به‌روزرسانی هرزنامه Google به شدت مشاهده می‌شود، اشکال تجزیه و تحلیل داده‌های جستجو رفع شد، API Google Ads، به‌روزرسانی‌های PMax و گزارش‌های درآمد

حامی: خلاصه ویدیویی این هفته توسط حمایت مالی می شود دودا، وب سایت ساز حرفه ای که می تو،د خودتان تماس بگیرید.

این هفته، یک روز پس از اینکه گوگل اعلام کرد به‌روزرس، هر،مه گوگل در اکتبر 2022 انجام شد، توضیح دادیم، تنها در آن زمان شاهد تغییرات واقعاً عظیمی بودیم. گوگل یک باگ یک ماهه را با Google Analytics 3 برطرف کرد که در آن داده‌های جستجوی کنسول جستجو وجود نداشت. Google Analytics 4 مجموعه ای از ویژگی های جدید و جزئیات بیشتر در مورد ضرب الاجل ها اضافه کرد. کنسول جستجوی گوگل باگ دیگری را با خطاهای نتایج غنی با بر،ب اشتباه برطرف کرد. گوگل باگ فاوی، را در جستجوی گوگل برطرف کرد. الگوریتم های قدیمی سرعت صفحه دیگر در جستجوی گوگل استفاده نمی شوند. گوگل گفت که نام سایت در سطح دامنه است اما فاوی، ها در هر دو سطح دامنه و زیر دامنه هستند. گوگل گفت هیچ طول مستندی برای نام سایت وجود ندارد. گوگل گفت که شما خوش شانس خواهید بود اگر پس از تغییر URL در جستجوی گوگل در همان مکان قرار بگیرید. گوگل ممکن است سوالات متداول و سایر نتایج غنی کمتری را در جستجو نشان دهد، در حالی که احتمالاً پانل های محلی کمتری را نیز نشان می دهد. ویژگی منوی کامل نمایه های ،ب و کار Google در جستجوی وب کاملاً فعال به نظر می رسد. گوگل در حال آزمایش “کاوش” در بخش محصولات بصری تر است. بینگ در حال آزمایش یک نوار جستجو در اندازه کامل در ،مت پایین سمت راست صفحه نتایج جستجو است. مطالعه جدید صفر کلیک توسط Semrush این رقم را 25% در مقابل 65% قرار می دهد. Google Ads نسخه 12.0 API را منتشر کرد. Google Ads ویژگی‌های Performance Max را برای تعطیلات اضافه کرد. گوگل و مایکروسافت هر دو درآمد خود را گزارش ،د که وال استریت را ناامید کرد. گوگل در مورد انجام سئو برای اسناد سئوی خود صحبت کرد، بسیار خنده دار بود. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-10-28-2022-34323.html

جستجوی موضوعات بحث:


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است