سئوی سازمانی 50 درصد آموزش و فرهنگ است


مسابقه پاپ: تعریف “فرهنگ SEO” در یک شرکت سازم، چیست؟

با عرض پوزش، پاسخ شما در مورد «یک جلسه دیگر، ایمیل، یا رویداد پیوند تیمی که باید از طریق آن لبخند مصنوعی بزنم که امیدی به موفقیت ندارد» نادرست است.

من به دنبال “آن احساس گرمی که هنگام بیرون آمدن لباس‌ها از خشک‌کن به شما دست می‌دهد، احساس امنیت، راحتی و اعتماد می‌کند.”

اشکالی ندارد، من اینجا هستم تا به شما آموزش دهم.

ببینید، سئو در یک شرکت سازم، سرگرم کننده است.

به جز بخشی که باید ده ها برند مختلف را یاد بگیرید و خود را با اصطلاحات زبان داخلی مانند “BU” و “QBR” آموزش دهید. و این حتی شامل این واقعیت نمی شود که شما بیش از یک (گاهی اوقات 10 یا 20) ،ب و کار مختلف دارید که باعث می شود مجبور شوید با استراتژی SEO خود بفروشید و برنده شوید.

واقعیت پابرجاست: اگر می خواهید احترام و اعتماد همتایان خود را برای استراتژی سئوی خود در یک شرکت سازم، به دست آورید، باید 50 درصد از زمان خود را به آموزش و فرهنگ اختصاص دهید.

اگر به «چرا» فکر می‌کنید، این کار را اشتباه انجام می‌دهید.

اغلب، ایده “فرهنگ سئو” این است که بیش از حد وعده داده شود و کمتر ارائه شود، به همین دلیل است که من کارهای سنگین را برای شما انجام داده ام.

پس از 12 سال کار بر روی سئو در شرکت‌های سازم،، در حال جمع‌آوری قطعات طلایی از دانشی هستم که آموخته‌ام تا به ایجاد «فرهنگ سئو» کمک کنم. در پیش رو تعدادی از موارد مورد علاقه من هستند.

“ساعات اداری” برای متخصصان سئو سازم، فراتر از یک جلسه است – این یک تغییر فرهنگ است

ایده “ساعات اداری” در دنیای فناوری زم، شروع شد که جیسون فرید، مدیر عامل 37Signals، اعلام کرد که میزبان است. ساعات اداری مدیرعامل در سال 2009.

دوباره آن جمله را بخو،د – 2009، مردم.

به جرات می توان گفت که «ساعات اداری» نیاز به تغییر دارد.

بگذارید واضح بگویم: منظورم این سطح از تغییر شکل نیست.

دیروز در ساعات اداری گفتم “احساس می کنم کاملاً ل،تی شده ام، خیلی عقب هستم” و سپس استادم به ویپ خود ضربه زد و دود را به صفحه نمایش زوم زد و به من گفت که “محرک انتخابی خود را (قانونی یا غیر قانونی) انتخاب کنم. به کارهای از دست رفته رسیدگی کن»

– لطف (@chamberofgrace) 3 نوامبر 2022

در 3 ماه اول حضورم در یک شرکت سازم،، تلاش می کنم تا ساعات اداری سئو را ایجاد کنم.

چرا؟

همه چیز در مورد ایجاد ابتکار است که SEO بخشی از یک جنبش گسترده تر است – ترویج آن در سراسر شرکت و کانال های بازاریابی مختلف.

حتی جان مو، گوگل میزبان ساعات اداری سئو.

اگر سؤالات سئو/جستجو دارید، لطفاً آنها را در فرم ساعات کاری دفتر سئو جدید ما در این آدرس قرار دهید – ما از این به ،وان پایه ای برای ،مت های بعدی ساعات اداری استفاده خواهیم کرد. با تشکر!

– جان مو، بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 31 اکتبر 2022

کلید موفقیت در ساعات اداری سئو در یک شرکت غول پیکر با هزاران کارمند، داشتن یک برنامه و برنامه دقیق از قبل است.

در حالی که من برنامه و دستور کار ساعات اداری سئو را در ماه 3 تنظیم می کنم، آنها را تا ماه 6 شروع نمی کنم.

سپس این رویداد را هر دو هفته یکبار میزب، می‌کنم و آن را برای افرادی که سؤال دارند باز می‌گذارم. اگر ،ی سوالی ندارد، از زمان به ،وان یک فرصت آموزشی برای به اشتراک گذاشتن یک به روز رس، جدید استفاده می کنم.

بزرگترین درسی که از گوش دادن فعالانه و یادگیری در این ساعات اداری گرفتم، اهمیت ایجاد اعتماد است. ساعات اداری سئوی خود را به ،وان دری باز در نظر بگیرید که افراد می توانند مشکلات خود را با تیم سئو در میان بگذارند.

من در مورد نگر، های احتمالی از تیم تحریریه در مورد تاخیر در کار سئو شنیدم. من به شکایات تیم بازاریابی محصول گوش دادم مبنی بر اینکه کلمات کلیدی ما با دیدگاه برند مطابقت ندارند. من باید می شنیدم که تیم توسعه وب در مورد برخی از توصیه های فنی سئو چه فکر می کند.

در ابتدا ممکن است به نظر برسد که شما یک کیسه بو، هستید. اما واقعیت این است که وقتی سئو را به یک شرکت سازم، وارد می‌کنید که سال‌ها در اطراف فعالیت دارد، تغییر ایجاد می‌کنید.

مردم از تغییر می ترسند.

در نهایت، شما حل و فصل خواهید شد. مکالمات جریان خواهد داشت. خنده خواهد داشت.

چیزهایی را در مورد همکاران خود یاد خواهید گرفت که احتمالاً آرزو می کنید ای کاش نمی دانستید (مثل اینکه این شخص با این شخص قرار می گذارد). در این مرحله، باید یک دونات مات بردارید و بوربونی را که برای یک لحظه خاص ذخیره کرده اید، در قهوه و،م خود بریزید.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


ناهار و یادگیری به ایجاد سئو در فرهنگ شرکت کمک می کند

دستور اول کار: بیایید «ناهار» را از ناهار و یاد بگیریم.

هیچ ، نمی خواهد 63 بوریتو را در کمتر از 10 دقیقه در دهان خود فرو کند، مانند جوی ،تنات در مسابقه خوردن هات داگ برای تظاهر به شرکت ،.

مهمترین بخش ناهار و یادگیری، بخش «یادگیری» است.

از این به ،وان فرصتی برای قدم زدن در مورد چیزی که مربوط به برنامه سه ماهه بعدی است استفاده کنید.

به ،وان مثال، اگر من بیش از 1000 دامنه را مدیریت می‌کنم و می‌خواهم اجرای بهترین روش‌ها را در Q1 برای همه دامنه‌ها شروع کنم، بهترین شیوه‌های نشانه‌گذاری طرحواره را بررسی می‌کنم، که به ایجاد زمینه برای سه ماهه بعدی کمک می‌کند.

این به ایجاد ،ید برای برنامه سه ماهه شما کمک می کند، و اگر سؤالی وجود دارد که به عقب رانده شود، این زمینه را برای گفتگوی بزرگتر باز می کند.

ایجاد یک فرهنگ در مورد سئوی سازم، چیزی فراتر از نوشیدنی در روز جمعه است

تعریف نحوه ایجاد فرهنگ سئو در یک شرکت سازم، دشوار است.

به ،وان رهبر سئو، مدیر یا معاون، شما لحن را تعیین می کنید. اگر می‌خواهید نتایج محکمی در سئو ارائه دهید، نیاز به فرهنگ و طرز فکر اعتماد به شما و دستاوردهای سئوی شما دارد.

زم، که بتو،د استراتژی سئوی سازم، و رهبری خود را هماهنگ کنید، فرهنگ سئو قوی که در داخل شرکت ایجاد شده است، نتایج مثبتی را برای همه تیم ها به همراه خواهد داشت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنا کرو

آنا کرو یک طرفدار سس بوفالو داغ فرانک (پیشرو با اولویت‌های آشکار)، نویسنده، بازاریاب و متخصص سئو است. در بیش از 12 سال گذشته، آنا با موفقیت برنامه‌های سئو و محتوا را برای برندهایی مانند Dollar Thrifty Rental، Marriott، Hilton، Hearst Magazine، Mailboat Records، Philip Morris International، Bloomin’ Brands و Brother USA و بسیاری دیگر اجرا کرده است. او زم، که به ،وان مربی فوتبال مهتابی نمی گیرد، از بوریتو و توله سگ (به این ترتیب) لذت می برد.


منبع: https://searchengineland.com/enterprise-seo-is-50-education-and-culture-389537

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است