تعریف و معنی متن ALT تصویر


متن ALT تصویر چیست؟

متن ALT تصویر متنی جایگزین برای تصاویر است که محتوای تصویر را در ارتباط با صفحه وب یا سند توصیف می کند. ویژگی‌های متن تصویر ALT توسط نرم‌افزار صفحه‌خوان استفاده می‌شود و توسط ،کبوت‌های موتورهای جستجو برای فهرست‌بندی تصاویر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) و تعیین ارتباط موضوعات کلیدواژه در یک صفحه وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

متن ALT تصویر در ابتدا برای HTML ایجاد شد تا وب‌سایت‌ها را برای کاربران دارای اختلالات بینایی قابل دسترس‌تر کند. ویژگی متن ALT به ،وان راهی برای ارائه اطلاعات توصیفی برای تصاویری است که یک صفحه خوان می تواند با صدای بلند بخواند.

متن ALT همچنین با نمایش جزئیات ویژگی نوشته شده به جای ع،‌ها یا گرافیک‌هایی که در یک صفحه وب بارگذاری نمی‌شوند، تجربه کاربر را افزایش می‌دهد تا بازدیدکننده بدون نیاز به دیدن آن، هدف مورد نظر تصویر را درک کند.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

در رابطه با بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، متن ALT تصویر توصیفی می تواند به ،نده های موتورهای جستجو کمک کند تا تصاویر را در SERP ها برای پرس و جوهای مرتبط به درستی فهرست و رتبه بندی کنند. علاوه بر این، ویژگی‌های ALT تصویر، سیگنال‌های سئوی صفحه وب را با دادن داده‌های کلیدی اضافی به الگوریتم‌های رتبه‌بندی که می‌تواند برای تأیید موضوعات اصلی صفحه استفاده کند، بهبود می‌بخشد.

درباره متن ALT تصویر بیشتر بیاموزید

پیوندهای زیر بیشتر در مورد متن ALT تصویر و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع فراتر از تعریف متن اصلی ALT تصویر استفاده کنید.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید.




منبع: https://seochatter.com/image-alt-text-definition/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است