به‌روزرسانی‌های آخر هفته Google، EAT برای همه سؤالات، به‌روزرسانی‌های Google مستند شده، خط‌مشی جدید هرزنامه و موارد دیگر

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-11-25-2022-34470.html

احتمالاً گوگل یک به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی آ، هفته دیگر را انجام داده است، من یک الگو را در اینجا می‌بینم. هیونگ جین کیم از گوگل گفت EAT برای همه پرس و جوها استفاده می شود، نه فقط YMYL. گوگل به‌روزرس،‌های جستجوی قابل توجه خود را مستند کرده است، آنها اکنون سیستم‌ها، حتی برخی از سیستم‌های بازنشسته را می‌نامند. Google برای ،، که سایر سیاست‌های هر،مه را دور می‌زنند، خط‌مشی جدیدی برای هر،مه در نظر گرفته است. گوگل اعلام کرد که گوگل یک سیستم جدید برای ،یدن از خارج از ایالات متحده ایجاد کرده است. همچنین، گری گفت 60٪ از اینترنت تکراری است – 60٪! گوگل نمونه هایی از URL های کشف شده اما در حال حاضر فهرست نشده را درخواست کرد که فکر می کنید باید ایند، شوند. بسیاری از سئوکاران هنوز از پست مهمان به دلایل سئو استفاده می کنند، علیرغم اینکه این پست بر خلاف دستورالعمل های گوگل است. جان مو، گوگل در حال صحبت در مورد زیر دامنه ها گرفتار شد. Google زبان های پشتیب، شده را برای لحظات کلیدی نشانه گذاری SeekToAction مستند کرده است. گوگل اعلام کرد که آ،ین دسته از سایت های ایند، اول موبایل به زودی منتشر خواهد شد. گوگل در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید نیز هست. گوگل بر،ب “توصیه های بیشتر” را به محصولات بیشتری تغییر داد. بینگ TikTok را در نتایج جستجوی خود تبلیغ می کند. Google AdSense یک برنامه گیت تبلیغاتی با پاداش آزمایش بتا است. و آیا می دانستید که مت کاتز با سرگئی برین و ،ی پیج در مورد اینکه آیا می توان گوگل را اسپم کرد یا خیر دعوا کرد؟ و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

حامی: خلاصه ویدیویی این هفته توسط حمایت مالی می شود دودا، وب سایت ساز حرفه ای که می تو،د خودتان تماس بگیرید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

جستجوی موضوعات بحث:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است