تمام هدف استخدام یک آژانس این است که محتوا را از دست خود بردارید تا نگران آن نباشید. این است شغلشان به:
- صدای برند خود را میخکوب کنید.
- در وبلاگ خود به درستی پیوند دهید.
- از دستور زبان و املای صحیح استفاده کنید.
- از کلمات کلیدی به درستی استفاده کنید.
- و به طور کلی محتوایی تولید کنید که بتو،د به آن افتخار کنید.
اگر یکی از موارد بالا را مشاهده کردید نشانگرها به طور مداوم، وقت آن است که آژانس بازاریابی محتوای خود را ا،اج کنید. آنها باید بهتر بدانند و بهتر عمل کنند.
4. آژانس بازاریابی محتوا به خوبی ارتباط برقرار نمی کند
مثلا:
- آیا آژانسی که با آن کار می کنید نگر، های شما را جدی می گیرد؟
- آیا آنها خوب گوش می دهند؟
- آیا آنها شما را در هر مرحله از راه در جریان نگه می دارند؟
آن نتایجی که آرزویش را دارید اراده در اطراف پیچ می آیند
وظیفه آژانس بازاریابی محتوا این است که بازاریابی محتوای شما را مدیریت کند تا مجبور نباشید. آنها همه چیز را از برنامه ریزی گرفته تا ایجاد تا توزیع مدیریت خواهند کرد.
و به هر حال، آژانس بازاریابی محتوای شما باید از ابتدا انتظارات دقیقی برای نتایج داشته باشد.
در ابتدا می تواند ناامید کننده باشد، اما ثبات در آینده سود زیادی را به همراه خواهد داشت.
با آژانس بازاریابی محتوایی که ارتباط خوبی برقرار نمی کند، هرگز به نتایج خوبی نخواهید رسید.
این ممکن است منجر به جریمه ای برای سایت شما شود – که می تواند از تنزل رتبه تا حذف کامل از جستجوی گوگل متغیر باشد.
نگه دارید. نه خیلی سریع.
آنها در برابر شما پاسخگو هستند، همانطور که شما در برابر آنها پاسخگو هستید. اعتماد متقابل مهم است. اگر کار تیمی را احساس نمی کنید، ممکن است بخواهید در رابطه کاری تجدید نظر کنید.
7. شما مشکوک هستید که آنها از تکنیک های هر،مه یا گمراه کننده برای به دست آوردن نتایج سریع استفاده می کنند
بدون ارتباط مستحکم:
- ممکن است در مورد اینکه با محتوا به کجا میروید مطمئن نباشید.
- ممکن است در مورد اینکه چه اتفاقی می افتد و چه زم، اتفاق می افتد نامشخص باشید.
- ممکن است احساس تنهایی کنید، در حالی که در واقع باید احساس کنید که عضوی از یک تیم هستید.
از دست دادن مداوم ضرب الاجل ها و ارائه بهانه ها دلیل خوبی برای جدا شدن از یک آژانس است.
این محتوا به ایجاد آگاهی در مورد برند، جذب ترافیک بیشتر و ایجاد سرنخ بیشتر کمک می کند.
برخی از پرچمهای قرمز که باید در ارتباط با ارتباطات به آنها توجه کنید عبارتند از:
- عدم پاسخ به ایمیل ها یا پیام ها، یا انتظار روزها برای دریافت پاسخ.
- سوال پرسیدن اما پاسخهای رضایتبخش نمیگیرید یا اصلاً جوابی نمیگیرید.
- نمی د،د چه زم، با آژانس بعدی برای بررسی استراتژی، پیشرفت یا نتایج خود ارتباط برقرار خواهید کرد.
- عدم شفافیت از طرف آنها، که منجر به سردرگمی شما می شود.
5. آژانس به طور مداوم ضرب الاجل ها را از دست می دهد
معمولاً تنها راه برای به دست آوردن نتایج سریع با محتوا، تقلب است.
بگویید این اتفاق در چند ماه اول رابطه شما می افتد. این چیزی است که می توان به سرعت به آن اشاره کرد و اصلاح کرد تا دیگر تکرار نشود.
چه چیزی می دهد؟ آیا زمان آن رسیده است که آژانس بازاریابی محتوای خود را ا،اج کنید و ادامه دهید؟
هر،ی اشتباه می کند. نکته مهم این است که آیا یاد می گیرید آنها را تکرار نکنید.
کیفیت محتوا یک عامل رتبه بندی جستجوی ارگ،ک است. این بدان م،است که شما کاملاً باید نگران کیفیتی باشید که از آژانس مسئول نوشتن آن دریافت می کنید.
گفته می شود، سوزن باید قبل از آن شروع به حرکت کند. شما باید در عرض چند ماه شروع به دیدن دستاوردها کنید – افزایشی، اما با این وجود. اگر هیچ حرکتی در هیچ معیاری مشاهده نمی کنید و شش ماه گذشته است، ممکن است بخواهید شروع به پرسیدن سؤال کنید.
حتی امروزه، تاکتیک های هر،مه به طور شگفت انگیزی در بازاریابی محتوا رایج است. با این حال، استفاده از آنها یک تله غول پیکر است. ممکن است شاهد افزایش سریع در رتبهبندی یا ترافیک باشید، اما اینها دستاوردهای ناپایدار هستند.
برای مشاهده ROI کامل از محتوا، از چندین ماه تا یک سال کامل یا بیشتر طول می کشد.
آنها به همان سرعت ناپدید می شوند زیرا گوگل به طرز فوق العاده ای دقیق تنظیم شده است و می تواند بیشتر انواع هر،مه ها را شناسایی کنید از طریق سیستم های خودکار آنها و همچنین از طریق عمل دستی.
اما امید شما با گذشت ماهها و بدون تغییر در آگاهی، ترافیک، رتبهبندی موتورهای جستجو یا تبدیلها شروع به از بین رفتن کرد.
این ما را به نقطه بعدی هدایت می کند.
6. آژانس با شما مانند یک شریک رفتار نمی کند
ناگفته نماند، بازدیدکننده ای که محتوای بد را می خواند به احتمال زیاد:
- پرش.
- شما را در پوشه ذهنی “اعتماد نکنید” خود ذخیره کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو