به‌روزرسانی سیستم محتوای مفید Google اکنون در حال انتشار است (به‌روزرسانی دسامبر 2022)

زمان سنجی. گوگل گفت که این به‌روزرس، در اوا، 5 دسامبر برای تعداد کمی درخواست ظاهر شد، اما در 6 دسامبر به‌روزرس، قابل‌توجه‌تری شد و بیشتر قابل مشاهده بود.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-helpful-content-system-update-rolling-out-now-390047

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طی دو هفته آینده متوجه هر گونه تغییر رتبه بندی و نمایان شدن در جستجوی Google شدید، به خصوص اگر این تغییرات بزرگ بود، احتمالاً می تو،د آن را به این به روز رس، نسبت دهید. توصیه های Google را بخو،د، تغییرات لازم را اعمال کنید و امیدوار باشید در ماه های آینده بهبودی حاصل شود.

محتوایی که با هدف رتبه‌بندی در موتورهای جستجو نوشته شده است – چیزی که می‌تو،د آن را «محتوای اول موتور جستجو» یا «محتوای سئو» بنامید، اخیراً مکرراً در مورد آن نوشته شده و در رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است.

درباره نویسنده

بری شوارتز

گوگل نوشت به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022 را منتشر کرد که طبقه‌بندی‌کننده ما را بهبود می‌بخشد و در سراسر محتوا در همه زبان‌ها کار می‌کند. انتشار ممکن است تا دو هفته طول بکشد.

اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل لیستی از سوالاتی را ارائه کرده است که می تو،د در مورد محتوای خود از خود بپرسید. همانطور که در اینجا پست کردیم، آن سوالات را بخو،د و به شیوه ای بی طرفانه، از خود بپرسید که آیا محتوای شما با این به روز رس، هماهنگ است یا خیر.

امیدواریم همه شما از این به روز رس، بهره مند شوید و اگر نه، امیدواریم به سرعت بهبود پیدا کنید.


بیشتر در مورد به روز رس، محتوای مفید. به روز رس، محتوای مفید گوگل به طور خاص «محتوای را هدف قرار می دهد که به نظر می رسد در درجه اول برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو به جای کمک یا اطلاع رس، به مردم ایجاد شده است».

گوگل به ما گفت که اگر سایتی دیگر مفید نباشد، ممکن است به محض اتمام به‌روزرس، فعلی، تغییرات مثبتی را مشاهده کند. با این حال، یک سایت ممکن است تغییر مثبتی را مشاهده نکند، اگر زمینه های دیگری وجود داشته باشد که نیاز به بهبود دارد. بنابراین همیشه سعی کنید سایت خود را مفیدتر کنید.

هدف الگوریتم جدید گوگل کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها و در عین حال تبلیغ وب سایت های مفیدتر، طراحی شده برای انسان ها، بالاتر از موتورهای جستجو است.

توجه داشته باشید، اگر با این به‌روزرس، مواجه شدید، بازیابی آن ممکن است چندین ماه طول بکشد، اگر همه چیز را درست انجام دهید و در طول زمان تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید.

گوگل گفت این ت، مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسان‌تر ، یافتن محتوایی است که در جستجو معتبر و مفید باشد.

گوگل شروع به ارائه به روز رس، به سیستم محتوای مفید خود کرده است، این اولین به روز رس، بزرگ برای این به روز رس، از زمان راه اندازی آن در آگوست 2022 است. این به روز رس، از دیروز، 5 دسامبر آغاز شد، اما اکنون در 6 دسامبر قابل مشاهده است، به همین دلیل است که گوگل این به روز رس، را امروز اعلام کرد.

به طور خلاصه، جستجوگران هنگامی که در صفحات وب غیر مفیدی قرار می گیرند که رتبه خوبی در جستجو دارند، ناامید می شوند، زیرا برای رتبه بندی خوب طراحی شده اند.

عرضه. عرضه، مانند ا،ر به‌روزرس،‌های دیگر Google، حدود دو هفته طول می‌کشد تا به طور کامل عرضه شود.

چه چیزی جدید است. اکنون به‌روزرس، محتوای مفید (سیستم مستعار) یک به‌روزرس، جه، است که بر همه زبان‌ها و نه فقط زبان ،یسی تأثیر می‌گذارد. این به سیستم‌های Google کمک می‌کند تا اشکال بیشتری از محتوای کم‌کیفیت ایجاد شده برای موتورهای جستجو و نه برای افراد را شناسایی کند.

گوگل به ما گفت که هدف این به روز رس، الگوریتم کمک به جستجوگران برای یافتن محتوای با کیفیت بالا است. گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.

گوگل همچنین به ما گفت که این سیستم با سیگنال های اضافی به روز شده است تا به گوگل کمک کند محتوای بیشتری را که عمدتاً برای موتورهای جستجو در مقابل افراد ایجاد شده است شناسایی کند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است