خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 9 نوامبر 2022

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

موبایل و صدا

PPC

بازخورد:

پانل محلی Google می تواند ویدیوها را به صورت خودکار در نتایج پخش کند. گوگل توضیح داد که ،اصر فرزند در محدودیت های URL sitmeap به حساب نمی آیند. گوگل همچنین تصریح کرد که پیوندهای جاوا اسکریپت قابل ،یدن هستند. جان مو، از گوگل گفت بدیهی است که روی مسائل سئو بزرگتر قبل از مسائل کوچکتر کار کنید. همچنین، جان مکالمه خود را با شخصی به اشتراک گذاشت که به خوانندگان صفحه نمایش متکی است و اینکه چگونه ترفندهای قدیمی سئو وب را برای آن افراد ،اب می کند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • ترفندهای سئو، مرور وب برای افراد کم بینا را واقعاً بد می کند…
    جان مو، در Mastodon به اشتراک گذاشت که با شخصی ملاقات کرده است که برای مصرف وب به صفحه‌خوان‌ها متکی است. و او به او توضیح داد که چگونه ترفندهای قدیمی سئو باعث می شود خواندن وب با استفاده از صفحه خوان ها، خوب بگوییم، خوشایند نیست.
  • Google Local Finder با پخش خودکار تصاویر کوچک ویدیو
    گوگل اخیراً، ،ن‌ها در چند هفته گذشته، تصاویر کوچک ویدیویی پخش خودکار را در یاب محلی در تلفن همراه اضافه کرده است. Allie Margeson این را مشاهده کرد و ویدیویی از آن را در عمل در توییتر منتشر کرد که در زیر آن را جاسازی خواهم کرد.
  • گوگل: روی مسائل بزرگتر سئو کار کنید قبل از مسائل One Off
    جان مو، از گوگل چیزهای بدیهی را توصیه کرد (هنگامی که من این را می نویسم از خودم می پرسم که چرا آن را بنویسم اما هی، گاهی اوقات چیزهای بدیهی باید یادآوری شوند). اگر کار سئو دارید، قبل از انجام کارهای کوچکتر، کارهایی را که مشکل بزرگتر است، انجام دهید.
  • به‌روزرس،‌های Google مستندات راهنمای استفاده از جاوا اسکریپت برای پیوندها می‌تواند خوب باشد
    گوگل یک “یادداشت” را به مستندات کمکی ایجاد پیوندهای قابل ،یدن اضافه کرده است تا بگوید پیوندهای ایجاد شده توسط جاوا اسکریپت، جایی که پیوند قابل مشاهده است، توسط Google قابل ،یدن است. گوگل این خط را اضافه کرده است: «توجه داشته باشید که وقتی از جاوا اسکریپت برای درج پویا در یک صفحه استفاده می کنید، تا زم، که از نشانه گذاری نشان داده شده در بالا استفاده می کند، پیوندها نیز قابل ،یدن هستند.

  • Google: ،اصر کودک در محدودیت URL نقشه سایت به حساب نمی آیند
    Google بخش نقشه سایت از اسناد کمکی جستجوی صفحات محلی شده را به روز کرده است تا بگوید “،اصر فرزند در محدودیت URL برای نقشه های سایت به حساب نمی آیند.”

  • کیتی کوریک در گوگل
    در اینجا ع،ی از کیتی کوریک، رو،مه نگار، مجری، تهیه کننده و نویسنده مشهور آمریکایی در دفتر گوگل در شهر نیویورک را مشاهده می کنید. او احتمالاً برای رویدادی آنجا بود، اما هی، فهمیدم که من به اشتراک گذاشتم

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-09-2022-34386.html

محلی و نقشه ها

لینک ها و بازاریابی محتوا

سئو

صنعت و تجارت

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است