جدید در زمین موتورهای جستجو
2014: میتو،د روی تاریخ شروع و/یا پایان کلیک کنید و یک پاپ تقویم برای تغییر تاریخ ورود و ،وج شما ظاهر میشود.
2010: “صفحه سهام و وجوه” بینگ اطلاعات عمیقی را برای کاربر، که در مورد سهام و امور مالی دنبال میکنند یا تحقیقات انجام میدهند ارائه میدهد.
2011: آیا رسوایی ها یا تحقیقات ضد انحصار باعث شد مردم کمتر به گوگل اعتماد کنند یا برند آن را خدشه دار کنند؟ اصلا.
2014: 68.8 درصد از شرکت کنندگان قصد داشتند در پاسخ به حذف داده های کلمات کلیدی توسط گوگل، روی نرخ تبدیل و معیارهای عملکرد تمرکز کنند.
2008: “این مانند معامله با سیا است.”
2011: آ،ین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه ،، ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه ،اب بازی هایی دارند و موارد دیگر.
2020: این ابزار به طور موقت نش،های اینترنتی را از نمایش در Google مسدود کرد و محتوا و محتوای قدیمی فیلتر شده توسط SafeSearch را نشان داد.
2008: کاربران میتوانند مسیرها یا مکانهای ،بوکار را بدون وارد ، آدرس مقصد دریافت کنند.
2009: Click Forensics میانگین كل نرخ كلاهبرداری كلیك برای سه ماهه چهارم 2008 را 17.1 درصد ،ن زد كه بالاترین سطح از زمان شروع ردیابی آن در سال 2006 است.
این ستونها یک ع، فوری در زمان هستند و از زمان انتشار بهروزرس، نشدهاند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست.
ما هنوز نمیدانستیم که این پاسخها «قطعههای ویژه» نامیده میشوند، اما به وضوح این چیزی است که میبینیم. تنها چیزی که گوگل در آن زمان میگفت این بود: «ما همیشه در حال آزمایش انواع مختلف پاسخها هستیم، اما در این مرحله جزئیات بیشتری برای اشتراکگذاری نداریم.»
2016: این نمونههایی را در مورد چگونگی کمک به Google در یافتن صفحات وب شما، نحوه ارائه ایدههای بهتر در مورد آن صفحات و نحوه ایجاد صفحات وب من، برای بازدیدکنندگان گسترش داد.
2009: هدف: کمک به تبلیغ کنندگان کوچک و متوسط که از “مشکلات عملکرد” رنج می برند.
2020: نمایه سازی فوری و کنترل بیشتر بر محتوا از مزایای ناشران و صاحبان سایت بود.
2021: ،، که او را میشناختند، تحسینش می،د، از او یاد میگرفتند و او را دوست میداشتند، از این فقدان سرگردان بودند.
2014: این هشدار بیشتر به سایت های وابسته در صنعت “بزرگسالان” بود.
< 27 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 29 ژانویه >
2008: گوگل یک ویدیوی جدید را به مجموعه ویدیوهای حریم خصوصی موجود خود اضافه کرد، به علاوه یک کتابچه حریم خصوصی (PDF) برای آموزش مصرف کنندگان و والدین در مورد حریم خصوصی داده های آنلاین ایجاد کرد.
2015: گوگل برای صفحات وب که به صورت پویا محتوای خود را بر اساس مبدا IP یا تنظیمات زبان تغییر می دهند، پشتیب، اضافه کرد.
آیا این شبیه قطعه های برجسته به نظر می رسد؟ باید. چون بود.
2011: خدمات آنلاین، که تمام عملیات آنلاین مایکروسافت از جمله MSN و Bing را در خود جای داده است، 543 میلیون دلار ضرر کرده است. این رقم از 463 میلیون دلار در سال 2010 بیشتر بود.
ما از گوگل می د،م که قطعه های برجسته در آن معرفی شده اند ژانویه 2014. ما تاریخ رسمی شروع آزمایش گوگل را نمی د،م، اما این روزی بود که Search Engine Land برای اولین بار در مورد ویژگی جستجوی جدید گزارش داد.
در سال 2014، گوگل شروع به پاسخ دادن به سؤالات پیچیده در بالای نتایج جستجوی خود با پاسخها (یا پاسخهای) دقیق از وبسایتها کرد.
2010: این یک تماس به قیمت یک کلیک روی گوشی های تلفن همراه بود.
2020: نگاهی به نحوه برخورد گوگل با تبلیغات در نتایج جستجو، از سایه آبی تا آ،ین نسخه امروزی.
2012: تصاویر و نظرات در ثبت حرکات چشم و کلیک کاربران بسیار مهم بود.
2010: گوگل پیشنهادهای جستجوی شخصی را که در Google Maps ظاهر میشد، شروع کرد.
2013: ،ت ها به دلایل مختلف به طور معمول از موتورهای جستجو مانند گوگل برای دسترسی به اطلاعات کاربران درخواست می کنند. گوگل گفت که آنها هر درخواست را به طور باورن،ی جدی می گیرند.
2008: Google نمای نقشه و نمای اطلاعات جدیدی را اضافه کرد که به شما امکان می دهد نتایج مختلفی را در صفحه نشان دهید.
2011: گوگل و ائتلاف 40 ایالت به رهبری کانکتیکات مذاکراتی را با هدف حل و فصل مسائل مربوط به جمع آوری داده های شخصی گوگل از طریق شبکه های وای فای ناامن آغاز خواهند کرد.
2014: پنج گرایش از تبلیغات تبلیغکننده Super Bowl که در گوگل و شبکه یاهو بینگ اجرا میشوند.
2019: بر اساس تجزیه و تحلیل شخص ثالث، سهم موتور جستجو کوچک بود، اما برخی از معیارهای آن بهتر از Bing بود.
2011: تغییر در الگوریتم آنها برای جلوگیری از محتوای اسکراپر با کیفیت پایین در فهرست گوگل بود. کمی بیش از 2 درصد از پرس و جوها را تحت تأثیر قرار داد.
2014: این گزارش نشان داد که هزینه جستجوی پرداخت شده نسبت به سال گذشته 37.4 درصد افزایش یافته است.
2012: آمیت سینگال به Search Engine Land گفت: «… مردم درباره یک محصول و یک جهت کلی که ما در دو هفته اول عرضه داریم قضاوت میکنند… واضح است که کارمان تمام نشده است. محصول کامل نیست بهبود خواهد یافت.»
درباره نویسنده
2016: آنها در ازای این که گوگل از فضای ارزشمند نتایج جستجوی خود صرف نظر کرد، ارزش کمی اضافه ،د.
2011: نسخه نمایشی چندین تبلت مورد انتظار بود
2011: صفحات مقصد بینگ به جستجوگران اجازه می دهد چندین مقصد را در یک طرح کنار هم مقایسه کنند.
2014: تصور اینکه یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در گوگل کاربرد گسترده ای داشته باشد، از جستجو و موبایل… تا تبلیغات، روبات ها، ماشین های خودران، امنیت و خانه متصل، سخت نیست.
2007: این به سازندگان ویدیوی اصلی این امکان را می دهد که هر بار که ویدیوهایشان در YouTube تماشا می شود درآمد ،ب کنند.
2022: دنی سالیوان از گوگل گفت: «چیزی است که سیستمهای ما معمولاً به آن توجه میکنند، بنابراین برای بهبود آن در حال بررسی آن هستیم».
2010: این مقدار کمی بیشتر از 36٪ از مصرف کنندگان بریت،ایی بود که این کار را انجام داده بودند، اما بسیار کمتر از آلمان (59٪) و فرانسه (56٪) بود.
2012: این 125 سال قبل در فورت کیوگ، مونتانا اتفاق افتاد.
پوشش ما را در مورد آنچه که در آن زمان یک ویژگی آزمایشی بود بخو،د: پاسخهای OneBox جستجوی Google جزئیات بیشتر میشوند
2013: گوگل ظاهراً در تلاش بود تا AdWords Express و Google+ را به صورت متقابل تبلیغ کند.
2019: این مشکل گوگل بود و حل خواهد شد.
2014: کاتس به این سوال پاسخ می دهد: “چگونه یک سایت قدیمی می تواند رتبه خود را در طول زمان حفظ کند؟”
2016: کاربران یاهو با جریان تقریبا بی نهایت خبری خود، دیگر نیازی به باز ، مقالات خبری در چندین تب مرورگر نداشتند.
2020: این تغییرات شامل گزینه های بیشتر موتور جستجو و یک صفحه مقدماتی با هدف کاهش تعصب بود.
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.
منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-january-28-392325
2015: به روز رس، ها شامل تصاویر ماهواره ای و سطح زمین جدید و نقشه دقیق صندلی از خود استادیوم بود.
2008: DotHomes به دنبال تبدیل شدن به “گوگل جستجوی اموال” بود و در حال ،یدن برای لیست بود.
2011: گوگل صفحه اصلی را برای رابط تبلیغاتی AdWords خود در ت، برای ارائه اطلاعات مرتبط تر و سفارشی شده برای بازاریابان دوباره طراحی کرد.
2016: می تو،د عملکرد کمپین AdWords را بررسی کنید، قیمت ها را تغییر دهید و بودجه را از طریق تلفن خود تنظیم کنید.
2010: کمتر از 24 ساعت پس از معرفی اپل آی پد اپل، گوگل بهبودهایی را در صفحه اصلی Google Books اعلام کرد.
2008: لوگوی گوگل از لگو ساخته شده بود.
2013: در طول 18 ماه گذشته، ChaCha 2 میلیارد سوال دیده و 129 میلیون جفت پرسش و پاسخ را سازماندهی کرده است.
2010: ما بیش از 20 سال است که در چین تجارت کردهایم و قصد داریم درگیر بم،م، به این م،ی که تجارت ما باید به قو،ن چین احترام بگذارد.
2009: جستجو تقریباً به طور مساوی توسط همه گروه ها در سراسر صفحه مورد استفاده قرار گرفت.