گوگل اکنون می تواند از خارج از ایالات متحده بخزد

نه او این کار را نکرد

— گری کوجیری/경리 ایلیس (@met،de) 25 نوامبر 2022

این توییت است:

Googlebot می‌تواند از کشوری که سرور در آن قرار دارد (ی،ی از خارج از ایالات متحده) ب،د. سیستم قبلاً فعال شده است اما ممکن است (اصلاً) از آن استفاده نشود. علاوه بر این، تنها در شرایطی که دسترسی از خارج از کشور مسدود شده باشد، موثر می شود. #SearchCentralLive https://t.co/1hPl67NPw8

— Kenichi Suzuki🇺🇦Kenichi Suzuki (@suzukik) 24 نوامبر 2022

به روز رس،، این گزارش 100٪ دقیق نیست. گری پست کرد ماستودون بعد از اینکه او این داستان را دید و گفت: “این کاملاً چیزی نیست که من گفتم. من گفتم که بلوک های IP تخصیص داده شده اند و شما می تو،د کشورهایی که به آنها اختصاص داده شده اند را بررسی کنید و ممکن است در آینده از آنها برای ،یدن محلی استفاده کنیم.”

Gary Illyes از Google دیروز در Google Search Central Live در سنگاپور اعلام کرد که Googlebot، Google، اکنون می تواند از خارج از ایالات متحده ب،د. او گفت، طبق گزارش‌ها، سیستم مدیریت این مورد در حال حاضر فعال است اما ممکن است در همه موارد استفاده نشود یا اصلاً برای سایت شما استفاده نشود.

گوگل قبلاً گفته بود که در سال 2017 هیچ مزیتی برای ،یدن از خارج از ایالات متحده پیدا نکرده است. با این حال مواقعی وجود دارد که Google از یک منطقه خاص می ،د اما نادر است.

در اینجا بقیه داستان اصلی است که قبلاً آن را گزارش کردم. اما لطفاً به روز رس، گری بالا را در نظر بگیرید.

کنیچی سوزوکی، که در این رویداد حضور داشت، در این پست پست کرد توییتر گفت: “Googlebot می تواند از کشوری که سرور در آن واقع شده است (ی،ی از خارج از ایالات متحده) ب،د. این سیستم قبلاً فعال شده است اما ممکن است (اصلاً از آن استفاده نشود). کشور مسدود شده است.»

به خاطر داشته باشید، این احتمالاً برای سایت‌هایی استفاده می‌شود که (الف) دسترسی Googlebot را از مناطق ایالات متحده مسدود می‌کنند، (ب) محتوای متفاوتی را از کشورهای مختلف نشان می‌دهند و (ج) Google بر اساس هدف‌گیری جغرافیایی به چیزی غیرعادی مشکوک می‌شود.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-can-now-crawl-from-outside-the-us-34468.html

شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است این اتفاق در اوایل سال جاری از جانب جان مو، گوگل رخ دهد، شنیدیم. جان گفت: “من می توانستم این را ببینم [where Google crawls from] اگر نیاز گسترده‌تری ببینیم، در طول زمان گسترش می‌یابد.” بنابراین به نظر می‌رسد که ما آنجا هستیم.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است