خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 3 اکتبر 2022

Google اکنون تعداد زیادی از مشاغل را در نمایه های تجاری Google معلق می کند. گوگل همچنین ویژگی های سلامت و ایمنی را از نمایه های ،ب و کار حذف کرد. Google S،pping در حال آزمایش یک ویژگی چت در نتایج محصول است. گوگل طرح بندی شبکه ای هتل های بیشتری دارد. من خلاصه ماهانه بزرگ اکتبر گوگل وب مستر را پست کردم. و ،مت دوم با مگی هامفری در وبلاگ من منتشر شد، درباره توسعه محتوا برای فرنچایزها است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گزارش اکتبر 2022 Google Webmaster
    در مورد یک ماه پرمشغله صحبت کنید، ما فقط یک یا دو به روز رس، تایید شده در ماه گذشته نداشتیم – ما سه نسخه داشتیم! به‌روزرس، محتوای مفید در 9 سپتامبر منتشر شد، سپس به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 در 12t و سپس به‌روزرس، بررسی‌های محصول سپتامبر 2022 در 20th آغاز شد.
  • تعلیق نمایه ،ب و کار Google افزایش یافت
    به نظر می رسد سطح بسیار بالاتری از نمایه های ،ب و کار Google در چند هفته گذشته به حالت تعلیق درآمده است که معمولاً مشاهده می شود. بنابراین تعداد بیشتری از مشاغل راه اندازی شده در Google Maps به حالت تعلیق درآمده و از نتایج جستجوی محلی Google حذف می شوند.

  • نمایه‌های ،ب‌وکار Google ویژگی‌های بهداشت و ایمنی را حذف می‌کند
    در سپتامبر 2020، گوگل بخش جدیدی را برای ویژگی‌های «سلامت و ایمنی» به نمایه‌های ،ب و کار Google (که قبلاً «Google برای ،ب‌وکار من» نامیده می‌شد، اضافه کرد. این موارد تا هفته گذشته به ،وان یک گزینه باقی ماندند، گوگل آن ویژگی های بهداشتی و ایمنی را در اوا، هفته گذشته حذف کرد.

  • ویژگی چت ،ید Google در نتایج محصول
    به نظر می رسد Google S،pping در حال آزمایش است یا شاید یک ویژگی چت جدید را در نتایج جستجوی محصول راه اندازی کرده است. من شخصاً نمی توانم این را در زم، که این مطلب را می نویسم تکرار کنم، اما Saad AK این را مشاهده کرد و یک اسکرین شات در توییتر منتشر کرد.
  • طرح بندی شبکه ای «هتل های بیشتر» در گوگل
    جستجوی Google اکنون یک گزینه طرح بندی شبکه ای با ،وان “هتل های بیشتر” دارد. این حتی زم، است که Google بخش‌های فهرست هتل‌ها، فهرست‌های دیگر هتل‌ها را نشان می‌دهد، هتل‌های بیشتری را کاوش می‌کند و اکنون نیز این طرح چهار شبکه‌ای «هتل‌های بیشتر» را نشان می‌دهد.
  • Vlog #191: Marguarite Humphrey در مورد توسعه محتوا برای حق رای دادن
    ما در مورد مگی همفری در ،مت اول و کارهایی که او در حین کار در DAC انجام می‌داد و در ،مت دوم، کمی بیشتر به استراتژی‌های توسعه محتوا برای فرنچایزها می‌پردازیم.

  • رویداد Google Pier 57 با بازی های بزرگ
    گوگل رویداد دیگری را در ساختمان جدید Pier 57 برگزار کرد و این رویداد دارای بازی های عظیمی بود. شامل یک صفحه شطرنج عظیم، چهار تا، بازی سوراخ ذرت و موارد دیگر.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-03-2022-34185.html

سئو

PPC

محلی و نقشه ها

صنعت و تجارت

ویژگی های جستجو

بازخورد:

لینک ها و بازاریابی محتوا

تجزیه و تحلیل

موبایل و صدا

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است