واکنش برندها و آژانس ها به تغییرات بنیادین ایلان ماسک در توییتر

جوئل ام. پتلین، سرپرست و مشارکت‌کننده Newsweek Opinion پاسخ داد

ماسک سابقه رفتار ظالمانه‌ای دارد، همانطور که در سال 2018 شاهد بودیم که او یک غارنورد ،یسی را “پدو پسر” در هنگام نجات تیم فوتبال پسران تایلندی خطاب کرد. غواص از ماسک به خاطر نظراتش شکایت کرد و ماسک بعداً به هیئت منصفه گفت که توهین او به م،ای واقعی کلمه قرار نبوده است.

20 دلار در ماه برای نگه داشتن چک آبی من؟ ل،ت به این، آنها باید به من پول بدهند. اگر این کار برقرار شود، من مانند انرون رفته ام.

– استیون کینگ (@StephenKing) 31 اکتبر 2022

یک فرد آگاه به این موضوع گفت که لسلی برلند، مدیر ارشد بازاریابی، جی سالیوان، رئیس محصولات توییتر، و ژان فیلیپ مائو، معاون فروش جه، آن، نیز ، کرده‌اند. رویترز. بلافاصله مشخص نشد که آیا آنها استعفا دادند یا از آنها خواسته شد که ، کنند.

توییتر آبی جدید

اقدامات توییتر (و پیامدهای ناشی از آن) به تأثیر عمومی متوقف نخواهد شد. خود را برای یک بحران داخلی جدی آماده می کند. این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ا،اج کارکنان است و انتظار دارد که کارکنان در حال حاضر در شیفت‌های 12 ساعته، هفت روز در هفته کار کنند و به‌طور شگفت‌انگیزی کارمندان در حال استعفا هستند. رهبران باید لحن را برای تضمین یک محیط کار سالم تعیین کنند. در اینجا ماسک دقیقا برع، عمل می کند. به غیر از تشویق مدیریت ضعیف زمان و ریشه کن ، زندگی افرادی که در حال حاضر در توییتر کار می کنند، اقدامات ماسک او را به بهترین شکل به ،وان یک رهبر معرفی نمی کند، به خصوص برای هیچ یک از کارمندان آینده توییتر که او می خواهد استخدام کند. این اقدامات پیام روشنی را به کارکنان فعلی و آینده می‌فرستد و می‌تواند تأثیرات ماندگاری بر یک شرکت داشته باشد، حتی سال‌ها بعد.»

کل هیئت شلیک کرد

سارا پرسونت، رابط تبلیغاتی و مدیر ارشد تجاری توییتر روز سه شنبه از سمت خود کناره گیری کرد. او در توییتر خود نوشت: «سلام به دوستان، می‌خواستم به اشتراک بگذارم که روز جمعه از توییتر استعفا دادم و دسترسی کارم به طور رسمی شب گذشته قطع شد.»

مورفی در توییتی نوشت: «ما باید نگران باشیم که سعودی‌ها که علاقه آشکاری به سرکوب سخنان سیاسی و تأثیرگذاری بر سیاست ایالات متحده دارند، اکنون دومین مالک بزرگ یک پلت فرم رسانه‌های اجتماعی هستند. یک مسئله امنیت ملی واضح در خطر است و CFIUS باید بررسی کند.»

چرا ما اهمیت می دهیم

و با این حال، با پیام های مختلط او، زنگ “پرنده را آزاد کن” ممکن است نتوان به صدا درآمد. یاوربام می گوید، واضح است که کاربران مالکیت ماسک را به ،وان اجازه ای برای “آشکار ، توهین های نژادی” می دانند، همانطور که یکی از کاربران توییتر آن را بیان می کند.

همچنین نگران کننده است که از زمان تصاحب ماسک، یک مورد وجود داشته است افزایش قابل توجه با توهین نژادی و نازی روی سکو.

جدید در زمین موتورهای جستجو

این خودروساز و جنرال موتورز، رقیب تسلا، تبلیغات خود را موقتاً متوقف ،د، اما اظهار داشتند که تصمیم آن با «روش عادی ،ب‌وکار» برای «توقف موقت تبلیغات پولی ما» مطابقت دارد. این خودروساز افزود، توئیتر را به طور کامل رها نمی کند، زیرا “تعاملات مراقبت از مشتری در توییتر ادامه خواهد داشت.”

ماسک پیشنهاد کرد برای حفظ تأیید علامت چک آبی و همچنین دسترسی به سایر ویژگی‌ها، مبلغ 20 دلار در ماه از کاربران دریافت کند. در پاسخ، استفان کینگ نویسنده پاسخ داد

با این حال، برخی از تبلیغ‌کنندگان نگران نیستند، زیرا 58 درصد از بازاریابان مورد نظر ما فکر می‌،د این تغییر می‌تواند چیز خوبی برای برندها، بازاریابان و کاربران باشد.

رویکردی آشفته و آشفته به آزادی بیان

شوخی نیست، جوئل.

سرمایه گذاری ،ستان

هفته گذشته، ماسک یک نظریه توطئه بی اساس را ترویج کرد در مورد حمله خشونت آمیز اخیر به پل پلوسی. ماسک در پاسخ به توئیت هیلاری کلینتون گفت: «ممکن است این داستان بیشتر از آنچه که به نظر می رسد وجود داشته باشد. چند ساعت بعد این توییت پاک شد.

ماسک همچنین گفت که با اعمال ممنوعیت دائمی توییتر برای ،، که مکرراً قو،ن آن را نقض می کنند مخالف است و این احتمال را افزایش می دهد که تعدادی از کاربران جنجالی و ممنوع شده قبلی در این پلتفرم ظاهر شوند. بسیاری از ما نظاره گر خواهیم بود تا ببینیم آیا او به رئیس جمهور سابق ترامپ اجازه می دهد به موقع برای انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به سکو بازگردد یا خیر.

در پاسخ به علامت آبی توییتر، ماسک در توییتی نوشت: «سیستم فعلی اربابان و دهقانان، با ،، که تیک آبی دارند و آنهایی که ندارند، مز،ف است».

یکی از این شرکت های تبلیغاتی Media،nds IPG است.

تغییرات بنیادی و دیدگاه‌های ماسک می‌تواند برندها و آژانس‌ها را بترساند، زیرا هیچ‌کدام نمی‌خواهند با پلتفرمی مرتبط شوند که سخنان نفرت‌انگیز، توطئه‌ها و محیطی را که در آن کارمندان انبوه را ، می‌کنند مرتبط کنند.

مورفی در توییتی نوشت که از کمیته سرمایه گذاری خارجی – که ،ید ،ب و کارهای آمریکایی توسط ،یداران خارجی را بررسی می کند – درخواست می کند تا پیامدهای امنیت ملی سرمایه گذاری پادشاهی در توییتر را بررسی کند.

اندکی بعد، ماسک اعلام کرد «قدرت برای مردم! آبی با 8 دلار در ماه.”

همه آژانس ها و برندها با چشم انداز جدید ماسک موافق نیستند.

دالانا برند، مدیر ارشد مردم و تنوع، روز سه شنبه در پستی در لینکدین اعلام کرد که هفته گذشته نیز از سمت خود استعفا داده است. نیک کال،، مدیر کل فناوری‌های اصلی، ،وج خود را در توییتر تأیید کرد و تا دوشنبه شب بیوگرافی پروفایل خود را به «مدیر ارشد توییتر سابق» تغییر داد.

جمعه گذشته، شاهزاده سعودی الولید بن طلال، میلیاردر سعودی، گفت که او و شرکت هولدینگ پادشاهی‌اش در مجموع ۱.۸۹ میلیارد دلار از سهام موجود توییتر را به دست آورده‌اند که آنها را پس از ماسک بزرگترین سهامدار شرکت می‌سازد. این خبر باعث نگر، برخی از قانونگذاران از جمله سناتور کریس مورفی، دموکرات اهل کنتیکت شد.

یاورباوم ادامه داد:

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/twitter-advertising-elon-musk-،nds-agencies-389311

سخنان ماسک بیان می کند که او به ایمنی متعهد است و اخیراً پستی را منتشر کرده است: «تعهد توییتر به ایمنی برند بدون تغییر است»، اما به نظر می رسد اقدامات او چیز دیگری را بیان می کند.

به نظر می رسد او به آنچه می خواست می رسد.

خطر ایمنی برند

به دلیل نگر،‌های امنیتی و اعتماد تحت رهبری ماسک، برخی از آژانس‌ها توصیه می‌کنند که مشتریانشان تبلیغات خود را حداقل در حال حاضر در توییتر متوقف کنند.

ماسک قبلاً برخی از اعلامیه‌های خود را که «همه چیز پیش می‌رود» عقب نشینی کرده و در توییتی نوشت که توییتر «بدیهی است که نمی‌تواند به یک منظره جهنمی رایگان برای همه تبدیل شود، جایی که می‌توان هر چیزی را بدون عواقب گفت.»

هفته گذشته، رئیس جدید توییتر، ایلان ماسک، به تبلیغ‌کنندگان گفت که در حال ،ید توییتر است زیرا تمدن بشری به یک میدان شهر نیاز دارد، «جایی که می‌توان طیف گسترده‌ای از باورها را به شیوه‌ای سالم مورد بحث قرار داد».

او ادامه داد: خدمت به همه شما به ،وان یک رهبر و یک شریک، بزرگترین افتخار بوده است. بسیاری از من این را شنیده اند، اما مهم ترین نقشی که معتقدم در این شرکت ایفا کردم، دفاع از ا،امات ایمنی برند بود.

«تسلط ماسک در توییتر تاکنون نتایج ناگواری را به ما نشان داده است، یکی از واضح‌ترین سیگنال‌ها افزایش فوری سخنان نفرت‌انگیز در این پلتفرم است. آ مطالعه از دانشکده ارتباطات و رسانه در دانشگاه ایالتی مونتکلیر دریافت که در ساعاتی پس از ،ید ماسک، توییتر به محیطی «مبتذل و خصمانه» تبدیل شد، به طوری که در سخنان تنفرآمیز «جهش فوری، قابل مشاهده و قابل اندازه گیری» را تجربه کرد. رسانه های اجتماعی به ،وان فضایی برای گردهمایی عمل می کنند میلیاردهاو خصمانه تر شدن تأثیرات دنیای واقعی خواهد داشت. کلمات مهم هستند، آنها قدرت دارند. مطالعات بی‌شماری وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه سخنان نفرت‌انگیز است ارتباط مستقیم دارد با افزایش جرایم ناشی از نفرت.»

اریک یاوربام، مدیر عامل شرکت اریکو ارتباطات

ماسک بلافاصله پس از ،ید خود ا،اج شد مدیرعامل پاراگ آگراوال. علاوه بر این، روز پنجشنبه ماسک همچنین ند سگال مدیر مالی و مدیر سیاستگذاری را برکنار کرد ویجایا گده. ماسک همچنین شان ادجت، مشاور عمومی توییتر را ا،اج کرد.

مدیران بیشتری آن را کنار می‌گذارند

درباره نویسنده

نیکول فارلی

ماسک پاسخ داد: «ما باید صورت حساب ها را به نحوی پرداخت کنیم! توییتر نمی تواند به طور کامل به تبلیغ کنندگان متکی باشد. 8 دلار چطور؟»

بلومبرگ اشاره می‌کند که نمونه‌های دیگری از توئیت‌های نگران‌کننده‌تر برای ماسک وجود دارد، مانند نمونه‌هایی از مفسران در چین که برای حذف بر،ب «رسانه‌های وابسته به ،ت چین» لابی می‌کنند.

ما هم در حال انجام بازی انتظار و دید هستیم. یاورباوم اضافه کرد: «رسانه های اجتماعی به طور کلی در حال حاضر با مشکل مواجه هستند. اگر توییتر این مسیر را ادامه دهد، به راحتی می تواند خنثی شود.


توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است