به روز رسانی و نوسانات الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل ادامه دارد

SERPmetrics:

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

الان، امروز ترافیک من در حال ،یدن است… راستش را بخواهید، من دارم شروع به آرایش موهایم با کلاه فویل کرده ام… آیا گوگل من را ترول می کند؟ چرا؟ تقریباً کریسمس است! من حتی نمی خواهم بگویم که همه چیز رو به راه است. به نظر می رسد که نوسانات شدید تقریباً هر چند روز یکبار به هر دو سمت در حال انجام است. این فراتر از عجیب و غریب است

ترافیک من در بریت،ا در حال حاضر تقریباً 50٪ از ترافیک ایالات متحده من است که مضحک است. سال ها 10 درصد بود. این به دلیل ترافیک اضافی بریت،ا نیست، بلکه به دلیل از دست دادن ترافیک ایالات متحده در طول سال ها است. ترافیک ایالات متحده به دلیل رقابت شدید ناشی از تعداد تبلیغات و موارد مز،ف در صفحه که در هر زمان اجرا می شود بسیار کاهش یافته است. در زمینه کاری خود، من همچنین شاهد ،ب و کارهای جدید متعددی هستم که تبلیغات اینستاگرامی را اجرا می کنند… به نظر می رسد همه آنها مارک های متفاوتی هستند، اما شبیه به کلون هستند و اقلام بسیار مشابهی را با قیمت های بسیار پایین می فروشند. به زودی آنها یکدیگر را به زمین خواهند زد.

فقط معیارهایم را برای 7 روز گذشته بررسی کردم و ترافیک من فقط در ایالات متحده آمریکا به نسبت ترافیک کلی من 32٪ کاهش یافته است. دیروز روز خوبی را سپری می کردم تا اینکه ترافیک ایالات متحده به سختی شروع شد.

من فکر می کنم در حال حاضر در حال انتشار است (اعلام نشده). از 1 دسامبر آغاز شد. من نوسانات بزرگی داشته ام که ترافیک ناپدید شده و دوباره ظاهر می شود و همین امشب دوباره ناپدید شد.

از نیمه شب شنبه یک اتفاق عظیم در حال وقوع است. از ساعت 12 صبح تا 10:30 صبح تاکنون ترافیک قطع شده است. ترافیک جستجو 47 درصد کاهش یافته و مستقیم نیز تقریباً به همان میزان کاهش یافته است. به نظر می رسد ترافیک زبان EN را وارد می کند… ایالات متحده آمریکا -62٪، ،ستان -59٪، CA -68٪، AU -50٪. من هرگز چنین قطره هایی ندیده بودم، بنابراین امیدوارم که عمر کوتاهی داشته باشد!

آیا شخص دیگری امروز شاهد کاهش (یا افزایش) شدید است؟ من در ساعت 2 بعد از ظهر در -40٪ از ترافیک جستجوی خود هستم.

به نظر ترافیک عادی شنبه در اینجا، سایت جه، به طور متوسط ​​​​سایت کنسرت بریت،ا بالاتر از میانگین طبق معمول است.

من شاهد افت شدید در سایت های خود هستم.

از روز جمعه یک نشانه دلگرم کننده از بهبودی داشته ایم. این با افزایش 4.7 درصدی در ترافیک گوگل در روز جمعه در مقایسه با روز مشابه در هفته یک سال قبل آغاز شد. این افزایش روز شنبه 9.93 درصد و امروز (یکشنبه) 13.11 درصد بود.

دیروز بدترین روز ترافیک گوگل ما بود. امروز بهتر به نظر نمی رسد.

اینجا هم همینطور؛ وقتی سه سال پیش اولین تعطیلات آ، هفته ام را داشتم، ترافیک من ی،ان بود، LOL!برای اندازه واقعی کلیک کنید

این بار، من با نمودارها شروع می کنم تا به شما نشان دهم ابزارهای ردیابی خودکار چه چیزی را نشان می دهند. برخی، همانطور که می بینید، بسیار داغ هستند – حتی سمروش که همیشه آرام است، اکنون یک سنبله بزرگ نشان می دهد:

SERPstat:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل سئو چتر

سمروش:

آیا هیچ یک از شما متوجه چیز بزرگی در این آ، هفته و هفته گذشته شده اید؟ به ما خبر دهید.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

حرکت زیادی از اواسط تا اوا، هفته گذشته و پس از آن این آ، هفته حتی بیشتر وجود داشت. چهارشنبه 30 نوامبر یک روز حرکت بزرگ بود. اما باز هم، این آ، هفته نیز تحرکات بزرگی داشت، مثلاً 2 و 3 دسامبر بسیار بزرگ بود.

ابزارهای ردیابی

هنوز حدود 98 درصد نسبت به قبل از به‌روزرس، هر،مه کاهش یافته است.

ترافیک دیروز در سراسر جهان به شدت افزایش یافت، اما امروز صبح ترافیک ایالات متحده 54٪ کاهش یافته است. فقط ایالات متحده سقوط کرده است … دوباره. در چنین روزهایی که ترافیک ایالات متحده به طور مرموزی کم است، تمایل دارد تا حدودی بهبود یابد و روز را در زمان استراحت تعطیل کند.

بحث انجمن در WebmasterWorld.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-ranking-algorithm-updates-volatility-continues-34515.html

هر دوشنبه، من یک به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل تایید نشده را پوشش می‌دهم، اما این هفته گذشته، که به آ، هفته می‌رفتیم، حتی از بقیه ناپایدارتر بود. من پچ پچ های بیشتری را می بینم، و حتی ابزارها نوسانات سنگین تری نسبت به نوسانات زیاد معمولی نشان می دهند.

رتبه بندی وب پیشرفته:

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

به روز رس، الگوریتم گوگل

من قصد دارم هر دو گفتگوی دسامبر و اوا، نوامبر را از گفت،ای جاری درج کنم WebmasterWorld تاپیک ها تا بتو،د ببینید چه خبر است. من آنها را به ترتیب قدیمی ترین تا جدیدترین گپ اضافه می کنم:

امروز بزرگترین افتی را دارم که تا به حال دیده ام. آیا ،ی دیگر امروز متوجه چیز بزرگی شده است؟

ترافیک جستجوی من دیروز تقریباً دو برابر شد، از یک پایه بسیار پایین دو برابر شد، اما حرکتی در جهت درست است. اعداد امروز اندکی کاهش یافته است.

بسیاری از مقالات من نیز دوباره برداشت می شوند، موقعیت وحشتناکی است اما حداقل گوگل با آنها کاری انجام می دهد.

Mozcast:

RankRanger:

الگورو:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است