خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 27 ژانویه 2023

موبایل و صدا

PPC

بازخورد:

تجزیه و تحلیل

Google Ads اکنون از کلمات کلیدی منفی در سطح حساب پشتیب، می کند. اگر AI محتوای YMYL را بنویسد، سئوکاران کمتر به آن اعتماد دارند. همچنین، بیشتر سئوکاران استفاده از نویسندگان محتوای هوش مصنوعی را توصیه نمی کنند. گوگل می گوید که تگ marquee را به درستی مدیریت می کند. تکه‌های نتیجه جستجوی Google می‌توانند در اندروید پیمایش کنند. به علاوه، خلاصه ویدیوی هفتگی من را بررسی کنید، جایی که من به سرعت اخبار هفته‌های SEO/PPC را در حدود 10 دقیقه جمع‌آوری می‌کنم – فراموش نکنید که مش، شوید و دکمه لایک را بشکنید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • تبلیغات گوگل کلمات کلیدی منفی در سطح حساب را به دست می آورد
    می دانستیم که در راه است، Google Ads اکنون از کلمات کلیدی منفی برای ایمنی برند در سطح حساب پشتیب، می کند. گوگل به تازگی کلمات کلیدی منفی در سطح حساب را به گوگل ادز اضافه کرده است و جامعه PPC از این بابت خوشحال است.

  • نظرسنجی: محتوای YMYL تولید شده توسط هوش مصنوعی کمتر مورد اعتماد سئوکاران است
    Lily Ray یک نظرسنجی توییتری انجام داد و از سئوکاران پرسید که آیا به محتوای YMYL، پول یا زندگی شما، دسته بندی بیشتر، کمتر یا اگر توسط هوش مصنوعی نوشته شده باشد، اعتماد دارند یا خیر. ا،ریت قریب به اتفاق پاسخ‌ها گفتند که به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کمتر از محتوای تولید شده توسط انسان اعتماد دارند.
  • نظرسنجی: بیشتر سئوکاران استفاده از هوش مصنوعی را برای نوشتن محتوا توصیه نمی کنند
    یک نظرسنجی جدید در توییتر نشان می دهد که ا،ر سئوکاران هنوز احساس راحتی نمی کنند که از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوای مشتری استفاده کنند. در این نظرسنجی پرسیده شد، “آیا استفاده از یک نویسنده هوش مصنوعی را به مشتریان خود توصیه می کنید؟” ا،ر سئوکاران گفتند نه.

  • گری ایلیس: جستجوی گوگل به طور من، بر،ب‌ها را کنترل می‌کند
    گری ایلیس، از تیم روابط جستجوی گوگل، در لینکدین گفت که جستجوی گوگل بر،ب HTML marquee را “به‌درستی” مدیریت می‌کند. منظور از من، چیست؟ آن گری برای توست.
  • قطعه نتیجه جستجوی گوگل در برخی از مرورگرها قابل پیمایش است
    آیا می‌دانستید که در برخی از مرورگرها، به‌ویژه در اندروید در کروم و شاید سایر مرورگرها، می‌تو،د برای دیدن یک قطعه کوتاه‌تر و طول،‌تر در نتایج جستجوی Google، پیمایش کنید؟ من متوجه نشدم، اما کامران بدال این روز را دید و گلن گیب توانست آن را تکرار کند.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدئو: Google Layoffs، DOJ از Google شکایت می کند، ایده های محتوای کنسول جستجو و Google Optimize Going Away، بازگشت جستجوی یاهو
    همانطور که در هفته گذشته به طور خلاصه اشاره کردم، گوگل هفته گذشته ا،اج های گسترده ای را اعلام کرد و من درباره آنچه تاکنون در مورد آن می دانم صحبت می کنم. همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد گوگل تبلیغ‌کنندگان را تحت فشار قرار می‌دهد تا از فروشندگان شخص ثالث و نه از کارکنان داخلی خود استفاده کنند. و، دادگستری بار دیگر از گوگل شکایت کرد تا…

  • دستگاه آب نبات پنبه گوگل در لندن
    در اینجا یک دستگاه آب نبات پنبه ای است که چند ماه پیش برای یک رویداد YouTube Live در دفتر Google بود. فکر نمی‌کنم این دستگاه در آنجا زندگی کند، من گمان می‌کنم گوگل آن را برای این رویداد اجاره کرده است، اما من نیستم

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

سئو

لینک ها و بازاریابی محتوا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-27-2023-34813.html

صنعت و تجارت

محلی و نقشه ها

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است