مدیریت و همگام شدن با آن می تواند دشوار باشد، به خصوص برای وب سایت های تجارت الکترونیک بزرگ و سایر وب سایت های بسیار بزرگ با صفحاتی که به طور منظم می آیند و می روند.
خبر خوب این است که پیشفرض گوگل در چند سال گذشته صرفاً نادیده گرفتن این نوع پیوندها در نمایه بک لینک شما بوده است نه اینکه شما را به خاطر آنها جریمه کند. با این حال، هنوز در موارد خاصی مجازات اعمال می شود، پس چرا وقتی گزینه های جایگزین وجود دارد، ریسک کنیم؟
همچنین احتمالاً گوگل میخواهد به طور مداوم از ایجاد پیوند مصنوعی از طریق ارتباطات خود جلوگیری کند، همانطور که همیشه انجام میدادند، بنابراین دیدن این پیامرس، با پایان سال تعجب آور نیست.
ما در بیشتر کمپینهای سئو، لینکهای داخلی را در اوایل بهینهسازی میکنیم، و تقریباً همیشه افزایش قابلاندازهگیری در سهم یک سایت از جستجو ایجاد میکند – ی،ی تعداد کلمات کلیدی رتبهبندی شده در گوگل، میانگین رتبهبندی آن عبارات در کل، و کل آن. ترافیک ارگ،ک گوگل بدون پرداخت به سایت وارد می شود. و این اغلب در عرض 30 روز پس از بهینه سازی اتفاق می افتد.
گوگل سالهاست که این موضوع را روشن کرده است – وبلاگنویسی مهمان و ،ید لینک به،وان تاکتیکهای ایجاد لینک، دستورالعملهای وبمستر آنها را نقض میکند.
بله، در حال حاضر ملاحظات رتبه بندی بیشتر از 10 سال پیش وجود دارد. و همانطور که قبلا ذکر شد، صفحه 1 گوگل اکنون بسیار متفاوت از آن زمان به نظر می رسد. این فرصتهای بهینهسازی اضافی را ارائه میکنند که پیوندها به تنهایی کمکی به آن نمیکنند، و از این نظر، مو، درست است.
درباره نویسنده
بازاریابی اینترنتی Ninjas یک آژانس دیجیتال پیشرو است که در استراتژی سئو، لینک سازی، بازاریابی محتوا و بهینه سازی سرعت سایت تخصص دارد. تیم 50 نفره IMN که از سال 1999 توسط کهنه کار این صنعت، Jim Boykin رهبری می شود، در ایالت نیویورک مستقر است و نزدیک به 400 سال تجربه ،یبی را برای کمک به مشتریان خود در بهبود رتبه بندی جستجو و افزایش ترافیک ارگ،ک از Google به ارمغان می آورد.
وانمود کنید که بیمه عمر می فروشید. به جای تلاش برای دریافت لینک از سایر وبسایتهای بیمه عمر، میتو،د وبسایتهایی را در جایگاههای تکمیلی مانند زندگی سالم و برنامهریزی خانواده جستجو کنید، که عموماً منابع سنگینتری دارند.
این راه حل ها ،ری از ،یدن گوگل دارند. مجموعه دادهها و الگوریتمهای آنها همگی با یکدیگر متفاوت هستند و هنگام تعیین امتیاز سایت، چیزهای زیادی از دست میدهند.
در حقیقت، گوگل نزدیک به یک دهه است که این را می گوید. یکی از مواردی که از لحاظ تاریخی گوگل را از هر موتور جستجوی دیگری متمایز میکند، دادههای لینک و تکیه بر آن برای تعیین رتبهبندی موتورهای جستجو است. که تا به امروز صادق است.
به جای پرتاب ، فرصت های پیوند به دلیل DA کم، از عقل سلیم استفاده کنید. آیا سایت به روشی طبیعی به شما پیوند میدهد زیرا محتوای شما از محتوای آنها تمجید میکند؟ آیا سایت معتبر است، ی،ی بدون سئو یا هدف تجاری؟ اگر چنین است، احتمالاً فرصتی است که نباید از دست بدهید – حتی با نمره پایین.
باور غلط 2: پیوندها باید از وب سایت های مرتبط باشند وگرنه حساب نمی شوند.
در حالی که آنها می توانند بزرگترین محرک سوزن باشند، اگر وب سایت شما پر از خطاهای فنی باشد، محتوای ضعیفی داشته باشد یا تجربه کاربری ضعیفی داشته باشد، از مزایای کامل آنها بهره مند نخواهید شد.
افزایش شکاف مربوط به هنگام جستجوی فرصت های پیوند اغلب در عمودهای رقابتی به منظور دستیابی به پیوندهای با کیفیت بالا بر مبنای ثابت مورد نیاز است.
در دنیای ایده آل، وب سایت های دیگر در عمودی شما به شما پیوند می دهند – این یک تن، طبیعی است. برای بسیاری از شما، اینها اغلب رقبای شما هستند و پیوندهایی برای دستیابی به آنها بعید است.
مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ ما یک راهنمای پیوند داخلی در اینجا، اما یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که محتوای همفکر و صفحات تجاری را در سراسر وب سایت خود به یکدیگر پیوند دهید، به خصوص اگر هر یک از آن صفحات دارای بک لینک به آنها باشد. این نه تنها به ایجاد اعتبار موضوعی کمک می کند، بلکه ارزش پیوند را به صفحاتی که بیشترین اهمیت را دارند منتقل می کند.
افسانه 5: ایجاد لینک به تنهایی کار را انجام می دهد.
در حالی که پیوندها اغلب برای رتبه بندی در بیشتر عمودهای رقابتی ضروری هستند، آنها تنها قطعه از پازل نیستند.
امتیازات دامنه از ارائه دهندگان داده های مختلف اغلب از یکی به دیگری متفاوت است، بنابراین باید به چه ،ی تکیه کنید؟ ما با هیچ یک از آنها بحث نمی کنیم.
برای انجام این کار، شما نیاز به توسعه قوی دارید طرح محتوای قابل پیوند بر روی این مخاطبان متمرکز شده است، و به آنها چیزی می دهد که ارزش پیوند دادن را داشته باشد—در این مورد بیشتر در ویدیوی پیوند بالا.
افسانه 3: تکیه بر وبلاگ نویسی مهمان یا شبکه های پیوندی ارزش تلاش را دارد.
همین هفته گذشته، جان مو، پیشنهاد داد که لینک ها ممکن است با گذشت زمان از اهمیت کمتری برخوردار شوند. مهم است که به زبان استفاده شده توجه کنید: “من تصور می کنم”، “حدس من”، “در طول زمان” و غیره.
مورد دوم به ویژه هنگامی که سایت شما شروع به رتبه بندی در صفحه 1 کند صادق است. اگر تجربه کاربری ضعیفی ارائه دهید، بعید است برای مدت طول، در آنجا بم،د.
TLDR: اگر در حال حاضر این نوع پیوندها را به دست می آورید، به خصوص در تعداد زیاد یا درصد زیادی از پروفایل بک لینک خود، وقت آن رسیده است که متوقف شوید.
بدیهی است که گوگل هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه رتبه بندی وب سایت ها یا برخورد با لینک های آنها از هیچ یک از این امتیازات استفاده نمی کند.
ما این فریاد را بارها و بارها در طول سالها شنیدهایم.
جدید در زمین موتورهای جستجو
این همچنین به شما امکان میدهد دامنههای قدرتمندی را برای منبعیابی لینکها پیدا کنید (حجمهایی که بک لینکهای باکیفیت زیادی به آنها اشاره میکنند)، بنابراین ارزش لینک بیشتری را به شما منتقل میکند.
یک پیوند از یک دامنه کم امتیاز مانند یک کتابخانه شهری یا سایت منبع مرتبط نه تنها می تواند ارزش پیوند را منتقل کند. می تواند ترافیک مستقیم را نیز هدایت کند.
به ،وان مثال، Domain Aut،rity بهترین حدس Moz در مورد توانایی یک وب سایت برای رتبه بندی خود است و هیچ تأثیری بر توانایی وب سایت برای ارسال ارزش لینک به سایت های دیگر ندارد.
مردم اغلب پیوندها را به ،وان “پاسخ جادویی” می بینند تا به آنها در رتبه بندی بهتر کمک کند. و در برخی شرایط، این پیوندها هستند که آنها بیشترین نیاز را دارند. اما توانایی لینکها برای عبور حدا،ر مقدار مفروضات زیادی در ارتباط با آن است.
در بهترین حالت، زمان، دلار و سایر منابع را برای به دست آوردن آنها تلف کرده اید. در بدترین حالت، اگر سنگ بنای تلاش های شما برای لینک سازی باقی بمانند، می توانند باعث جریمه لینک شوند.
افسانه 4: پیوند داخلی چندان مهم نیست.
می تو،د پیام های آنها را در این زمینه پیدا کنید اینجا و اینجا; آنها همچنین یک به روز رس، هر،مه لینک را در سال گذشته منتشر ،د اینجا. برخی از راهنمایی های بیشتر در این مورد از موتورهای جستجوگر Roundtable است اینجا و اینجا.
مهم است که بفهمیم این اعداد چه چیزی را نشان می دهند – و چه چیزی را ندارند.
به اندازه کافی جالب توجه است که ما ثابت می کنیم کیفیت لینک بیلدینگ با گذشت زمان نتایج قویتری به دست میآورد، احتمالاً زیرا گوگل همچنان تاکتیکهای لینکسازی با کیفیت پایین را کاهش میدهد. ، همیشه به بالا می رود.
با انجام این کار، کمیت و کیفیت مشتریان احتمالی پیوند می تواند ده برابر افزایش یابد و به شما کمک کند فرصت های ،ب لینک را که در غیر این صورت از دست می دادید، کشف کنید.
همچنین مهم است که بد،م صفحه 1 گوگل همچنان از “10 پیوند آبی” روزهای گذشته دورتر می شود. اگر برای انواع ویژگیهای جستجو – تصاویر، ویدیوها، افراد همچنین میپرسند، چرخ فلکها و غیره، بهینهسازی نمیکنید، فرصتهای ترافیکی زیادی روی میز باقی میگذارید.
همچنین به شما امکان می دهد مکان نمایش لینک ها در سرتاسر وب سایت خود را کنترل کنید و یک مسیر ناوبری ثانویه برای کاربران و ربات گوگل فراهم کنید.
لینک بیلدینگ یک عامل رتبه بندی در حال تکامل اما مهم است. اگر ،ب و کار شما به ترافیک سئو متکی است، ،ب لینک مداوم باید سنگ بنای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد.
لینک بیلدینگ یکی از بدفهم ترین جنبه های یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر است. از آنجایی که مقیاس بندی صحیح آن دشوار است، برخی به طور کلی از آن اجتناب می کنند در حالی که برخی دیگر کار را برون سپاری می کنند و به بهترین ها امیدوارند. درست ، آن یا در داخل یا با یک شریک لینک سازی می تواند عملکرد سئوی شما را منجنیق کند. با این حال، در انجام این کار، برای موفقیت در دراز مدت باید از این افسانه ها و اشتباهات رایج لینک سازی اجتناب کنید.
افسانه 1: پیوندها باید حداقل DA یا سایر امتیازات را داشته باشند تا بتوانند مقدار را پاس کنند.
قابل درک است که چرا بسیاری از مردم به این تاکتیک ها تمایل دارند. آنها مقرون به صرفه هستند و به راحتی قابل مقیاس هستند. آنها حتی میتوانند یک تقویت کوتاهمدت ارائه دهند، اما فقط زمان زیادی است که گوگل آنها را تخفیف میدهد و شما به نقطه اول برمیگردید.
هنگامی که وب سایت هایی را برای ،ب لینک در نظر می گیرید، خارج از ،ب و کار اصلی خود فکر کنید و یک یا دو قدم دورتر به دنبال فرصت ها باشید.
یکی از زمینه هایی که بسیاری از وب مسترها نادیده می گیرند، بهینه سازی لینک داخلی آنهاست.
اغلب، ده ها نتیجه وجود دارد که می توان قبل از رسیدن به نتیجه ارگ،ک شماره 1 روی آنها کلیک کرد، به خصوص در تلفن همراه. و پیوندها به تنهایی به شما در گرفتن بسیاری از این مکانها کمک نمیکنند.
حقیقت این است که بهینهسازی پیوند داخلی یکی از سریعترین راهها برای افزایش دید SERP است، بهویژه برای عبارات کلیدی می، و بلند.
یک اشتباه رایج که مدیران وبسایت مرتکب میشوند این است که هنگام تصمیمگیری در مورد فرصتهای پیوند، به معیارهای شخص ثالث مانند Domain Aut،rity، Domain Rating یا Citation Flow تکیه میکنند.
پیوند داخلی به شما این امکان را می دهد که متن لنگر پیوند داخلی را به صفحات جداگانه تغییر دهید و رتبه آنها را برای حجم بیشتری از کلمات کلیدی افزایش دهید.
اما رتبه بندی یک وب سایت برای کلمات کلیدی با ارزش در یک عمود رقابتی بدون پیوند استراتژیک برای آینده قابل پیش بینی دشوار خواهد بود.
پیچیدن آن
در حالی که رتبه بندی ارگ،ک اولویت اصلی است، همه فرصت های املاک و مستغلات دیگر را در صفحه 1 نادیده نگیرید. برای به حدا،ر رساندن دید SERP خود به یک محتوا، تصویر، ویدئو و طرح طرح بهینه نیاز دارید.