خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 23 ژانویه 2023

موبایل و صدا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-23-2023-34780.html

لینک ها و بازاریابی محتوا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

تجزیه و تحلیل

سئو

ممکن است به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی Bing Search وجود داشته باشد که توسط Glenn Gabe پوشش داده شده است. Google Search Console Insights اکنون دارای بخش “دستاوردها” است. ا،اج گوگل بسیار غم انگیز است، اما ترس برای بسیاری از گوگل هنوز وجود دارد، آنها نمی دانند که آیا شغلی دارند یا نه. داده های ساختار یافته متصل در مقابل عدم اتصال، برای سئو گوگل اهمیتی ندارد. یاهو دوباره جستجو را جالب می کند یا اینطور می گویند؟ اوه و گوگل ادز امروز صبح قطع شد، باید تا الان برطرف شده باشد. و بیشتر…

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رس، احتمالی الگوریتم بینگ در چهارشنبه، 18 ژانویه
    یک به‌روزرس، احتمالی الگوریتم بینگ وجود داشت که در 18 ژانویه 2023 منتشر شد و بر برخی سایت‌ها تأثیر زیادی گذاشت.
  • قطع شدن تبلیغات گوگل بر بسیاری از تبلیغ کنندگان تأثیر می گذارد
    Google قطع‌هایی را در سراسر شبکه Google Ads تأیید کرده است، از جمله Google Ads for Search، Google Ads برای سطوح دیگر و بسیاری از پروژه‌های مدیریت Google Ads، مانند Search Ads 360، Display and Video 360 و Campaign Manager 360.

  • بخش دستاوردهای Insights کنسول جستجوی گوگل
    به نظر می رسد Google Search Console Insights بخش جدیدی به نام “Achievements” را اضافه کرده است. من معتقدم گوگل این دستاوردها را ایمیل می‌کند، اما اکنون بخشی در بالای سایت Google Search Console Insights وجود دارد که این دستاوردها را برای شما بایگ، می‌کند.


  • ا،اج گوگل برای بسیاری غم انگیز است اما ترس ممکن است بدتر باشد
    همانطور که بسیاری از شما تا به حال می د،د، گوگل ا،اج گسترده کارکنان را به دلیل “چرخه های اقتصادی دشوار” اعلام کرد. آن دسته از کارمندان Google در ایالات متحده قبلاً تا صبح جمعه مطلع شده بودند که آیا در Google شغلی دارند یا اینکه دیگر شاغل نیستند. کارمندان گوگل در خارج از ایالات متحده به مدت یک ماه یا بیشتر متوجه نمی شوند که آیا بخشی از این ا،اج ها بوده اند یا خیر.

  • گوگل: هیچ اولویتی بین داده‌های ساختاریافته متصل در آرایه نمودار یا ،اصر جدا شده جدا شده وجود ندارد
    از جان مو، گوگل پرسیده شد که آیا ترجیح سئوی گوگل برای اتصال داده های ساختاریافته شما در یک گراف یا آرایه گره در مقابل داشتن آنها به ،وان ،اصر جداگانه در بلوک های خود در صفحه وجود دارد. جان گفت که گوگل هیچ اولویتی ندارد.
  • یاهو دوباره جستجو را جالب می کند
    یاهو در توییتر زیر اکانت جستجوی یاهو خود نوشت: “فقط وارد شوید تا به همه یادآوری کنم که ما قبل از اینکه خوب باشد جستجو کرده ایم. BRB دوباره آن را جالب می کند.” آیا این نوعی مزاحمت است که یاهو در حال اعلام چیزی بزرگ با جستجوی وب است؟
  • وبلاگ شماره 207: تاریخچه جف فرگوسن در فضای بازاریابی جستجو
    جف فرگوسن مدیر عامل Amplitude Di،al است و مدت زیادی است که در فضای جستجو بوده است. او همچنین استادیار دانشگاه UCLA است. در ،مت اول کار طول، او را در این فضا طی کردیم…

  • Google BBQ در GooglePlex در زمستان
    Google میزبان نوعی رویداد BBQ در GooglePlex است که در Mountain View، کالیفرنیا قرار دارد. خیلی خوب است که گوگل برای گوگلی ها باربیکیو انجام می دهد، اما حتی سردتر است که در ماه زمستان انجام می شود.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

جستجوی دیگر

بازخورد:

PPC

محلی و نقشه ها

صنعت و تجارت

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است