نحوه انجام بازاریابی محتوای B2B به روش صحیح (با 5 مثال)

خیر. زیرا اگر ،ی از آن اطلاعی نداشته باشد، آن وبلاگ ترافیک صفر خواهد داشت. و محتوای با ترافیک صفر بی ارزش است.

اگر مشتاق دیدن انواع نتایجی هستید که برندهای برتر B2B در بازاریابی محتوا از آن لذت می برند، بد،د که دور از دسترس نیست.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


روش صحیح انجام بازاریابی محتوای B2B: 5 مثال

شما از پنجره بازشو کلیک می‌کنید و شروع به پیمایش می‌کنید، اما یک آگهی تبلیغاتی زیر پاراگراف اول وجود دارد، و در بخش بعدی، ،ب‌وکار به طرز ناخوشایندی در مورد خودش و خدماتش صحبت می‌کند.

بنابراین، راه درست چگونه به نظر می رسد؟

این نباید فانتزی باشد. آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. ایمیلی ارسال کنید و به مش،ین خود در مورد آن بگویید.

بیایید آن را اینگونه بیان کنیم:

یکی از مشکلات عمده ای که می تو،د با بازاریابی محتوای B2B انجام دهید این است که خیلی زود تسلیم شوید.

دادن آنچه به آنها نیاز دارند یکی از راه‌های اصلی اعتمادسازی با آنهاست، که اگر به طور مداوم این کار را بارها و بارها انجام دهید، به دستاوردهای بزرگ‌تری منجر می‌شود.

این سناریو را تصور کنید:

در واقع، ،ب‌وکارهایی که بازاریابی محتوای B2B را به درستی انجام می‌دهند، مزیت رقابتی بزرگی دارند.

اما باید صبور باشید تا منتظر بم،د تا آن ROI (بازگشت سرمایه) ظاهر شود.


شما نمی تو،د بیشتر از ،وان بخو،د زیرا صفحه نمایش شما بلافاصله توسط یک پنجره بازشو بلعیده می شود که از شما می خواهد مش، شوید. “اما من حتی هنوز چیزی نخوانده ام!” با خودت فکر میکنی

بیشتر از همه چه کاری باید انجام دهید؟

بازاریابی محتوا برای کار ،، تعهدی از بالاترین درجه را می طلبد.

شما مجموعه ای کاملاً متفاوت از نگر، ها و نیازها در مقابل مخاطبان خود دارید. شما نمی تو،د انتظار داشته باشید که دیدگاه آنها را از دست خود درک کنید. این حدس و گمان است.

این مایه شرمساری است زیرا ا،ر بازاریابان محتوا (71%) به شما می گوید که محتوا فقط تبدیل شده است بیشتر در طول زمان مهم است.

اهمیت بازاریابی محتوای B2B

اگر انتظار دارید بازاریابی محتوای شما به رشد ،ب و کار شما در طول زمان کمک کند، به چیزی بیش از شانس نیاز دارید. شما به یک برنامه عمل نیاز دارید. شما باید از جایی که نیازهای کاربران را پیش بینی و برآورده می کند محتوا ایجاد کنید.

شما فکر می کنید “آخه” روی «X» کلیک می‌کنید.

بدون سئو نمی تو،د بازاریابی محتوا را انجام دهید. و شما نمی تو،د سئو را بدون بازاریابی محتوا انجام دهید.

HubS، به دلایل زیادی غول صنعت خود است، اما یکی از مهمترین آنها بازاریابی محتوای آن است.

تنها راه برای یادگیری روش صحیح بازاریابی محتوا، درک آن است اشتباه راه، اول در اینجا شش مورد اصلی وجود ندارد.

1. عدم ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا

شما به افرادی نیاز دارید که محتوای شما را بخوانند تا مزایای بازاریابی محتوا را ببینید. و اگر آن را تبلیغ کنید، شانس بیشتری برای این اتفاق خواهید داشت.

Orbit Media این کار را به خوبی با آنها انجام می دهد نظرسنجی وبلاگ نویسی، که هر سال با داده ها و بینش های جدید به روز می شوند.

اطلاعاتی که به شما قول داده شده کجاست؟

توجه داشته باشید که این نیز یک به روز رس، کامل است. آنها از سال 2014 هر سال نظرسنجی را دوباره ارسال کرده اند، پاسخ ها را جمع آوری و جمع آوری کرده اند و آنها را برای بینش تجزیه و تحلیل کرده اند. سپس پست را بازنویسی کرده و گرافیک را به روز می کنند. حالا که سازگار است.

برنده شدن در بهینه سازی: Zapier

زاپیر

چیزی که آنها متوجه نمی شوند: محتوای شما هرگز نباید به درون متمرکز شود. مهم نیست که شما چه می خواهید یا برند چه می خواهد.

این نمونه بارز فروش در مقابل کمک در محتوا است – یک نه بزرگ.

اگر بازاریابی محتوا وسیله نقلیه است، پس استراتژی محتوا موتور موتور است. شما نمی تو،د بدون آن در مسیر رسیدن به نتایج مسابقه دهید.

2. تمرکز ن، بر مخاطبان و مشتریان هدف

اگر قصد دارید بازاریابی محتوای B2B انجام دهید، خانه را بدون سئو و محتوای بهینه سازی شده ، نکنید.

6. انتظار نتایج فوری

اشتباه بزرگ.

بازاریابی محتوا هرگز فروش نیست. این در مورد است کمک بالاتر از همه

4. عدم تبلیغ محتوای شما

اگر فاقد استراتژی هستید، نمی تو،د انتظار نتایج ثابتی داشته باشید. (استراتژی محتوا طرحی است که نحوه ایجاد، انتشار، توزیع و ترویج محتوا را برای رشد برند خود ترسیم می کند.)

اما این بیشتر به شانس بستگی دارد. و دوام نخواهد داشت زیرا برنامه‌ای ندارید که محتوای شما را از نظر کیفیت، فرکانس، ظاهر/حس و تأثیر ثابت نگه دارد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/b2b-content-marketing-examples-427562

شما فقط باید آن را به روش صحیح انجام دهید.

تاکید بر آموزش است و وقتی خدمات ذکر می شود، محتاطانه و مرتبط با موضوع مورد بحث است.

باشگاه وام دهی

غول بازاریابی محتوای B2B: HubS،

ا،ر ،یداران به راحتی تبلیغات را نادیده می گیرند و به طور فعال محتوا را جستجو کنید برای کمک به آنها در تصمیم گیری برای ،ید (70٪ از ،یداران حداقل 3-5 قطعه محتوا را قبل از صحبت با فروشنده می خوانند).

این مدت زمان بسته به اندازه ،ب و کار، اه، و استراتژی شما تغییر می کند. اما در هر مورد، بازاریابی محتوا یک شبه یا فورا کار نمی کند.

به طور متوسط، ممکن است شش ماه تا یک سال طول بکشد تا نتایج را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید، خوانندگان برای خواندن یک پیشنهاد فروش به محتوای شما نمی آیند. آنها به دنبال اطلاعات هستند: پاسخ، توصیه، حقایق، کمک، داده ها.

بازاریابی محتوای B2B که به درستی انجام شده است مانند این پنج مثال است. این برندها و محتوای آنها را مطالعه کنید تا نور را ببینید.

دادن آنچه مردم می خواهند: دستور زبان

گرامر

مرحله حیاتی چرخش به بیرون است. مخاطب چه می خواهد؟ چه چیزی برای آنها مهم است؟ این چگونه با چیزی که می فروشید تلاقی می کند؟

LendingClub به مشتریان وام های شخصی و تجاری، خدمات بانکی و سرمایه گذاری ارائه می دهد. آنها محتوای وبلاگ یک مثال عالی از کمک در مقابل فروش است.

مرتکب شدن.

آهنگ منظم محتوایی که در وبلاگ شما منتشر می شود برای یکپارچگی مهم است، اما به روز رس، محتوای قدیمی نیز به گونه ای است که تازه و مرتبط باقی بماند.

شما باید به یک استراتژی متعهد باشید، به مخاطبان خود متعهد باشید، به کیفیت متعهد باشید، و در انتظار بازگشت سرمایه، صبور باشید.

Grammarly همچنین محتوایی را برای پاسخ به سؤالات رایج دستور زب، که افراد جستجو می‌کنند، ایجاد می‌کند، مانند «زمان استفاده در مقابل بیشتر از» یا «زمان استفاده از چه ،ی در مقابل چه ،ی». Grammarly از نظر ظاهری بر آنچه که مخاطب هدف خود از محتوای خود نیاز دارد و می خواهد متمرکز است.

مسائل سازگاری: Orbit Media

رسانه مداری

آنها به صورت همزیستی در یک تعادل زیبا با هم کار می کنند.

مطمئناً، ممکن است یکی از شلیک های شما فرود بیاید. شاید یک پست وبلاگی ایجاد کنید که مورد توجه قرار گیرد. شاید ترافیک وب سایت شما برای یک هفته افزایش یابد. شاید شما تعدادی سرنخ ،ب کنید.

خط آ،: بر فرضیات خود در مورد مخاطبان خود تکیه نکنید. حدس نزنید که چه چیزی برای آنها مهم است. و این اشتباه را مرتکب نشوید که هنگام تولید محتوا فقط در مورد آنچه برای شما اهمیت دارد بنویسید.

3. فروش در مقابل کمک ،

Grammarly مخاطبان خود را می شناسد و موضوعات وبلاگی را ایجاد می کند که با سؤالاتی که در Google می پرسند مطابقت داشته باشد.

این یک سوزش آهسته برای موفقیت است. اما هنگامی که شروع به دیدن نتایج کردید، آنها باید ،یب در طول زمان.

شما یک سوال دارید که فقط گوگل می تواند پاسخ دهد. شما با موتور جستجو مشورت کنید. نتیجه برتر امیدوارکننده به نظر می رسد مانند اینکه ممکن است اطلاعات دقیق مورد نیاز شما را داشته باشد. شما کلیک کنید.

بیایید هر دو طرف سکه را بررسی کنیم تا بتو،د دقیقاً نحوه انجام بازاریابی محتوا را به روش صحیح ببینید.

اول: روش اشتباه برای بازاریابی محتوای B2B

اگر پاسخ این سوالات را نمی د،د، این مشکل بزرگی است که فقط می تو،د با آن برطرف کنید تحقیق در مورد مخاطب – به خصوص با صحبت مستقیم با مشتریان احتمالی خود.

این بزرگترین گناه بازاریابی محتوا است.

به ،وان مثال، این وبلاگ در چگونه به صورت مش، بنویسیم با متخصصان و دانش آموزان، مخاطبان هدف Grammarly صحبت می کند. این موضوعی است که آنها واقعاً با آن دست و پنجه نرم می کنند، به خصوص در دنیای کار از راه دور و جلسات زوم.

در اینجا ما بیش از دو دهه به دهه 2000 می رسیم، اما بازاریابی محتوای بد B2B هنوز وجود دارد.

برای دیدن ،یبی برنده از محتوا + سئو، نگاه کنید زاپیر.

Zapier نرم‌افزار اتوماسیون می‌سازد، اما آنها برای عباراتی مانند «لیست بهترین کارها» و «تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی» رتبه‌بندی می‌شوند. چگونه؟ چرا؟

اما این تعهد ارزشش را دارد زیرا بازاریابی محتوا سودآور، مقرون به صرفه، پایدار و آنچه مشتریان می‌خواهند از برندها ببینند است.

دلیلش این است که محتوای عالی که یک هفته پیش، یک ماه پیش و یک سال پیش منتشر کردید، مدت‌ها پس از تاریخ انتشار اولیه، همچنان ترافیک و سرنخ‌ها را به همراه خواهد داشت. تا زم، که استراتژیک باشید، بازاریابی محتوای B2B شما پایدار خواهد بود.

این همچنین به این م،ی است که تلاش برای انجام یکی بدون دیگری، درخواست ش،ت است.

با یک وبلاگ گسترده، قوی و ثابت که محتوای هدفمند و با کیفیت بالا تولید می کند، به علاوه استراتژی که مش،ین را جذب می کند و با «ارتقای محتوا» پیشتاز می شود، جای تعجب نیست که این برند سالانه بیش از شش میلیون نفر را به وب سایت خود می کشاند. (این سومو گزارش نشان می دهد که موفقیت HubS، چقدر خیره کننده است.)

HubS،

زمان آن رسیده است که بازاریابی محتوای B2B را به روش صحیح انجام دهید

ی،ی برند هست نه ایجاد پست هایی مانند «بهترین برنامه ویرایش برای ،ب و کار شما» یا «چرا به یک برنامه ویرایش نیاز دارید».

بسیاری از ،ب و کارها ابتدا با فکر ، به خودشان با بازاریابی محتوا شروع می کنند. چه چیزی می توانند به اشتراک بگذارند؟ آنها بر اساس آنچه برای آنها مهم است و آنچه می دانند، طوفان فکری می کنند.

اگر وبلاگی ارسال کنید و آن را تبلیغ نکنید، آیا واقعا وجود دارد؟

Zapier با برنامه هایی مانند این ادغام می شود. به این ترتیب آنها محتوای مرتبط را برای کلمات کلیدی به ظاهر تصادفی تولید می کنند.

متأسفانه، ا،ر مشاغل اشتباه می کنند با مشتریان خود صحبت نمی کنند:

"ما در یک ظرفیت تحقیقاتی با مشتریان خود صحبت نمی کنیم"

بازاریابی محتوای دیجیتال حداقل 10 سال است که وجود داشته است، اما برخی از ،ب و کارها هنوز اشتباهات ابتدایی مرتکب می شوند که پتانسیل آنها را برای نتایج از بین می برد.

هرگز چیزی را فقط برای اینکه اجازه دهید در وب سایت شما چروکیده شود منتشر نکنید. مطمئن شوید که مردم از وجود آن مطلع هستند تا بتوانند آن را بخوانند، از آن استفاده کنند، آن را دوست داشته باشند و در نهایت به دلیل آن به برند شما نزدیک‌تر شوند.

برای اینکه در بلندمدت موثر باشد، بازاریابی محتوا نمی تواند واکنشی یا موردی باشد. در عوض، باید فعال و استراتژیک باشد.

با این حال، نکته این است که کار می کند – این شرکت برای این کلمات کلیدی رتبه بالایی دارد و ماهانه نزدیک به 1 میلیون ترافیک جذب می کند. مطالعه موردی نشان می دهد.

تصویر 126

کمک در مقابل فروش: LendingClub

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است