اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: به روز رسانی هسته گوگل و بررسی محصول تکمیل شد


به‌روزرس،‌های ماه سپتامبر Google Core و بررسی محصول کامل شده‌اند. گوگل این خبر را در 26 سپتامبر 2022 اعلام کرد، که باعث شده مدیران وب به فکر کارهای بعدی باشند. به‌روزرس، Core 15 روز طول کشید، در حالی که به‌روزرس، بررسی محصول تنها شش روز طول کشید تا به طور کامل منتشر شود.

از آنجایی که این دو به‌روزرس، با هم تداخل دارند، ممکن است تعیین اینکه کدام به‌روزرس، ممکن است بر روی دید یا رتبه‌بندی تأثیر بگذارد دشوار باشد، اما آنچه می‌د،م در اینجا آمده است:

به روز رس، Core باعث نوساناتی شد اما به اندازه سایر به روز رس، ها تأثیر نداشت. با این حال، ممکن است تأثیر بیشتری پس از به‌روزرس،‌های آینده احساس شود.

جان مو،، م،ع جستجوی گوگل، گفت، بهتر است به طور کامل به وب سایت نگاه کنید نه ،اصر خاص، زیرا این به روز رس، ها بر “ارتباط کلی وب سایت” تأثیر می گذارد. به ،وان مثال، اگر متوجه شدید که رتبه شما تغییر کرده است، می تواند به این م،ی باشد که به روز رس، اصلی وب سایت شما را تحت تاثیر قرار داده است.

مو، پیشنهاد می‌کند به جای بررسی جنبه‌های فنی برای اصلاح، محتوای وب روی صفحه خود را بهبود ببخشید، زیرا اصلاح‌های فنی کمترین تأثیر را بر ارتباط دارند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که اعمال تغییرات پس از تحت تاثیر قرار گرفتن توسط یک به‌روزرس، اصلی، شما را به‌طور خودکار در رتبه‌بندی اصلی خود قرار نمی‌دهد.

مو، پیشنهاد می‌کند به‌روزرس،‌های محتوا را از منظری کل‌نگر نگاه کنید، مانند ارتباط، خوانایی و پاسخ به هدف کاربر، نحوه ارائه محتوا، تبلیغات در صفحات، منابع و غیره.

وقتی صحبت از به‌روزرس، بررسی محصول می‌شود، اگر متوجه شدید که رتبه‌بندی صفحه محصول شما تغییر کرده است، احتمالاً تحت تأثیر به‌روزرس، قرار گرفته‌اید. تمرکز در اینجا بر ارائه نظرات با کیفیت بالا، ارائه اطلاعات روشنگر و ارزشمند به کاربران است، مانند بازخورد شخصی از مشتری، که از محصولات شما استفاده کرده‌اند، تصاویر و ویدیوهای اصلی و زیرنویس‌های توصیفی که منحصر به محصولات شما هستند و از رقبای شما متمایز هستند. به ،وان مثال، صفحات محصول.

اخبار سئو بیشتر که می تو،د استفاده کنید

جستجوی Google در رویداد: نتایج جستجوی سفارشی شده و سایر ویژگی‌های جدید اعلام شد: حدا،ر جستجو در 22 رویداد، اعلام شد که بخش “درباره این نتیجه” شخصی تر شده است. کاربران اکنون می توانند تشخیص دهند که آیا نتایج سفارشی شده اند یا خیر. پیش از این، کاربران فقط می توانستند جزئیات مربوط به منبع نتایج جستجو را ببینند. در آ،ین پست وبلاگ Google Keywordدنی سالیوان، Google Public Liaison for Search، مجدداً تاکید می کند که ایده ارائه محتوای مرتبط است که نه تنها مفید باشد، بلکه متن، با هدف جستجوی کاربر باشد. کاربران می توانند از طریق کنترل های حریم خصوصی انتخاب کنند که آیا می خواهند نتایج جستجوی آنها شخصی شود یا خیر. اگر گزینه شخصی سازی شده را انتخاب کنید، Google از داده های قبلی برای تنظیم نتایج جستجوی شما استفاده می کند. سالیوان گفت: این ویژگی پیشرفته جدید برای ،ید، پیشنهاد فیلم و سریال و همچنین دستور العمل ها و توصیه های رستوران مفید خواهد بود. از جمله این ویژگی جدید، گوگل نیز اعلام کرد چهار به‌روزرس، جدید برای ایجاد تجربه واقعی از Google Maps و از طریق جستجوی بصری نتایج را طبیعی‌تر و شهودی‌تر کنید.

گوگل روی انجمن ها و بحث های نتایج جستجو روشن می کند: گوگل در حال معرفی ویژگی جدیدی است که آنچه کاربران در مورد یک موضوع در انجمن های آنلاین و بحث ها در نتایج جستجو می گویند را برجسته می کند. این یکی دیگر از اعلامیه های Google’s Search On Event است که بر ارتباط کاربران با انجمن ها و بحث های مفید و مرتبط تمرکز دارد. علاوه بر این، غول فناوری همچنین به دنبال ارائه داستان های جدید ترجمه شده، با استفاده از فناوری ترجمه ماشینی، ارائه چشم اندازی منحصر به فرد از آنچه در کشورهای دیگر رخ می دهد، است. این ویژگی جدید در سال 2023 روی دسکتاپ و موبایل عرضه می شود و داستان ها و سرفصل های جدید را از فرانسوی، آلم، و اسپ،ایی به ،یسی ترجمه می کند. ژورنال موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد موضوع در اینجا ارائه می دهد.

گوگل راه های ساده سازی اجرای Hreflang را برجسته می کند: در پاسخ به الف موضوع انجمن r/TechSEO Redditجان مو،، م،ع جستجوی گوگل، راه هایی را برای کاهش پیچیدگی پیاده سازی تگ hreflang برجسته کرد. اگرچه کاملاً پیچیده است، اما بسیار ضروری است زیرا به گوگل می گوید محتوا به چه زب، ارائه شده است. سؤال مطرح شده مربوط به پیاده سازی hreflang در وب سایت ها در کشورهای مختلف است. با توجه به موتور جستجو مجلهمو، توضیح داد که اگرچه پیوند دادن تمام صفحات وب سایت با hreflang راه حل ایده آلی است، اما کار بسیار زیادی نیز دارد. جایگزین دیگر استفاده از hreflang فقط در صورت نیاز است. ابتدا مشخص کنید که آیا مشکلاتی وجود دارد که کاربران خود را در نسخه صفحه نادرست می بینند یا خیر. اگر چنین است، ممکن است نیازی به پیاده سازی hreflang نداشته باشید. همچنین می تو،د به صفحاتی که کاربران اشتباهاً خود را در آن می یابند نگاه کنید، به خصوص صفحات اصلی، زیرا نام های تجاری اغلب بومی سازی نشده اند. در نهایت، اگر در صفحات دیگری غیر از صفحه اصلی مشکلی وجود ندارد، می تو،د به اجرای جزئی نگاه کنید.

گوگل در مورد چگونگی اندازه گیری محتوای تکراری – آیا درصدی وجود دارد؟: در گفتگو در فیسبوک، دوان فورستر پرسیده شد که آیا هر موتور جستجو سطحی از همپوش، محتوا را مشخص کرده است که در آن یک قطعه از محتوا را تکراری می داند؟ بیل هارتزر این سوال را به جان مو،، م،ع جستجوی گوگل، در توییتر مطرح کرد، که مو، پاسخ داد که وجود ندارد و نمی‌داند چگونه آن را اندازه‌گیری کند. در پاد،ت قبلی، گوگل نحوه شناسایی و پردازش محتوای تکراری را بیان می کند. اول، تمام محتوای تکراری را گروه بندی می کند – این به ،وان تشخیص فریب شناخته می شود. سپس تعیین می کند که کدام یک از این صفحات صفحه رهبر است – متعارف سازی. در نهایت، گوگل از یک چک‌سام استفاده می‌کند که محتوا را به صورت اعداد و نمادها نشان می‌دهد. اگر جمع‌های بررسی صفحات خاصی مطابقت داشته باشند – محتوا به ،وان تکراری تعریف می‌شود. این بدان م،است که درصدی برای اندازه گیری محتوای تکراری وجود ندارد، بلکه یک نمایش جمع‌بندی چک وجود دارد.

گوگل مشخص می کند که آیا متا تگ ها بر رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارند یا خیر: در آ،ین پاد،ت Ask Googlebot Youtube، جان مو،، وکیل جستجوی Google، روشن می‌کند که آیا رتبه‌بندی جستجو تحت تأثیر تگ‌های متا ربات است یا خیر. جواب کوتاه، نه است. تگ های ربات متا هیچ تاثیری بر رتبه بندی جستجو ندارند، اما برای شخصی سازی نحوه نمایش آنها در قطعات جستجو استفاده می شود. با این حال، آنها می توانند بر نرخ کلیک (CTR) شما تأثیر بگذارند. به ،وان مثال، ممکن است متوجه شوید که قطعه جستجوی شما اطلاعات زیادی را نشان می دهد، در این صورت ممکن است کاربر نیازی به کلیک روی سایت شما احساس نکند. تگ های متا ربات مختلفی وجود دارند که می توانند قطعات جستجوی شما را سفارشی کنند. وارسی پست مجله موتور جستجو یا سند راهنمای گوگل برای اطلاعات بیشتر.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می تو،د استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.




منبع: https://www.seoblog.com/seo-news-you-can-use-google-core-and-،uct-review-updates-complete/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است