بنابراین بسیاری از سئوکاران نمی‌دانند که لینک‌های پست مهمان نباید طبق گفته گوگل فالو شوند

به نظر من، بسیاری از سئوکاران، شاید بیش از نیمی از آنها، هیچ ایده ای ندارند که لینک های پست های مهمان طبق گوگل باید nofollow شوند.

به هر حال، من فکر می کنم مسئله این است که ا،ر سئوکاران فکر می کنند این یک تاکتیک سئو قانونی است در حالی که گوگل بارها گفته است که اینطور نیست. شاید سند سیاست های هر،مه باید در مورد آن واضح تر باشد؟ نه اینکه مردم به هر حال آنها را بخوانند؟

تاپیک روشن بود ماستودون جایی که سئو سایت نوشت: “چون من پست مهمان انجام می دهم، و گاهی اوقات سایت های تصادفی به من لینک می دهند، که من دوست ندارم. پس چیزی به نام بک لینک های “خیلی زیاد” وجود ندارد؟

جان سپس پاسخ داد: “بله، ما پست های مهمان را برای پیوند در سایت خود ذکر می کنیم سیاست های هر،مهجان افزود: «از دیدگاه من، آنها اساساً پیوندهایی هستند که شما خودتان در سایت های دیگر قرار می دهید، بنابراین نباید به ،وان پیوندهای طبیعی دیده شوند. استفاده از nofollow در آنجا برای افزایش ترافیک و دیده شدن سایت شما خوب است، اما بیشتر شبیه یک تبلیغ است تا یک پیوند طبیعی. سیستم‌های ما برای شناسایی و خنثی ، این موارد کار می‌کنند، یا اگر مشکل بزرگی هستند، ممکن است اقدامات قوی‌تری انجام دهیم.”

جان پاسخ داد “TBH (راستش بگویم) ،مت ارسال مهمان بخشی است که من بیشتر نگران آن هستم — اگر این کار را انجام می دهید، باید مراقب باشید که پیوندهای پست مهمان nofollow باشند.”

بحث انجمن در ماستودون.


منبع: https://www.seroundtable.com/guest-post-links-nofollow-google-34472.html

پس از پست آن نظرسنجی در هفته گذشته، نظراتی که از سئوکاران دیدم که می‌گفتند این پست‌های مهمان می‌توانند فالو داشته باشند، اما آن‌هایی که نمی‌توانند یا می‌گویند گوگل به م،ای آنچه آنها گفته‌اند نیست، بسیار زیاد بود. البته، شما همیشه سئوکار، دارید که می‌گویند، “خوب کار می‌کند، بنابراین من این کار را انجام می‌دهم” و آنها می‌دانند که این برخلاف دستورالعمل‌ها است، فکر می‌کنند کار می‌کند، و به هر حال این کار را انجام می‌دهند.

که سئوکار شوکه شد، او گفت: “اوه واقعا؟ چرا اینطور است؟ چون من پست های مهمان زیادی دارم، تلاش زیادی برای آن انجام داده ام. و همه آنها را دنبال می کنند. من نمی دانستم که… دیروز یک پست را دیدم. افت بسیار زیادی در موقعیت ها، بنابراین شاید گوگل به دلیل تعداد زیاد پست های مهمان بک لینک های dofollow دیگر برای وب سایت من ارزش قائل نیست؟

روز دیگر، نظرسنجی را پوشش دادم که نشان داد حدود نیمی از سئوکاران هنوز از پست مهمان برای اه، سئو استفاده می کنند. سپس چند روز بعد، یک SEO در مورد چیزی از جان مو، پرسید و جان به او گفت که پیوندهای پست مهمان باید nofollow شوند، و SEO شوکه شد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است