تعریف و معنی متن لنگر


ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

Anc،r Text چیست؟

Anc،r text متن قابل مشاهده و قابل کلیک در یک لینک HTML است که کاربران را به سند یا مکان دیگری در وب هدایت می کند. Anc،r text می تواند شامل هر ،یبی از حروف، اعداد و کلمات باشد تا به کاربران اطلاع دهد که وقتی روی پیوند کلیک می کنند چه انتظاری داشته باشند.

هنگامی که متن لنگر به درستی استفاده می شود، اطلاعات توصیفی در مورد یک لینک به کاربران وب سایت می دهد تا بدانند هنگام بازدید از صفحه مقصد چه انتظاری داشته باشند. در رابطه با بهینه‌سازی موتور جستجو، متن لنگر بهینه‌شده با کلمه کلیدی با دادن داده‌های کلیدی مهم به الگوریتم‌های موتور جستجو که می‌تواند برای تأیید موضوعات اصلی محتوا از آن استفاده کند، به بهبود سیگنال‌های مربوط به کلمه کلیدی برای یک صفحه وب هدف کمک می‌کند.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

درباره Anc،r Text بیشتر بیاموزید

لینک های زیر بیشتر در مورد انکر ت،ت و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع فراتر از تعریف متن لنگر اولیه استفاده کنید.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید.




منبع: https://seochatter.com/anc،r-text-definition/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است