توییتر نشان رسمی را اضافه می کند، سپس ماسک بلافاصله آن را می کشد

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

بسیاری از مردم در مورد اینکه چگونه می تو،د بین آنها تمایز قائل شوید سؤال کرده اند @TwitterBlue مش،ین با علامت‌های آبی آبی و حساب‌هایی که به‌،وان رسمی تأیید شده‌اند، به همین دلیل است که ما بر،ب «رسمی» را برای انتخاب حساب‌ها هنگام راه‌اندازی معرفی می‌کنیم. pic.twitter.com/0p2Ae5nWpO

— استر کرافورد ✨ (@esthercrawford) 8 نوامبر 2022

رسمی این بر،ب اکنون برای نهادهای ،تی و تجاری محفوظ است.

اصلا گیج کننده نیست قبل از اعلام ماسک در مورد کشتن نشان “رسمی”، کاربران در این فکر بودند که داشتن دو تأیید جداگانه چیست. بدخلق کرلین در توییتر نوشت: «پس… شما فقط به مردم اجازه می‌دهید علامت‌های آبی ب،ند تا در حین ادامه سیستم راستی‌آزمایی قبلی، احساس خاصی داشته باشند، اما آن را کمتر آشکار می‌کنید؟»

پس بیایید این موضوع را روشن کنیم. علامت تیک آبی اصلی (TwitterBlue) برای تشخیص پروفایل هایی بود که ماهانه 8 دلار پرداخت می کنند و به ویژگی های ویژه دسترسی دارند. در حالی که بر،ب جدید “رسمی” برای پروفایل هایی است که با فرآیند تأیید شناسه توییتر (TwitterBlue قدیمی) مطابقت دارند.

یک روز بعد، مارکز براونلی پست کرد که نشان “رسمی” او که حدود 12 ساعت در پروفایل او بود، اکنون از بین رفته است. ماسک پاسخ داد: “من همین الان آن را کشتم.”

بر،ب رسمی هنوز هم به ،وان بخشی از @TwitterBlue راه اندازی — برای شروع ما فقط بر ،ت و نهادهای تجاری تمرکز می کنیم. چیزی که دیدید او به آن اشاره کرد این واقعیت بود که ما در حال حاضر روی دادن بر،ب “رسمی” به افراد تمرکز نمی کنیم.

— استر کرافورد ✨ (@esthercrawford) 9 نوامبر 2022

توییتر این هفته اعلام کرد که اکنون دو علامت تأیید مختلف وجود دارد که می‌تو،د در نمایه خود نمایش دهید. سپس ایلان ماسک در پاسخ به یکی از سازندگان که اظهار داشت نشان «رسمی» او ناپدید شده است، اعلام کرد: «من همین الان آن را کشتم».

توییتر آبی. مش،ین TwitterBlue (ماهیانه 8 دلار)، یک اشتراک پولی و انتخابی است که علامت آبی و دسترسی به ویژگی های انتخابی را ارائه می دهد. این شامل تأیید هویت نمی شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. نشان “رسمی” اکنون برای نهادهای ،تی و تجاری محفوظ خواهد بود. و به نظر می رسد که علامت اصلی TwitterBlue همچنان باقی خواهد ماند. ما هم مثل شما گیج شده‌ایم، اما سعی می‌کنیم شما را به‌روز نگه داریم تا بیشتر متمایل شویم.


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/twitter-adds-official-badge-then-musk-immediately-،s-it-389506

استر کرافورد، رابط محصول توییتر، با اشاره به تمایز بین مش،ین TwitterBlue و نشان “رسمی”، در مورد ویژگی جدید پستی منتشر کرد.