تعریف و معنی نمودار دانش گوگل


نمودار دانش گوگل چیست؟

Google Knowledge Graph پایگاه داده گوگل از میلیاردها حقایقی است که درباره نهادها (افراد، مکان‌ها، سازمان‌ها و چیزها) جمع‌آوری کرده است و از آنها برای ارائه اطلاعات مرتبط در یک جعبه اطلاعات (پانل دانش) در کنار نتایج جستجو استفاده می‌کند.

نمودار دانش گوگل به موتور جستجوی گوگل اجازه می دهد تا به سوالاتی با حقایق صحیح که به طور عمومی شناخته شده است پاسخ دهد. به ،وان مثال، نمودار دانش حاوی داده های دقیقی برای یک عبارت جستجو است، مانند “قد برج ایفل چقدر است؟” و “بازی های المپیک تابست، 2016 کجا برگزار شد؟”

نمودار دانش همچنین حاوی داده‌هایی درباره افراد شناخته شده است و می‌تواند در جستجوی Google پاسخ‌هایی مانند «بیل گیتس چند ساله است؟» ارائه دهد. و «تام کروز در چه فیلم هایی بوده است؟».

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

اگر سازم، مانند مک‌دونالدز را در Google جستجو کنید، نمودار دانش داده‌های واقعی درباره سازمان را در پانل دانش مانند دفتر مرکزی آن (شیکاگو، IL)، بنیانگذار (ری کروک)، درآمد (23.22 میلیارد سال 2021) و غیره گزارش می‌کند.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید.




منبع: https://seochatter.com/google-knowledge-graph-definition/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است