برق ساختمان،برق صنعتی ،کابلکشی دوربین مداربسته خرید لوله فلکسی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از لوله‌های فلکسی طبق استاندارد جهانی EN و با مواد اولیه گالوانیزه و شیلد آلومینیومی ساخته شده است.

دستگاه های تولید لوله های فلکسی برای ساخت لوله خرطومی فلزی درجه یک هم کاربرد دارد. همچنین برای تولید سایزهای مختلف با روکش و عایقی زره دار استفاده می شود. این نوع دستگاه ها در کارخانه تولید کننده های لوله فلکسیبل و کارگاه های اصلی مثل رهورد خراسان ، توس فلکس مورد استفاده قرار می گیرد. توسط آنها انواع فلکسی به ضخامت ۰/۰۲ تا ۱ میلیمتر و قطر لوله با دهانه ۳ تا ۹۰ با روکشی به قطر ۱ تا ۵ میلیمتر ساخته می شود. دستگاه ما در تولیدی تیک صنعت با سرعت عمل کرد ۲۵ متر بر دقیقه عمل می کند.

نمونه کار لوله فلکسی تهویه سان

بنابراین از این کانال ها در محیط‌های باز و مرطوب برای محافظت از کابل کشی دوربین های مداربسته استفاده می‌شود. لوله فلکسی یا لوله خرطومی فلزی یک کانال محافظ از جنس فلز با مقطع دایره‌ای شکل و منعطف است که برای محافظت از کابل‌های شبکه و الکتریکی در برابرشرایط فیزیکی و آب و هوایی به کار برده می‌شود. همچنین جنس فلز و روکش پی وی سی pvc خرطومی فلکسیبل خود از مقاومت بالایی در برابر ضربه، حرارت ناشی از سیم و کابل درون آن، فرسایش و رطوبت برخوردار می باشد. انعطالف پذیری بالا و هزینه نصب پایین از دیگر مزیت های آن به شمار می آید و در پروتکل استاندارد اداره برق توانیر نیز جای دارد.

شرکت سامان تهویه ایرانیان STI

اگر اطلاعات کافی راجع به این مدل لوله‌های فلکسی داشته باشید، می‌توانید که بهترین مورد را با مناسب‌ترین قیمت تهیه و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی تک سینی کابل عرضه کننده انواع لوله فلکسی روکشدار است، در این فروشگاه تمام لوله‌های فلکسی با کیفیت ساخت عالی به فروش می‌رسند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارند؛ با اطمینان خاطر محصولات مورد نیاز خود را از تک سینی کابل تهیه کنید. کانال فلکسیبل یا لوله فلکسیبه دلیل انعطاف پذیری فوق العاده، قیمت های بسیار مناسب همراه با کیفیت های بالا، انبارداری آسان و … بدیهی این شرکت در کمترین زمان ممکن کانال های خرطومی فلکسیبل برای دستگاه های داکت اسپیلت، کانال فلکسیبل، لوله های فلکسی و …. کانال های فلکسیبل آلومینیومی ساده برای کانال کشی کولرهای آبی استفاده می شوند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است