برای به حدا،ر رساندن بازگشت سرمایه، با تعریف ارزش تبدیل های مختلف بر اساس ارزش واقعی آنها برای ،ب و کارتان شروع کنید. تعیین اه، من، به شما کمک میکند تا Google Ads را برای ارائه پیشنهادهای من، راهنمایی کنید تا بتو،د بیشترین بهره را از بودجه کمپین خود ببرید.
برای کمک به بهینهسازی کامل کمپینهای جستجوی خود، کلمات کلیدی تطابق گسترده را با پیشنهاد قیمت هوشمند و تبلیغات جستجوی پاسخگو ،یب کنید. این به شما کمک می کند تا قفل منابع افزایشی تبدیل و بازگشت سرمایه را باز کنید. سپس، با استفاده از کمپینهای Performance Max فراتر از جستجو بروید تا تبدیلها را در طیف کاملی از کانالهای تبلیغاتی و موجودی Google افزایش دهید.
4. ارزیابی و گسترش آنچه کار می کند
درباره نویسنده
با حذف تدریجی کوکیهای شخص ثالث و سایر شناسهها، Google سه مرحله را برای باز ، قفل اندازهگیریهای دقیقتر و مبتنی بر حریم خصوصی توصیه میکند:
- اندازه گیری تاثیر با حفظ اعتماد کاربر: بر،بگذاری در سرتاسر سایت را با تگ Google تنظیم کنید و آن را با تبدیلهای پیشرفته تکمیل کنید تا دادههای مورد رضایت کاربر را جمعآوری کنید. برای یادگیری از دادههای شخص اول خود و پر ، شکافهای تبدیل زم، که دادههای قابل مشاهده در دسترس نیست، به مدلسازی تبدیل تکیه کنید.
- درک عملکرد رانندگی: با جابهجایی به اسناد مبتنی بر داده، تصمیمهای بهتری را برای پیشنهاد قیمت در بین کانالها اتخاذ کنید تا بتو،د اعتبار تبدیل را به چندین نقطه تماس که افزایشیترین آنها هستند، اختصاص دهید.
- بینش عملی بیشتری دریافت کنید: مطمئن شوید که به Google Analytics 4 ارتقا داده اید.
3. تقاضای موجود را در حال حاضر جذب کنید و تقاضای جدیدی برای آینده ایجاد کنید
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.