ریک ماریانو در کمک به مشتریان برای موفقیت دیجیتالی آنلاین و استخدام با حفظ کارمندان

بحث انجمن در یوتیوب.


منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-197-34400.html

بنابراین مشتریان و مشتری، که بازخورد خود را به آژانس و استراتژیست ارائه می دهند، همیشه کمپین عملکرد بالاتری خواهند داشت. آنها از مشتریان می خواهند که تصاویر، فیلم ها و جزئیات کارهایی را که در زمین انجام می دهند ارسال کنند تا آژانس بتواند این جزئیات را به اشتراک بگذارد. همچنین، تعیین انتظارات از مشتریان و درک آنها در بازاریابی دیجیتال، به ویژه بازاریابی ارگ،ک، مهم است.

سپس باید مطمئن شوید که سیستمی برای آماده شدن برای ،وج کارکنان با داشتن سیستم‌هایی برای انتقال دانش و کارمندان جدید آماده برای ورود به کار دارید.

ریک ماریانو

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

می تو،د ریک ماریانو را دنبال کنید لینکدین و در LocalEdge.

سپس در مورد استخدام و حفظ کارمندان، به ویژه پس از کووید، صحبت کردیم. او گفت که اکنون می تواند افراد را در هر جایی استخدام کند، اما با آن، انتظارات حقوق به شدت افزایش یافته است. در عین حال، او نمی تواند هزینه های مشتری خود را به شدت افزایش دهد. بنابراین باید در بودجه ها خلاق باشید و نحوه انجام آن را بیابید. از دست دادن کارمندان برای آژانس ها بسیار سخت است که از آن بازیابی کنند، بنابراین حفظ و نگهداری برای آنها بسیار مهم است. مشتریان ثبات می خواهند و استراتژیست خود را در طول کمپین نگه می دارند.

در ،مت اول با ریک ماریانو در مورد کمک به ساخت LocalEdge برای ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال با حجم بالا با هزینه کم صحبت کردیم و سپس در ،مت دوم بیشتر در مورد استفاده از اتوماسیون و لمس انس، صحبت کردیم. در این بخش پای،، ما در مورد مشاوره به مشتریان برای همکاری با آژانس ها و استفاده حدا،ری از آژانس صحبت می کنیم.


ریک اغلب به این فکر می کند که چگونه به همه مشتریان خود، هزاران نفر از آنها کمک کند و چگونه می توانند عملکرد آنلاین خوبی داشته باشند. او توضیح داد که مشتری، که بیشتر درگیر هستند، اغلب بهتر از آنهایی که فقط پول می اندازند و درگیر نیستند، بهتر عمل می کنند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است