توصیه های گوگل برای سایت های سنگین جاوا اسکریپت: ابتدا محتوا را بارگیری کنید

او گفت که این توصیه اخیری است که بر اساس مشاهده «مجموعه ای» ایمیل با شکایات از سئوکاران است که در آن «موارد تکراری زیادی در سرچ کنسول گزارش شده است». او گفت وقتی سعی کرد صفحات را در مرورگر خود بارگذاری کند، “بارگذاری برای همیشه طول کشید”، “بنابراین زمان رندر به پایان رسید (به احتمال زیاد توضیح من) و ما با ی،ری صفحات باقی ماندیم که فقط صفحه بخاری داشتند. دیگ بخار، آن صفحات تقلبی هستند.”

بحث انجمن در ماستودون و لینکدین.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-javascript-heavy-sites-content-first-34516.html

گری بعداً در Mastodon اضافه کرد: “موتورهای جستجو در واقع از نظر نمایه سازی بسیار شبیه به مرورگر کاربر هستند، اما کاربر هر روز به میلیاردها صفحه (یا هر تعداد که موتورهای جستجو معمولاً به آن دسترسی دارند) دسترسی ندارد، بنابراین باید به آنها دسترسی داشته باشد. محدودیت های سخت تر.”

من یک دسته ایمیل در صندوق ورودی خود دارم که در آنها مشکل این است که لود شدن قطعه مرکزی برای همیشه طول می کشد، بنابراین زمان رندر به پایان رسیده است (به احتمال زیاد توضیح من) و ما با ی،ری صفحات که فقط صفحه دیگ بخار داشتند باقی ماندیم. تنها با دیگ بخار، آن صفحات تکراری هستند.

بنابراین اگر این مشکل را در کنسول جستجوی گوگل برای سایت سنگین جاوا اسکریپت خود مشاهده کردید، آن را امتحان کنید، سعی کنید ابتدا محتوا را بارگذاری کنید.

در اینجا چیزی است که گری پست کرده است:

آیا شما یک سایت با جاوا اسکریپت سنگین دارید و موارد تکراری زیادی را در کنسول جستجو می بینید؟ سعی کنید فراخو، های js را به گونه ای بازسازی کنید که ابتدا محتوا (شامل صفحه بخاری حاشیه ای) بارگیری شود و ببینید آیا این کمک می کند یا خیر.

گری ایلیز از گوگل نوعی PSA (اعلان خدمات عمومی) را پست کرد ماستودون و لینکدین برای سایت هایی که با جاوا اسکریپت سنگین هستند. او گفت که ابتدا وقتی سایتی با جاوا اسکریپت دارید سعی کنید محتوا از جمله محتوای «دیگ بخار حاشیه ای» را بارگذاری کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است