تبلیغات زنده هوش مصنوعی Google Marketing، به‌روزرسانی رتبه‌بندی جستجوی Google، سیستم رتبه‌بندی مرجع موضوع و موارد دیگر


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

این هفته، رویداد بزرگ Google Marketing Live را داشتیم که در آن Google اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد تبلیغات در Google Search Generative Experience را به نمایش گذاشت. گوگل در آ،ین لحظه جستجوی جدید را برای برخی از جستجوگران راه اندازی کرد (بنابراین این در ویدیوی من نیست). گوگل همچنین به ما نشان داد که چگونه هوش مصنوعی به تبلیغ‌کنندگان در ساخت تبلیغات کمک می‌کند. Google Merchant Center با Google Merchant Center Next اصلاح می‌شود. گوگل همچنین Google Product Studio، ویژگی های PMax AI و بسیاری موارد دیگر را راه اندازی کرد. ما همچنین یک به‌روزرس، رتبه‌بندی جستجوی گوگل تایید نشده در ۲۲ و ۲۳ می داشتیم. گوگل در مورد یک سیستم رتبه بندی قدیمی به نام رتبه بندی مرجع موضوع صحبت کرد. گوگل پس از شش سال و نیم آ،ین دسته خود را برای ایند، ، موبایل اول انجام داد. گوگل بین 4 تا 17 می با محتوای ویدیویی مشکل داشت که منجر به کاهش احتمالی ترافیک از جستجوی Google شد. جستجوی کار گوگل نیز در این هفته برای چند روز با یک باگ نمایه سازی عجیب روبرو بود. گوگل در حال آزمایش یک «پیشنهادات تعاملی برای جستجوی شما» است. گوگل یک دکمه ویرایش کد را به تست نتایج غنی اضافه کرد. گوگل اکنون از نام های سایت برای زیر دامنه ها در تلفن همراه پشتیب، می کند. این خطای عجیب ،یدن در URL های AMP در کنسول جستجو وجود دارد. Google نشان فروشگاه مورد اعتماد را با نشان فروشگاهی با کیفیت بالا جایگزین کرد. گوگل در حال آزمایش تصاویر سه بعدی / AR در جستجوی دسکتاپ است. گوگل همچنین می تواند هر دو بر،ب 3D و 360 را برای آن محصولات در جستجوی تلفن همراه نشان دهد. گوگل در حال آزمایش قرار دادن دکمه خدمات در ابتدا در نتایج نقشه های محلی است. Google Business Profiles در حال آزمایش یک چرخ فلک برای تصاویر ،ب و کار است. من تصاویری از Microsoft pubCenter Next دارم. Google Bard اکنون از تصاویر در پاسخ پشتیب، می کند. بینگ چت محدودیت کاراکتر خود را دو برابر کرد. جستجوی بینگ سرویس جستجوی پیش فرض برای ChatGPT Open AI است. و یادداشت برنامه نویسی، من امروز آفلاین هستم. این و همه چیزهای دیگر من در روز جمعه از قبل نوشته شده بود، از قبل ضبط شده بود و برنامه ریزی شده بود که به صورت زنده پخش شود. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

حامی: خلاصه ویدیویی این هفته توسط حمایت مالی می شود دودا، وب سایت ساز حرفه ای که می تو،د خودتان تماس بگیرید.

توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Shavout آفلاین هستم.


منبع: https://www.seroundtable.com/video-05-26-2023-35457.html

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!

جستجوی موضوعات بحث:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است