جستجوی Google Web Light را بازنشسته می‌کند، روش Google برای ارائه سریع‌تر و سبک‌تر صفحات به مردم

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-retires-web-light-googles-met،d-to-serve-faster-lighter-pages-to-people-390389

چرا ما اهمیت می دهیم. بسیاری از ناشران طرفداران زیادی از Web Light نداشتند، زیرا برخی احساس می‌،د که درآمد کمتری به همراه دارد یا بدون درآمد. به علاوه، ناشران زم، که صفحات وب و محتوای آنها آنطور که انتظار دارند به نظر نمی رسد را دوست ندارند. در هر صورت، این ویژگی در آینده کنار گذاشته شده است.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتز

وب لایت چه بود. Google Web Light را در سال 2015 با نام Google Lite راه‌اندازی کرد، که برای کمک به افرادی که اتصال تلفن همراه کندی دارند در صفحه نتایج جستجوی خود طراحی شده بود. گوگل صفحه را می گیرد، بسیاری از تصاویر و رسانه های سنگین تر را حذف می کند و فقط متن صفحه را به جستجوگر نشان می دهد. در سال 2018، گوگل حتی یک فیلتر کنسول جستجو را اضافه کرد تا ببیند چه صفحاتی از طریق Web Light ارائه می شوند.

عامل وب لایت بازنشسته شد. با این خبر گوگل بازنشسته عامل کاربر Web Light با نام “googleweblight”. بنابراین دیگر نباید این عامل کاربر را در فایل‌های گزارش خود مشاهده کنید.

Google Web Light را بازنشسته کرده است، مک،سم Google برای ارائه سریعتر صفحات و محتوا، با استفاده از نسخه سبک تر آن صفحه، برای ،، که اتصال اینترنت کندتری دارند. گوگل گفت، “در حالی که این ویژگی همانطور که در نظر گرفته شده بود کار می کرد و دسترسی وسیع تری به غنای وب را امکان پذیر کرد، افزایش قیمت گوشی های هوشمند قدرتمندتر نیاز به چنین عملکردی را کاهش داده است.”

پیام گوگل همانطور که در بالا ذکر شد، گوگل گفت: “ما Web Light را معرفی کردیم تا بتو،م صفحات سریعتر و سبک تر را برای افرادی که در دستگاه های سطح اولیه جستجو می کنند ارائه دهیم. در حالی که این ویژگی آنطور که در نظر گرفته شده عمل کرده و دسترسی وسیع تری به غنای وب را امکان پذیر کرده است، افزایش قیمت من، گوشی های هوشمند قدرتمندتر نیاز به چنین عملکردی را کاهش داده است. ما همچنان متعهد به تکامل و اصلاح تجربه جستجو برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر کاربرانمان هستیم.”

اسناد حذف شد. گوگل همچنین اسناد راهنما را برای نور وب حذف کرده است، بنابراین تنها راه دسترسی به اسناد، رفتن به آن است ماشین راه برگشت.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است