تعریف و معنی نمایه کسب و کار Google


نمایه ،ب و کار گوگل چیست؟

نمایه ،ب‌وکار Google یک سرویس فهرست‌بندی ،ب‌وکار است که توسط Google ارائه می‌شود که به ،ب‌وکارهای محلی امکان می‌دهد نحوه نمایش اطلاعات خود را در محصولات Google، مانند Maps و جستجو، مدیریت کنند.

نمایه ،ب و کار Google قبلاً با نام Google My Business یا به اختصار GMB شناخته می شد. هر ،ب‌وکاری که به مشتریان محلی خدمات ارائه می‌کند، می‌تواند با استفاده از حساب Google برای نمایه ،ب‌وکار Google ثبت‌نام کند. با این حال، ،ب و کار باید یک آدرس فیزیکی داشته باشد که بتوان آن را تأیید کرد. نمایه های ،ب و کار Google فقط برای شرکت های آنلاین یا مجازی در نظر گرفته نشده است.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

نمایه‌های ،ب‌وکار Google مهم هستند زیرا کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که افراد هنگام جستجوی محصولات و خدمات در منطقه خود، ،ب‌وکارهای محلی را پیدا می‌کنند. نمایه ،ب‌وکار Google برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجوی محلی (SEO) برای شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و سازمان‌هایی که به مشتریان محلی خدمات ارائه می‌کنند، ضروری است.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید.




منبع: https://seochatter.com/google-business-profile-definition/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است