ریدایرکت های گوگل از صفحات غیر مرتبط باعث نمی شود که صفحه مقصد کمتر مرتبط باشد

بخش دوم پاسخ او نیز جالب است، در مورد رتبه بندی کوتاه مدت صفحات هدف تغییر مسیر داده شده – اما من در آن ،مت گرفتار نمی شوم.

بحث انجمن در ماستودون.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-redirects-non-relevant-pages-34432.html

گفتگو در جریان بود ماستودون و این چیزی است که داون پرسید:

آیا این امکان وجود دارد که تغییر مسیرهای 301 از صفحات کمتر مرتبط (اما نه بی ربط به URL هدف)، در واقع باعث شود URLهای هدف با توجه به فرآیند تاشو ،، دقت کمتری نسبت به پرس و جوها داشته باشند؟ ی،ی دقت کمتری از آنجایی که می‌د،م یک چیز تاشو با هم پیش می‌رود (این در ویدیویی بود که توسط یک کارمند Google در یک کنفرانس حذف شد)

داون اندرسون از جان مو، گوگل پرسید که آیا تغییر مسیر یک صفحه غیرمرتبط باعث می شود صفحه مقصد (جایی که تغییر مسیر به سمت آن می رود) مرتبط نباشد و باعث بروز هرگونه مشکل رتبه بندی برای جستجوهای مرتبط آن شود. جان گفت نه، “من نمی توانم راهی فکر کنم که در آنجا تاثیر منفی داشته باشد.”

گلن گیب یک نکته، تغییر مسیر از صفحات غیر مرتبط را می‌توان به ،وان نرم‌افزار 404 توسط گوگل دید. یک مطالعه موردی روی آن و با تغییر مسیر نرم 404 که ما بارها در اینجا به آن پرداختیم، حرکت می کند.

جان مو، پاسخ داد:

من نمی توانم راهی فکر کنم که در آنجا تأثیر منفی داشته باشد. من مواردی را دیده ام که نش، اینترنتی برای جستارهای جدید نیز رتبه بندی می کند (مثلاً سایت های بزرگسالان که به صفحه ای غیر بزرگسال هدایت می شوند)، اما این نباید بر سایر جستارهایی که صفحه برای آنها رتبه بندی می شود تأثیر منفی بگذارد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است