خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 25 ژانویه 2023

تجزیه و تحلیل

لینک ها و بازاریابی محتوا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-25-2023-34797.html

جستجوی دیگر

بازخورد:

Google بار دیگر توسط و، دادگستری به دلیل اقدامات انحصاری ادعایی مورد شکایت قرار گرفته است و و، دادگستری می خواهد تجارت تبلیغاتی خود را مت، کند. جستجوی گوگل به دلیل مشکل زبان ترجیحی عذرخواهی می کند، اما مشکلات سایت تلفن همراه را علت آن می داند. مایکروسافت بینگ در حال آزمایش اسکرول بی نهایت است که گوگل آن را یک ماه پیش راه اندازی کرد. گوگل گفت که ایجاد URL های جعلی در سایت رقیب شما در جستجوی گوگل به آنها آسیبی نمی رساند. جستجوی گوگل در نتایج جستجوی محلی توجیهات دوگانه ای را نشان می دهد. مایکروسافت درآمد را گزارش کرد و رشد درآمد تبلیغات جستجوی آنها 10٪ بود، اما همچنان کاهش می یابد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • DOJ دوباره از گوگل شکایت کرد تا تجارت تبلیغاتی خود را به دلیل اقدامات انحصاری از بین ببرد
    خبر مهم دیروز این بود که و، دادگستری ایالات متحده و چندین ایالت بار دیگر از گوگل شکایت ،د و خواستار فروپاشی تجارت فناوری تبلیغاتی آن شدند که ظاهراً بازار تبلیغات ایالات متحده را در انحصار خود درآورده است. گوگل البته با این اقدام موافق نیست.
  • مشکل جستجوی Google با نتایج جستجو به زبان ترجیحی به دلیل نمایه سازی موبایل اول
    رابط جستجوی گوگل، دنی سالیوان، پیامی را در توییتر و سایر شبکه های اجتماعی منتشر کرد و از مشکلات و شکایات مداوم با گوگل که زبان ترجیحی را در نتایج جستجو نشان می داد عذرخواهی کرد. گوگل گفت که به نظر می رسد این مشکل به دلیل پیکربندی صحیح سایت های موبایل و گسترده تر بودن نمایه سازی موبایل اول گوگل باشد.
  • بینگ اسکرول بی نهایت را آزمایش می کند
    مایکروسافت بینگ تنها یک ماه پس از اینکه گوگل به طور کامل پیمایش پیوسته را در جستجوی دسکتاپ راه اندازی کرد، اسکرول بی نهایت را آزمایش می کند. من حدس می‌زنم که جای تعجب نیست که بینگ این را آزمایش کند، به نظر می‌رسد هنوز زنده نیست، بنابراین این فقط یک آزمایش است.
  • گوگل: ایجاد URL های جعلی در سایت رقبا نباید به سایت در جستجوی گوگل آسیب برساند
    جان مو، از گوگل گفت که تولید انبوه URL های جعلی سایت رقیب شما نباید منجر به سئو و رتبه بندی منفی آن سایت شود. وی افزود: این چیزی نیست که من نگران آن باشم.
  • دو توجیه در نتایج جستجوی محلی گوگل
    اکنون، گوگل برای برخی از نتایج محلی توجیهات دوگانه ای نشان می دهد. نتایج جستجوی محلی Google دارای ویژگی برای برجسته ، و/یا خلاصه ، برخی از نظرات محلی در بسته نقشه و قطعه نتایج جستجوی محلی است. این نکات برجسته یا خلاصه به ،وان توجیه شناخته می شوند.

  • درآمد تبلیغات بینگ مایکروسافت 10 درصد افزایش یافت – رشد کند می شود …
    مایکروسافت دیشب درآمد خود را گزارش کرد و در معاملات پس از ساعت کاری، به نظر می رسد که در بیشتر موارد، وال استریت خوشحال است. اما اگر به اعداد درآمدی از تبلیغات جستجو نگاه کنید، رشد آن بخش همچنان کند می شود.

  • Google Kir،d دیوانه مانند دیوار روباه را روشن کرد
    به دلایلی، گوگل عبارت “دیوانه مانند روباه” را با ع، روباهی که یک ،گوش (فکر می کنم) را روی یکی از دیوارها قرار داده است. این در دفتر Google Kir،d، سیاتل است. من می دانم که ونسا فا، کار می کند

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

صنعت و تجارت

محلی و نقشه ها

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

PPC

موبایل و صدا

سئو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است