به روز رسانی احتمالی الگوریتم بینگ در 18 ژانویه 2023

و برای سایت هایی که در حال افزایش هستند، من شاهد جهش های بزرگ در رتبه بندی هستم. به ،وان مثال، حرکت از صفحه دو و فراتر از آن به صفحه یک (و گاهی اوقات بالا در صفحه یک). و من می توانم تأثیر آن را در برخی از سایت های بین المللی نیز ببینم، بنابراین به نظر می رسد که یک به روز رس، جه، است. من همچنین از برخی از افرادی که سایت‌های خارج از ایالات متحده را اجرا می‌کنند شنیده‌ام که تأثیری را دیده‌اند.

و در اینجا نوسانات افزایش یافته است SERPmetrics برای شروع بینگ دقیقاً حول به روز رس،:

افزایش در طول به روز رس، الگوریتم بینگ در ژانویه 2023

در اینجا چند نمونه از افزایش و افت بر اساس داده های Bing Webmaster Tools و داده های GA می بینم. توجه داشته باشید، به‌روزرس، در آ، هفته منتشر شد، بنابراین در چند روز آینده برای سایت‌هایی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند واضح‌تر خواهد بود:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/bing-algorithm-update-january-18-2023-34784.html

همچنین، یک نکته سریع که بینگ به‌روزرس،‌های الگوریتمی مانند این را تأیید نمی‌کند (برخلاف گوگل که مدتی است به‌روزرس،‌های اصلی را اعلام کرده است). گفته شد، من با برخی از افراد در بینگ تماس خواهم گرفت تا ببینم آیا می توانند در مورد نوسانات اظهار نظر کنند.

به روز رس، الگوریتم بینگ در ژانویه 2023

اگرچه ا،ر صاحبان سایت بر روی گوگل تمرکز می کنند، اما هنوز هم برخی از سایت ها ترافیک زیادی از Bing دریافت می کنند. می دانم که شاید باورش سخت باشد، اما حقیقت دارد. من قصد دارم به زودی موارد بیشتری را بررسی کنم، اما برای سایت‌هایی که بررسی کردم که افزایش یا کاهش یافته‌اند، قطعاً می‌تو،د تغییرات مشخصی را در رتبه‌بندی و ترافیک در بسیاری از جستارها مشاهده کنید که از 18/1 با نوسانات بیشتر در 19/1 شروع می‌شود. به ،وان مثال، برای یک سایت که به شدت افت کرده بود، آنها قبلاً برای تعدادی از پرس و جوها در رتبه پنج برتر قرار می گرفتند و بسیاری از آن صفحات به صفحه دو یا بالاتر کاهش یافتند. در واقع، من حتی نتوانستم سایتی را برای برخی از سوالات دیگر پیدا کنم.

نوسانات SERPmetrics برای Bing در ژانویه 2023

کاهش به روز رس، الگوریتم بینگ در ابزار وب مستر بینگ

افزایش در طول به روز رس، الگوریتم بینگ در ژانویه 2023

پس از یک دسامبر دیوانه‌وار با به‌روزرس،‌های Google، از جمله به‌روزرس، محتوای مفید و به‌روزرس، هر،مه پیوند، به نظر می‌رسد که Bing ممکن است تا سال 2023 برای به‌روزرس، خود متوقف شده باشد. من چندین گزارش از نوسانات جدی در رتبه‌بندی و ترافیک بینگ دریافت کردم که از 18 ژانویه تا 19 ژانویه شروع شد و کمی در سایت‌ها جستجو کردم. و بله، به نظر می رسد که نوعی به روز رس، الگوریتم وجود دارد که به شدت بر برخی سایت ها (در سراسر عمودی) تأثیر گذاشته است.

به روز رس، الگوریتم بینگ

Google Analytics را برای Bing ،ic ژانویه 2023 رها کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است