اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: Google به روز رسانی هرزنامه پیوند را در دسامبر 2022 منتشر می کند


گوگل در حال ارائه به روز رس، دیگری است. این بار، آن است پیوند به‌روزرس، هر،مه دسامبر 2022. در 14 دسامبر منتشر شد و انتظار می رود تا دو هفته دیگر کامل شود.

این یک ارتقاء به سیستم تشخیص هر،مه گوگل، SpamBrain، یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که هدف آن شناسایی هر،مه ها و لینک های غیرطبیعی یا ،یداری شده است. SpamBrain می تواند لینک های ورودی و ،وجی را شناسایی کند،

انتظار می‌رود این به‌روزرس، طی دو هفته منتشر شود و در نتایج جستجو به همه زبان‌ها اعمال شود، به این م،ی که می‌تواند وب‌سایت‌ها را در سطح جه، تحت تأثیر قرار دهد. گوگل قو،ن سختگیرانه ای در رابطه با پیوندهایی دارد که صرفاً برای بهبود رتبه وب سایت استفاده می شوند.

برای مثال، هنگامی که صحبت از پیوندهای وابسته تعبیه شده به میان می آید، دستورالعمل های گوگل توصیه می کند که آن را با یک بر،ب rel=sponsored واجد شرایط کنید. علاوه بر این، پیوندهای پست مهمان باید با rel=nofollow تگ شوند.

سایت‌هایی که از بهترین شیوه‌های Google پیروی نمی‌کنند احتمالا تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

دستورالعمل‌های Google در رابطه با پیوندهای واجد شرایط صریح هستند و استفاده از پیوندهای طبیعی را تشویق می‌کنند که می‌توانند در طول زمان اضافه شوند. محتوای با کیفیت بالا که توسط یک تجربه کاربری عالی (UX) پشتیب، می‌شود، همیشه نتایج بهتری نسبت به پیوندهای دستکاری شده ایجاد می‌کند.

اخبار سئو بیشتر که می تو،د استفاده کنید

داشبورد جدید وضعیت جستجوی Google منتشر شد: در جدیدترین، پاد،ت خارج از ضبط، گوگل فاکتورهای جالبی را در رابطه با این موضوع اعلام کرد داشبورد وضعیت جستجو. این ویژگی جدید امکان برقراری ارتباط را حتی در هنگام تجربه قطعی فراهم می کند. این ویژگی به ویژه برای میزب، وب مفید است، زیرا هم کاربران و هم ارائه دهندگان خدمات می توانند به جای استفاده از پلتفرم هایی مانند توییتر برای اعلام قطعی، از طریق داشبورد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اگرچه Google قصد ندارد داشبورد را به‌روزرس، کند تا به همه زبان‌ها در دسترس باشد، ممکن است برنامه‌هایی برای اضافه ، ویژگی‌های اضافی برای برقراری ارتباط با قطعی‌های مختلف وجود داشته باشد. در حال حاضر، داشبورد وضعیت جستجو امکان ارتباط در مورد ،یدن، سرویس دهی و نمایه سازی را فراهم می کند. این به کاربران کمک می‌کند تا تشخیص دهند که آیا تغییر در رتبه‌بندی‌هایی که ممکن است تجربه می‌کنند به دلیل یک مشکل جه، جستجوی Google باشد یا اینکه مشکلی در انتهای کاربر رخ داده است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید مجله موتور جستجو در اینجا.

گوگل یافتن کمک در مورد هزینه های زندگی را برای کاربران آسان تر می کند: گوگل اخیراً شاهد افزایش جستجوهای مربوط به “هزینه زندگی” بوده است. برای کمک به کاربران برای یافتن سریعتر اطلاعات مفید، گوگل به روز رس، های زیر را اجرا کرده است. در نتیجه، جستجوگران می‌توانند منابع مربوط به سؤالات خاص در مورد کمک‌های مالی را سریع‌تر پیدا کنند، به‌ویژه مواردی که مربوط به صورت‌حساب‌های پزشکی و ناتو، هستند. Google همچنین شرایط واجد شرایط بودن و فرآیندهای درخواست را برای برنامه‌های مختلف، از جمله اطلاعات مربوط به کمک غذایی، فراهم می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به گوگل مراجعه کنید پلت فرم پشتیب، غذا را پیدا کنید یا مجله موتور جستجو.

راهنمای جستجوی بصری پیشرفته Google جدید منتشر شد: گوگل اخیراً راهنمای کاملاً جدیدی را منتشر کرده است که حاوی ،اصر بصری است تا به تعریف ،اصر تشکیل دهنده صفحه نتایج جستجو (SERP) کمک کند. برای ،، که به دنبال پاسخ سوالات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هستند، می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر از اصطلاحات صحیح استفاده نمی کنید یا به اندازه کافی خاص نیستید. این گا،ی ،اصر بصری مهمترین ،اصر یک SERP را به نمایش می گذارد، به ،وان مثال، اسناد، متن در مقابل نتایج غنی، نتایج تصویر در مقابل ویدئو، و همچنین ویژگی های کاوش. در مجموع، این گا،ی اطلاعات مربوط به 22 ویژگی جستجو را ارائه می دهد که به احتمال زیاد بسته به اینکه کدام یک از آنها محبوب تر می شوند، در آینده به روز می شوند. ادامه مطلب را اینجا بخو،د در مجله موتور جستجو

24 متخصص سئو روندهای سئو را در سال 2023 پیش بینی می کنند: بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) همواره در حال تغییر است و برای پیشی گرفتن از رقبا، پیشی گرفتن از روندها مهم است. Search Engine Journal به تازگی خود را منتشر کرده است روندهای سئو 2023 کتاب الکترونیکی، استراتژی‌های مختلف سئو را برای کمک به افزایش رتبه در SERP و درآمد کلی توضیح می‌دهد. این کتاب الکترونیکی تخصص و بینش 24 متخصص سئو را ارائه می دهد. این کتاب الکترونیکی به همه چیز می پردازد، از محتوای هوش مصنوعی (AI)، نحوه رسیدگی به برخی از بزرگترین تغییرات و تأثیر آنها، بهترین شیوه های اصلی SEO، ویژگی های جستجو، ،اصر داخل صفحه، روندها، نحوه مدیریت و آمادگی برای عدم اطمینان اقتصادی زمان پیش رو و خیلی بیشتر با دانلود کتاب الکترونیکی SEO Trends 2023 در مورد چیزهایی که می تو،د انتظار داشته باشید کشف کنید، اطلاعات بیشتری ،ب کنید اینجا.

گوگل Question Hub را خاموش می کند: گوگل اعلام کرد که از 15 ژانویه 2023، Question Hub برای همیشه غروب خواهد کرد. کاربران می‌توانند تمام داده‌ها را تا مارس 2023 از طریق Google Takeout ذخیره کنند. Question Hub ابزار مفیدی است که به سازندگان محتوا، نویسندگان و وبلاگ‌نویسان اجازه می‌دهد تا با استفاده از پرسش‌های بی‌پاسخ به نفع خود، محتوای ارزشمندتر و غنی‌تری تولید کنند. این یک ویژگی عالی است زیرا این فرصت را برای سازندگان محتوا فراهم می کند تا شکاف هایی را که رقبا هنوز انجام نداده اند را پر کنند. سوال اینجاست که گوگل این اطلاعات را در کجا منتشر خواهد کرد؟ حدس و گمان این را نشان می دهد Google Console در حال آزمایش با Content Ideas است عملکردی که بسیار شبیه به Google Question Hub است. این به سازندگان محتوا نکات و ایده‌هایی درباره محتوایی می‌دهد که احتمالاً رتبه‌بندی می‌شود و به ،ه خود، محتوای بیشتری را برای ،یدن و فهرست‌بندی Google فراهم می‌کند. این یک برد-برد است.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می تو،د استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.




منبع: https://www.seoblog.com/seo-news-you-can-use-google-releases-december-2022-link-spam-update/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است