Google ژانرهای موسیقی را به عنوان گزینه قرارگیری برای تبلیغات ویدیویی اضافه می کند


گوگل در حال ارائه یک گزینه جدید برای تبلیغات ویدیویی است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد انواع خاصی از موسیقی را در YouTube هدف قرار دهند.

قرارگیری جدید “Music Mood Lineups” برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای دسترسی به کاربران زم، که روحیه مثبتی دارند طراحی شده است، زیرا تعداد قابل توجهی از مردم گزارش می‌دهند که موسیقی آنها را خوشحال می‌کند.

گوگل در اطلاعیه ای اعلام کرده است:

“موسیقی یک رسانه عمیقا شخصی است و اغلب حالت ذهنی شنوندگان را منع، می کند. در واقع، یک نظرسنجی جدید Ipsos که به سفارش گوگل انجام شده است نشان می دهد که 48٪ از مردم ایالات متحده می گویند که موسیقی را برای بهبود خلق و خوی خود مصرف می کنند و 84٪ می گویند که موسیقی آنها را بسیار خوشحال می کند.

گوگل در حال راه‌اندازی پنج نوع مجموعه‌های خلق موسیقی زیر در 20 کشور است:

  • رومانتیک
  • شاد و نشاط آور
  • خنک
  • افتضاح
  • حالت های بد بو

هنگام قرار دادن تبلیغات توسط گروه موسیقی موزیک، تبلیغات در کنار ویدیوهایی ارائه می‌شوند که از همان سیگنال‌های خلقی که YouTube به‌،وان بخشی از فهرست‌های پخش YouTube Music استفاده می‌کند، ارائه می‌شود.

برای مثال، مجموعه خلق و خوی شاد و نشاط‌آور، شامل ویدیوهایی از شادترین آهنگ‌های پاپ و لیست‌های پخش جایگزین شاد و بسیاری از فهرست‌های پخش دیگر است که مردم برای احساس خوب به آن گوش می‌دهند.

دسترسی

هدف‌گیری توسط Music Mood Lineups برای تبلیغ‌کنندگان Google Ads در 20 کشور در دسترس است.

اکنون می‌تو،د انواع هدف‌گذاری محتوا را در زیر پیدا کنید “محتوا” در ناوبری کناری حساب Google Ads شما.

«موضوعات»، «محل‌ها»، «کلمات کلیدی نمایش/ویدیو»، و «استثناها» برای همه انواع هدف‌یابی محتوا اکنون در برگه «محتوا» در منوی پیمایش جانبی دسته‌بندی می‌شوند.

برای «Exclusions»، روی فلش کشویی در سمت راست عبارت «Exclusions» کلیک کنید تا موارد استثنا را برای موضوعات، مکان‌ها یا کلمات کلیدی نمایش/ویدیو انتخاب کنید.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: Merla/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-adds-music-genres-as-placement-option-for-video-ads/468756/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است