به‌روزرسانی‌های محتوای مفید، هسته و نظرات محصول

Google Search Console افزوده‌های جدیدی مانند ابزارها و گزارش‌های ،ید جدید، ابزار بازرسی URL بیشتر ارائه می‌دهد، گزارش HTTPS جدیدی که سردرگمی زیادی ایجاد کرده و گزارش هدف‌گیری بین‌المللی را از بین برده است.

الگوریتم های گوگل:

سئوی گوگل: کنسول جستجوی گوگل: رابط کاربری گوگل: Google Local & Maps:

در اینجا داستان های مهم تری که برای همه شما بیرون آوردم آمده است:

و در بخش محلی، شاهد افزایشی در رد، حذف ویژگی‌های سلامتی و یک دستورالعمل جدید در مورد بررسی‌های منفی بودیم.

اگر ماه گذشته را از دست دادید، گزارش سپتامبر 2022 وب مستر Google و در حال انجام را ببینید WebmasterWorld موضوع در حال حاضر بیشتر در مورد هسته و بررسی محصول است.

ما همچنین فکر می‌کردیم که یک به‌روزرس، جستجوی محلی Google وجود دارد، اما مشخص شد که این یک اشکال است.

گوگل موضوع شمارش کلمات را از مستندات کمکی خود حذف کرد، به ما گفت که مسائل مربوط به کیفیت را در نظر می گیرد و تعداد زیادی از موضوعات SEO را که در زیر خلاصه می شود به ما گفت.

ما رویداد بزرگ Search On را داشتیم، ا،ر آنها را آزمایش کردیم یا در Google I/O اعلام کردیم. به علاوه هزاران تست بیشتر در زیر خلاصه شده است…

بحث انجمن در WebmasterWorld.


منبع: https://www.seroundtable.com/october-2022-google-webmaster-report-34184.html

در مورد یک ماه پرمشغله صحبت کنید، ما فقط یک یا دو به روز رس، تایید شده در ماه گذشته نداشتیم – ما سه نسخه داشتیم! ما به‌روزرس، محتوای مفید را در 9 سپتامبر منتشر کردیم، سپس به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 در 12 آغاز شد و سپس به‌روزرس، بررسی‌های محصول سپتامبر 2022 در 20th. اوه، و به‌روزرس،‌های هسته و بررسی محصول هر دو در یک روز، ی،ی 26 سپتامبر منتشر شدند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است