اسنپ ​​برای تجربه خرید جدید AR با آمازون شریک می شود

جدید در زمین موتورهای جستجو

چگونه کار می کند. پلتفرم سلف سرویس اسنپ دارای یک وب ساز لنز است که به برندها اجازه می دهد در عرض چند دقیقه لنزهای ،ید بسازند. در آوریل امسال، اسنپ اعلام کرد که دسترسی ،ده‌فروشان را به فناوری پردازش تصویر AR جدید در مدیریت دارایی سه بعدی خود آغاز می‌کند که ساخت تجربه‌های ،ید AR را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. اسنپ ​​در آن زمان توضیح داد که این فرآیند از هوش مصنوعی و عکاسی خود برند برای تبدیل ع،‌های استاندارد به دارایی‌های واقعیت افزوده استفاده می‌کند.

آمازون اکنون به کاربران اسنپ چت این امکان را می دهد که به صورت دیجیتالی عینک در دسته هایی مانند عینک آفتابی، عینک مطالعه یا عینک فصلی از تعدادی از برندهای معروف از جمله Maui Jim، Persol، Oakley، Ray-Ban، Costa Del Mar و دیگران را امتحان کنند.

وقتی کاربران عینکی را پیدا می کنند که دوست دارند، می توانند برای ،ید روی پیوندی در پایین صفحه ضربه بزنند. این آنها را برای پرداخت به برنامه آمازون در تلفن خود هدایت می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. برندها و تبلیغ‌کنندگ، که محصولات را تبلیغ می‌کنند می‌توانند به سرعت و به راحتی لنزهای اسنپ را ایجاد کنند تا به کاربران اجازه دهند محصولات را امتحان کنند و مستقیماً از برنامه ،ید کنند. گزارش شده است که اسنپ فروش را کاهش نمی دهد، بنابراین برندها می توانند پلتفرم را بدون پرداخت درصدی از فروش آزمایش کنند.


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/snap-partners-with-amazon-for-new-ar-s،pping-experience-389317

اسنپ ​​می گوید که در طول سال گذشته، 250 میلیون کاربر آن بیش از 5 میلیارد بار با لنزهای AR خود درگیر شده اند.

برندهای دیگر نیز به دنبال این روند هستند. از دیگر شراکت‌های برند اسنپ می‌توان به MAC Cosmetics، Ulta Beauty، American Eagle، Puma، Chanel، Walmart، LVMH، برندهای عینک Goodr و Zenni Optical و Disguise اشاره کرد.

سرمایه گذاری های ،ید AR اسنپ. اسنپ ​​امسال سرمایه گذاری زیادی در ،ید AR انجام داده است، از جمله ارتقاهایی که به برندها و ،ده فروشان امکان می دهد اطلاعات محصول و قیمت را در زمان واقعی تغییر دهند، به تجزیه و تحلیل بهتری دسترسی داشته باشند و توانایی ایجاد آسان لنزهای ،ید جدید را داشته باشند.

به لنزهای جدید آمازون دسترسی پیدا کنید. برای دسترسی به ویژگی جدید ،ید آمازون AR، کاربران اسنپ چت می توانند لنزهای جدید را در نمایه عمومی @amazonfa،on در برنامه اسنپ چت، از طریق کاوشگر لنز اسنپ، از طریق تب جدید “درس-آپ” با تجربه ،ید AR و از طریق اسنپ پیدا کنند. چرخ فلک لنز دوربین.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است